Dopefish - Natt-Session
Get ya :) alot of talkin in this one!
Ladda ner den här!
Texten
Jag spottar inte falsk lyric jag föder retorik\\ jag tror på gud.. jag är född apatisk\\--- hör inte ett skit\\-- katolik, men det förändrar inte min eviga tro\\ kors, men de ändrar inte mitt behov\\ inge stoppar mina tankar om en mycket bättre ungdom\\ jag räddar folk från att hoppa från den höga pärle-bron\\\ ja byter stil byter livs stil, håller det verkligt\\ jag säger, ju närmare döden man är\\ ju mer känner man i hjärtat att man lever kvar här\\ jag vill inte bli nån stjärna, är redan på toppen\\ försöker se om den lilla själen är kvar i kroppen\\ feta autografer allt skit ni ser är hämnden\\ jag väntar bättre tider, bekantar mig med bänken\\ visst livet kan va skit om man är en skit som jag\ man undrar om jag sköter mig, kommer allt gå bra\\ vafan vet jag, jag har inte svar jag själv söker\\ vilken familj? en helt utan riktlinjer\\ mestadels vänner nu fö ja är ett hopp\\ jag har insett nu, allt är falskhet, finns inget stopp\\ tänker på dig varje dag,inte en sekund utan\\ vart rädd länge nog, ta emot den feta mutan\ för du har en reserverad plats i hjärtat mitt\\ om du efter allt spottar på det så ser jag bara vitt\\ jag bryr mig.o bjuder upp på en dans av rosor\\ inte som alla andra, är fast i dina ögon\\ Dags att sätta punkt," när du står i korsfärd\\ allt går bara fel "du har blivit misslärd\\ jag har ingen retorik "i mitt liv\\ jag byter stil, en oförändrad mil\\ det går alltid för fort hur man än gåårrrr det går aldrig för dom hur man än bär sig ååtttt därför står vi imot o säger, välkommna till min värld\\ jag tar er upp i molnen riktar er i välfärd\\ tankar ett, hjärta som inte flankas och tas upp till fronten\\ kan du se min situation när ja tvingas ta till slumpen\\ mer ertappad sitt blod, hel död stil i år\\ inte sett en själsfränd hur många mil ja än går\\ du måste tagga ner varför det, ser inget ljust endå så\\ snabba svar ger, vill inte ge det, bara stör endå\\ försöker finna dig som en.. men inte idag\\ hon verkar inte bry sig nu så bryt svensk lag\\ jo för att, jag pallar knappt göra det lilla längre\\ låter mig va, för inget finns kvar här va jag vet längre\\ har inget att ta tillbaka, mer än en sekundär bild\\ gå med er i krig, är nog det sista ja inte vill\\ det va förstört.. redan från den stadiga första början\\ jag blev prydd med fel tack för du gav mig en bra början\\ och ingen här på denna evigt beslutsamma jord hjälper\\ det finns så mycket skit här klart man monoton-tänker\\ segla på mitt skepp, gå på grund med mitt sinnes-skepp\\ snappa upp lite gott vett, fundera en stund inte lätt\\ med det lilla jag sett, och med det stora jag fått\\ jag skiter nog mest i allt, och impulserar nackskott\\ lev ett liv med mig, vill du ta upp mig på den goda Banan\\ res mig upp o tillsammans ska vi bära de
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\ My fucking pride is something i said, you can't take away\\ //Vilda Västern
|