Hobbe - Kommer loss
Har inte lagt nått på jävligt länge så jag gjorde en nyligt och här är resultat:
Hobbe - Kommer loss
Jag vet att ljudet är kasst men försök kommentera på resten.
Allt är gjort av mig, mixning, text, rap osv.
Text: Gör vad ni vill håll fast oss Men funkar inte FÖR VI KOMMER LOSS Säg vad ni vill, att står still Men de är skitsnack FÖR VI KOMMER LOSS
I varje stad finns det folk som hatar när andra lyckas Men vi bara skrattar åt vad dom har att tycka
Det finns EN artist, EN person, EN sak ATT se Och det stavas; H O B B E
Och ni kanske tycker att jag är från bondarnas hemstad Men där jag kommer ifrån är ni bondarnas renskav
Yes det här är min väg från denna svinstia kommer att sticka fortare än styrunn rökt en 10a
För allt är gaaalet Men jag är svaaareet Och skulle ni valt mig så skulle ni vaaalträtt
För nu ger jag allt jag har, som balthazar Och gillar ni inte får ni ett svar tillbak det blir att ta och ta Kommer aldrig sluta vara den jag är köra min egen stil så här Och jag följer dit vägen bär
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda Om än det skiter så kommer jag aldrig sluta
Reff: Gör vad ni vill håll fast oss Men funkar inte FÖR VI KOMMER LOSS Säg vad ni vill, att står still Men de är skitsnack FÖR VI KOMMER LOSS
Med full styrka ska jag krossa denna barriär Ta mig över kanten och bara glida med en karriär Rappa orden så högt att dom spräcker en helt glaciär Hitta den där platsen och sen se vem jag faktiskt är
Tar nog ett tag men, vem har bråttom Kan Få några slag men, vem kan se bortom
Horisonten där alla svaren verkar ligga För på stället jag sitter nu känns sanningen riggad
Vet inte riktigt vad som kommer hända Kan droppa bomber med pennan eller sånger med stämman Jag känner ånger för ängslan Känner mig förevigt fängslad
Om än världen är så här idag Så kommer jag att ta min plats med slag det blir en krash med hårda tag handlar om mitt enmanslag
Är inte självisk och ser inte mig själv som den storsinte Men jag ska fram i kön vare sig ni vill det eller inte
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
|