Bruno - svara mig nu
Ja, ny låt, fick nått beat av en snubbe och. Beatet : hej hopp beat snopp.Mixningen : BrunoText : BrunoRöst : Bruno LÅTEN Tanka och sprid, kärlek från E frahim P imphouse S tudios !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
soft soft, hoppas du utvecklas :)
Tackar allihopa!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Skönt beat, skönt flow, nice delivery, Bruno, i love you ;) asså texten va skön, det satt som den skulle, du tog oss med stormvind ;) du får 10/10 av mig, jag hör inge fel på låten...! Peace and love!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Glömde 1 sak, rösten va perfekt.!
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Asså jag måste bara säga en sak:DET VAR DEN BÄSTA LÅTEN JAG HÖRT I MITT LIV! Du är bäst Bruno! Du kommer att gå så jävla långt om du fortsätter så här!!!!! Den här låten får fanimej 10/10!! <3
You are in pain, take your life with cocain!
Bruno, jag har alltid tyckt bra om dina kärlekslåtar men den här var jävligt bra. 10/10 lätt. Fortsätt såhär, då gör du mig glad iaf:)
Pelle : tacka Wallstrom : haha, smörarN^ jimmysflicka : haha, tackar!
Finns säkert nån jävel som tycker att jag mummlar mycket eller nått så här är texten VERS 1: men en sak som jag har Funderat på är att om man älskar nån är man verkligen kär?// för man bråkar, man älskar men visar sin tro men ändå skills man åt och lämnar kärlek och blod// och är jag dum eller glömmer man varandra ? det tror jag faktist inte, för kärlek är detsamma// men det är härligt att visa sina känslor och dela dom tillsammans och älska en person// REFF: Svara mig nu, visa mig vägen gör så att jag slipper kämpa förgäves// har letat ett tag, men jag har lagt av för att jag vet att kärleken aldrig blir bra//x2 VERS 2: om man lämnar den man älskar är det verkligen kärlek ? jag hoppas jag har fel men jag är säker jag är ärlig// jag vill fatta mina fel dra mina gränser men alla mina känslor dra mig till henne// och då slår mig tanken, som ett knytnävs-slag har jag missbrukat min kärlek och dragit mig tillbaks?// men hela sanningen är att vad du än känner så är du verkligen kär och älskar du henne ?// REFF: Svara mig nu, visa mig vägen gör så att jag slipper kämpa förgäves// har letat ett tag, men jag har lagt av för att jag vet att kärleken aldrig blir bra//x2
Shit Bruno,! fet utveckling på dej Bruno! detta var ju fan Asfett. Den var ju hur skön som helst. Mixning: 10/10 Text: 8/10 Röstläge: Klockren Flow: 10/10 Javafan allting var ju nästan klockrent :) fortsätt så hära.! Och ETT Stort + till beatet =) Låten i helhet får tamefan 10/10. pusspuss Bruno.!
Synd att det kändes som att reffen va lika lång som verserna! annars va det bra! du har utvecklats :) Lycka till iframtiden
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
diggas! :DRapp: 12/10 Text: 10/10 Beat: 9/10 Mix: Det funkar :D! Övrigt: Helt suverän låt! Banne mig bästa du gjort! Slutsats: 10/10 Keep it up! /panel
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
Bronkish : haha, reffen var lika lång som verserna, det var bara en liten "session" om man säger så 16 rader och två reffar! haha. Men UPP !?
nähä:( UPP !?
småskönt beat, men det är nog det bästa du lagt! allt blev perfeckt för dig i den här låten. kommer att diggas !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kass som du säger om våran -.-
Hammmmmmmmburgare + en cola
så klaga fan inte -.-
RobZ_ : ? aha, sa jag den var kass. sa bara vad ni skulle träna på!
jag tycker att din röst är lite jobbig, flowet var okej men du tappade några bokstäver ibland. Mixningen var skön, utveckling. men kan inte säga att du är speciellt bra dock. fortsätt.
Frihet är att kunna öppna dörren till alla möjligheter och inse att du aldrig varit inlåst - Realist
glömde säga att din dialekt drog ner låten.
Frihet är att kunna öppna dörren till alla möjligheter och inse att du aldrig varit inlåst - Realist
du flowar säkrare än förut.. mycket bättre. synd att verserna var så fucking jävla fucking korta! ;) utveckling.
Grymmt tung låt , diggar texten , rappen , beatet , känslan och rösten totalt och du blir bara bättre och bättre för varje ny låt som du släpper! Dvs utveckling går bara frammåt !
du e tung låtar där du lägger ut känslor, dina rim e soft som fan inget att klaga på där. dina rader verkar vara lite för lånnga så de blir för stressat men med din dialekt glider de änå bra i mina öron! inlevelsen sitter fint här! de e enda jag skulle kunna klaga på e att låten skulle vart lite längre för den e grym mannen! de tyngsta raderna/röstläget/inlevelsen var de två sista raderna i reffen:) nice bra jobbat du får en 9 av 10 av mej :D nice fortsätt droppa pce!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
tackar alla !:D Kan försöka göra en längre låt på den hära senare nån gång. haha. Men mera kommentarer ?:)
upp !?
men du, du sa bara att om ja visste va en hoe var :S , sry
håller inte riktigt med. har hört bättre med dig men helt klart soft
www.myspace.com/danielbylund
klart en härlig låt , bra reff, o rösten ;) , keep up the good work ! UPP!
upp?
haha detvar ju denhär skiten ja skicka till dig :D niiice! , detta är dansband!
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
måste droppa en comment asså. Den här va riktigt nice dude!
Y o u K n o w I t!
Tackar som sagt, men jag vill veta vad jag ska träna på!:O
ajja, börjar bli less. UPP !?
Du la det tight, du la det nice, du är inte lika rim fixerad som mig men du har flowet, diggas:) Pejs / Enter.
Dra åt helvete!
om du vill ha nåt att träna på så ska du helt klar lägga ner mer tid på rimmen. det blir roligare att lyssna om du kör med mer igenomtänkta rim.. dvs flerstaviga/dubbel rim. nuff said! :)
Riktigt jävla kefft, beaten är ju kattastrof, ofta man tar dar celin dion lixom. din röst är ännu värre, låter för töntig å klen. kefft flow, texten va vell ok. men låter för mycke fjortis.... typiskt "det är inne å va rappare" stil. Out!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Solid ? tror nån är lite putt för jag sa att jag inte gillade din låt! haha. lol!
Ärligt, det här är nog bland dom sämsta av dom nyaste låtarna. Kasst beat, ärligt, jag gick urnt och skämta om det där beatet osså reccaru på det ? Nä! fyfan. det är inte dåligt, inte alls, men flowet blir hackigt osv. Det är inte nått av dina bästa, men keep up bro!
nej da, du är itne ensam med att gett mig dålig kritik , eller hur? jag e ärlig bara. de e så jag tycker, skilnade e att jag inte hade sagt nått för jag skulle tycka synd om dig om du inte skrev nått,,, men du dela me dig av dina tankar på min låt så jag tänkte dela me mig av mina tankar på din =D. å ärligt är jag överdrivet mycke bättre än dig kan jag ju lägga till nu så det e inte konstigt jag tycker så här.
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Solid : jo, du är bättre än mig !;) det erkänner jag. men jag tror du har gjort bättre låtar. och jag erkänner jag har gjort bättre låtar!:) men äääh xD skit samma. du är iallfall mera mogen än många andra här på whoa...