Lillehoé - Säger Nu Förlåt
Shoo, vela göra en låt till mina föräldrar där jag säger förlåt för alla knasiga saker jag gjort å lite sånt=) Jag står för allt utom beatet=) När ni tankat å lyssnat så släng en kommentar om va ni tkr om låten e ni snälla=) Ingen chatt i tråden tack=)LÄNKEN!!!!!! Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
gillar beatet som fan !!! Sen tycker jag du flowar rätt skönt :) kanske lite lätta rim men skön sammanhållning :) Fint att göra en låt till föräldrarna :D btw, kan du passa beatet till mig? :D hehe men soft låt överlag :D peace man!
riktigt jävla bra! man hör inlevelsen så jävla väl. flowet är najs! texten är grym och ärlig det hörs. beatet är så jävla skönt! ´10/10 bästa låten du har algt:D peac mannen! take care.
Spelade in på det här beatet idag... Diggas diggas!
bla.
Spiken: Tack som fan mannen:D Aah skickar så fort jag kommer hem:P Adda msn mannen:P Momiz: Tackar main:D Kul att du gillar:D hedde: Hehe bra det,för beatet är FETT!!! Tackar:P Mer Whoa
Har hört några låtar med dig, men vart väldigt snopen på den här, för den visa att du utvecklat dig mycket fortsätt så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bobbo: Tack mannen,värmer=)
Upp nu Whoa:D
Tänkte faktiskt ge dig en ärlig chans denna gång och inte hata bara för att du är efterbliven. Blir RIKTIGT positivt överraskad när du inleder låten. Riktigt skönt flow. Texten är okej. Men vafan GÖR du sen? Varför förstör du en låt som var så bra det första 4 meningarna? :O Seriöst, tydlig utveckling i början men sen börjar du staka som fan å senare också trycka in för långa rader. Det är riktigt jävla bra i början men sen när kvaliten sjunker ju längre låten går så blir jag bara sur över hur du förstör detta underbara beat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tak endå gubbebn.. Jag försökte få till den bra=)
upp:D
Producent
2007-12-08 00:48
skön låt, skön känsla, skön låt överlag :)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
okej Magnus, så här för de första antar att pissprovet är det du ringde o snacka med mej om, :P va lite krisläge då, men låter fortfarande inte som att du lagt ner tid på rappen, kanske att du fått till texten rätt bra faktist, men jag tycker att du skulle träna in rappen bättre då du kickade det hela, din mixning, tycker den sitter fint mannen, Propps för den :) Peace out // Krille
Tungt. Fett beat! Du flyter bra, bra text osv. :)
Tackar alla:D
Diggas riktigt mycket! Gillade introt, och reffen var skönt, gillade flowet också, men kunde lagt ner lite mer tid på versen Men helt seriöst, bra gjort! ;) Peace man!
ja, och vad trodde ni då!<br>Pz,!
den var la fin,, eller den var bra, :D Flowet var najs, Fast jag säger som Fantaklillen, du kunde lagt ner mer tid på versen
de här va fan bra! mixen är +++ flowet är fett .. va lite halvkasst ibland men sen bra igen! det är en fin låt och du utvecklas mannen!:D keep it up ma boy
Sleep is the cousin of death
Luktar rejäl utveckling! Låter bra!
Tack allihopa<333
Upp nu Whoa=)
Jag tyckte verkligen om de här, du flyter med så skönt till beatet. Inte nog med de så ryser man till för texten är så fin, du fick verkligen ut ditt budskap med denna låten. Bra jobbat kompis!
jag droppar bomber som hitler
Älskar beatet, och jag tycker du lägger det bra! Fan vad mycket tankar som kom upp när jag lyssnade på denna, så jag började skriva, skriva och skriva under tiden medans låten spelades upp gång på gång. Måste säga tack till dig, för att du gav mig inspiration genom denna låt! :) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Erik gillar detta, för några månadersen va din rapp skrikig och död typ, men detta! bra inlevelse o tydlig o flowet är mycket bra:) BIG UP!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
harry: Tack mannen<33 M4rr3: Tack gumman,varsegod hehe=) Erik: Tackar main=)
Upp nu folk=)
Lillehoé mannen ! :D Fortsätt så här fast du kan ta ner lite på raderna fast dom 4 första var klockrena, Menar inte att nått var dåligt det är det aldrig ! :D *Förbannat*tvungen att svära så fett fett fett flow, texten är fenomenal , du får ut ditt budskap känner tårarna i halsen inte bara för att det är lite så för mig med utan för att den är så h*lvetes fin ! Som vanligt,Din röst skulle jag döda för jag svär och bra beat val ! Peace !
Tack som fan manne<33
Nån kommentar till förtjänar väl denna va??
mannen detta var en grymt bra låt tkr jag.. skit fin låt. De var det. Text.Fin som fan bra gjort. Mix-++++ Flow, Diggas skönt! Beat detta vill jag ha skicka de på msn., Peeys/Thinner
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
shit du har utväcklats fett mycket sen jag hörde dig sist. flowet har blivit grymmare och skönare röst.
bästa du lagt:D jag o jerra kickade på detta beat nu i veckan också ^^, kommer snart !:D aja upP! :D
myspace.com/herrolsson026
låter nice, men vissa långa rader, digga bara dom fyra första kanske:P
RIKTIGT NICE magnus :) du har fått till de nu, bara fortsätta på den vägen. De här digga jag fett mkt, skön röst du fick till och du? har du ny studio eller?:P mycket mycket bättre ljud o mix iaf, hoppas vi kan köra nån gibb i borlänge snart, hör av dig! Peace
Tackar alla:P Nikko: ack mannen. Haha nee,de e samma sketna studio sen sist men har fixat ljudkort å lärt mej mixa bara;)
ska lyssna så fort ja anländer hemåt :)
"Jag hatar citat"
Låter bra mannen:)
upp nu Whoa
SKÖÖN som fan denna gilla jag
nille här me hagel gevär
Lillehoran gör det igen haha! detta var förjävla bra älskling :)) du du får klirra spelning med oss snart senap :D <3333 love mayn städpatrullen i ditt ansikte hoe! :) peace // LilleZoo
Death is the only way to true happiness
jo, du lägger de perfekt! tycker bara att rimmen var lite för easy men du lägger de verkligen fint! Du inspererar mig.
fet utveckling .. flowet på dem 8 första barsen hör man fet utveckling på. fortsätt i den här stilen och håll fast vid flowet som du har nu! jobba dig uppåt hela tiden, istället som du gjorde förr och gled neråt!
http://www.myspace.com/micman123
jag såg det som en självklarthet att det var en tjej som lagt upp denna tråd, Kanske för att rappa om känslor, eller kanske den överexalterade användningen av "=)" .............................. bög!
diska hårdare, kvinna
http://www.myspace.com/micman123
Jag tycker att alla här ska uppa låten åt lillehoe =) alla MÅSTE kommentera ! :O
Lillehoe , Lillehoe , Lillehoe . Du gör de igen ! Mitt hjärta klirra till och stanna nästan ! Helt fantastiskt . Som sagt , låter som om du har ny studio ! Men annars allt okej . Text : Fantastiskt Mix : Helt okej Flow : Mycket bättre än sist Beat : Helt okej val
Ja gillar dig och hela din röst , min lilla pojke =) <3 Du får snart komma och kicka me mig ! Allt satt klockrent tycker jag . Loooooooove Yah !
Peeeyz Broh <3
Har jag bett om din åsikt ?