Superlativ & Parodi - Arkiv X (Samling, 46 klassiker!)
051207 - Superlativ & Parodi - Arkiv X: Vol. 1 Vi har under en längre tid jobbat på ett demoalbum nu. Tanken var från början att vara färdiga sommaren 2006. Det gick la sådär. Vi har nu nåt insikten att det lär dröja en bit in på 2008 innan skivan är färdiga så under tiden bjuder vi på en 46-spårs samling med massa bortglömda låtar inspelade mellan 2003 och 2007! Detta ger alla fans och haters en chans att ta del av våran i stort sett obefintliga utveckling som rapprae! Tanka Arkiv X: Vol. 1 nu! Låtlistan ärsom följande: CD1: 01. De Ultimata - De Ultimata 02. Lungcancer Crew & Yosin - Session Flying Spider 03. Lungcancer Crew - Fyllesession (Tysk billig vodka) 04. Hemliga Sällskapet - Den stora tébjudningen 05. Krokodilligan - Verbal förstockning 06. Hemliga Sällskapet - Tre stycken elaka 07. Hemliga Sällskapet - Mitt band 08. Puppet On A String - Boys In Bubble Pt. 2 09. De Ultimata & Parodi - Utan fruktan * 10. MickMästarn - Inget går ostraffat 11. Parodi - Det döda husets enda inneboende (Superlativ remix) * 12. De Ultimata & Parodi - Däckar av 13. MickMästarn, Parodi & Zlick - Svåra pervetioner 14. Lil'Joll & The Westside Pojks - Superspecial 15. MickMästarn & Parodi - HIV:ns offer 16. Idiotförklarad, Vanskapt & MickMästarn - Session 17. MickMästarn, Parodi & Zlick - Oh baby sug av mig 18. MickMästarn, Parodi & Menige E - Alla ska dö 19. MickMästarn & Joiz - Lala session 20. MickMästarn & Parodi - Tagteam Tournament @ Whoa.nu: Rond 1 - Ace Of Blaze 21. Gothen Rhythm - Välkommen till 22. Menige E - Vitt slaveri /m MickMästarn & Parodi 23. MickMästarn & Proton - 2-manna armé CD2: 01. MickMästarn, Parodi & Menige E - Lägg din rumpa i det 02. MickMästarn & Parodi - Pölse och pilsner 03. MickMästarn & Storhets - Skryt en myt 04. Billy Heim - Billy Boy Session 05. MickMästarn - Chilla ner 06. MickMästarn & Parodi vs Storhets & Bross 07. Feskeôrka MC's - Sommar 08. MickMästarn, Menige E & Robo - Avancera i livsstegen 09. MickMästarn, Parodi & Apollo Cru - Jag var ju full 10. Parodi, Menige E & Proton - HomoRobo /m Robo 11. Superlativ, Parodi & Ol' Dirty Bastard - Ibland vill man fly 12. Mfs, Diss'i'dent & Parodi - Fyllesession * 13. Parodi - Hetero-shit 14. Superlativ & Proton - Skjut katten! /m Kenny G 15. Superlativ & Parodi - Ha en bra dag 16. South Babylon Rockerz - The Rockdown * 17. Gött Mos Posse - Strikes Again With Ninja Forces 18. Superlativ & Parodi - Vad fick er att tro att det var en diss 19. Superlativ & Menige E - Ditt äckliga bög 20. Superlativ & Michael - I väntan på solljus (fulla och dryga) * 21. Napalm - Brigaden /m Superlativ, Fonky Fresh & Retur 22. Superlativ, Menige E & Robo - Knarkargatan 23. Menige E - Den bästa rapparen vid liv /m Superlativ *=tidigare osläppt låt En hel del klassiker som ni ser, och några låtar som vi aldrig brytt oss om att släppa förrän nu! Håll till godo era svin! TANKA! www.love-o-jocke.se
Det här är ju GULD:D HAHAHA svåra pervetioner med mig!! fan vilken nostalgitripp, var ju min andra låt jag gjorde back in the... Ska fan tanka hela skiten! Haha Oh baby sug av mig också:) haha
2 PJÄSER
oooooooh yes!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
det hära är guld värt! gammla godingar med suplerlaaativ och gänget :)
OH SNAP! Sjukt värd skit. Storhets & Bross reppin that Stockholm! Ni vet hur vi gör det.
Oh herre min skapare! Detta är en tidig julklapp med stora mått om man säger så! När det kommer till texterna har utveckling bara gått åt det sämre, kul att höra!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ - Brigaden?!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fan va coolt då.
detta får man ju lyssna igenom.
hade ju vart fint om ni la upp videon som du, jocke och sebbe har gjort. den är också guld värd.
ha det gött så ses vi på fredag!
vad det nu händer då.
faty fat faty
Moderator
2007-12-06 00:10
tycker dom flesta är bra faktiskt..:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Jag saknar dock två klassiker, dels "Mitt Band" av MickMästarn,Parodi och Bougel! Samt en MickMästarn-låt tillsammans med Litanol som jag tyvärr inte kan namnet på! Dessa är givna på Arkiv X. Vol.2 haha
HUVVA!
Hur mycke knark har du knarkat idag
Det är sån här musik man skall spela för sin mormor va ? :)
aa visst serrö :)
eeeemil Mitt band e spår 7 på cd1
Sweet, måste lyssna igenom låtarna :)
Saknar våran "Dag klockan 12 på Natten" som jag försökt få tag i, cplänge
hahhaa fan jag har saknat er.. ska bli grymt att lyssna på! ' tack!
Lookin at you through the glass..
hahahaha jag älskar er.
haha dissarna mot michael och snaiper är ju nostalgi.. haha allt är fan nostalgi nostalgitripp
skiiit nice
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
holy mama! haha, ska lätt lyssna igenom allt
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Michael - den finns på min dator som mer eller mindre har brutit ihop nu .. men den står kvar här, planerar att dra ut all skit vi gjort som finns på den o föra över till den nya jag använder nu. men jocke är så jävla snål med sin bärbara hårddisk. men du kommer få den, tids nog..den finns kvar iaf.
i övrigt kan jag säga tack till alla som inte är haters. dom lär väl komma senare antar jag! men i ärlighetens namn så är nog de ultimata låten det bästa jag gjort fortfarande
Hardcore shit that makes granny have period blood in her panties :D
aa visst serrö :)
haha shii, galet ! kul skit , en tidig julklapp :) fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Såg det nu Jock McSmock! Fy va bra den är. "Mitt Band" är bäst!
Haha, snyggt! Det här var superspecial och en tidig julklapp, indeed, en tidig julklapp.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Moderator
2007-12-07 12:53
verkligen guld värt att höra detta ! tack grabbar! FESKEKÖRKAN!
lyssnade igenom låtarna själv igår för första gången på mycket länge.. flera år sen jag hörde vissa. vilken jävla nostalgitripp ! jag hade helt glömt av hur grymma vi är ! så jävla bra! superspecial, HIV:ns offer, tebjudningen.. those where the days
Har bränt ut detta och spelades igår på fest
Det går rykten på stan om att Mfs och Dissident fyllefreestylade igår och nu har även ett rykte om en Gött Mos Posse-återförening förts fram i ljuset. Den som lever får se 17 usla album efter sin död , som Tupac sa.
Jag har glömt att påpeka hur bra "Chilla ner" är! Den reffen kan vara en av dom bästa genom tiderna. Hur gick det med musmattan sen förresten?
mfs, gött mos posse har aldrig försvunnit. vi är bara så jävla underground att vi själva inte ens vet vad vi gjort! straight up! emil, ja att sjunger som en gud är väl ingen hemlighet, musmattan ligger kvar hel och välbehållen i min källare
för övrigt så säger jag upp
eh, ja?
ditt äckliga bög!
eller ?
detta var fränt. fler folk borde släppa alla sina låtar :D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
nej bara stifflock borde släppa sina låtar
sen är ju det här långt ifrån ALLA våra hundratals låtar det här är bara dom som har legat etta på svensktoppen mer än 13 veckor
ja... i volym 2 tar vi oss an dom som låg 12 veckor... there will be more!
Absolut, alla mina personliga hits saknas ju!! som t.ex Darin-låten och "Vad har kärlek med saken att göra"...
inte för o va sån men det finns ju en anledning till att dina "personliga hits" inte är med emil! haha
A det är ju så jag börjar misstänka att det är nån konspiration mot mig här...
Detta ger alla fans och haters en chans att ta del av våran i stort sett obefintliga utveckling som rapprae! Den självinsikten är ju fan guld värd!
det är ju inte direkt någon hemlighet att vi går framåt i samma takt som glaciärer typ
Men det känns jävligt olikt någon att erkänna det istället för att skrika "Hatare". Eloge, för fan! Eloge!