I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trixan - Egoisten

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-02 23:38

Trixan - Egoisten

Hejsvejs ny låt nu ! :)
Egoisten :P lyssna o släng gärna en komentar så blir jag glad! :)

LÄNK!

langar fram texten oxå här :

Vers 1Det som e skrivet i blocket, e tankarMannen jag lever för mottot: Fuck alla andra.Om d finns två kakor klart jag ska ha den största,O om d är en kö, klart jag ska va den första.O om jag hittar en plånbok, självklart att jag behåller den,Gör jag e läskig film, ska jag inte sätta nån åldersgräns.För jag skiter väl i om någon annan får madrömmar,Hahaha visst e domma tankarna as sköna.Inte mitt problem, om du inte gillar musiken,Mannen jag skiter i, om du inte diggar min stil men.Klart jag kan göra så du får det bättre men,Tycker det mer roligt om det går åt helvete. Jag Äskar, att vara  ego,O jag Hälsar att jag är shi emo.Jag Jävlas, för jag tycker det e skitskoj,O om du drunknar, klart jag inte rycker dej en livboj. Refräng: x2Jag är ett ego, En jävligt nöjd sådan,bara ser på, o hoppas nu dör någon.Om jag, skiter i att rädda nån, O jag, sprider hiv, till allt jävla folk. Vers 2 Ok jag robbar dej, på halsband o smycken,Så att det kostar dej, en valdans för mycket.jag skallar ditt yttre, så alla tycker,synd om dej, fast inte jag, eftersom du inte pallar trycket.Känner ingen sympati över huvvetaget,Ditt jävla ynkla svin, du får kuk i baken.Snälla sug nu av mej, så jag får orgasm,Sen sprutar jag dej i fejjan som målarfärg.Allt detta e kul för mej o surt för dej,Men ja e ego så ja bryr mej shi om ditt fula face.Tar bort ditt koppel, så att hunden springer in i bilen,Men jag bara nynnar Jag Kunde Inte Bry Mej Mindre.Jag skapar nu, en massa hat o buu,Knullar din satans brud, medans du får en datamus.Jag ska njuta loss, skjuta folk, muta dom,Fuck it nu ska jag supa, kom, men jag tänker fan inte bjuda nån.

Refräng: x2

Jag ligger i soffan och dricker min vodka
tills den är borta och spliffen har slocknat