Emme - En Ängel Från Oven (MG Prod.)
Jaha, droppat ny låt till en underbar person som jag träffade i sommras när jag var på öland, hon är verkligen en underbar ängel den flicka :)Rap : Jag Text : Jag Mixning : AnteB Beat : MGhttp://www.speedyshare.com/438637306.html Hata eller älska !Droppa komentar och gärna lite konstruktiv kretik !
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
droppa lite komentarer också ^^,
jättejättejättetråkiga rim..
Bildar ord av bilder
japp den var bra...bra röst du har )
tackar ^^, jag vet att mina rim är tråkiga och så :P men jag ska försöka utveckla dom mer och så :)
mer komentarer whoa ! :)
Texten är tråkig , bara samma sak hela tiden - "Drömmen om oss" "Hoppas det blir vi" och så vidare... Tråkiga rim som Rebus- sa. Flytmissar hör man här och var i verserna. Beatet är helt okey . Slutsats: Försök att antingen ha samma flyt genom hela verserna eller i alla fall att ha samma flyt i en hel rad (Exempel sista raden i verserna, där har du en flytmiss ). Och försök lägga till något specielt i texten så det inte är samma sak med olika ord hela tiden. Och rimmen måste jobbas på , verkligen.En! PSDet känns lite som att du rider lite på MGs hype genom att ha hans namn i trådnamnet DS
haha tomten xD asså, de va bara han som sa att de skulle va soft om jag kunde nämna hans namn nånstans :P då så tog jag och gjorde de ;) så jag rider inte på nåns jävla hype ;)
UPP !
jag tyckte den var helt okej!!
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
tackar :) taskigt med komentarere på denna xDUPP!
Nåt av det bättre jag hört med dej :) själv diggar jag inte alls denna slags rap, men keep em comin :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar calle :)
Sämsta av dom sämsta faktist! skulle inte förvåna mig att amy diamond rappar bättre än dig!
Go Hard or Go Home!
Kul för dig då -X-avier, ska du inte ta att signa henne då ? :S
hm, är du 14? bra isf, fortsätt träna, fixa bättre mick, och lär dig mixa, då kmr det bli grymmt;) pejs.
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
tackar denbo :) skönt att höra att nån diggar de iaf ;)
hm, är du 14? bra isf (Ber om ursäkt redan nu om jag missförstid dig) Kan man inte vara en bra rappare vid fjorton års ålder? EN!
tycker det låter väldigt enformigt i ditt röstläge.. men den va helt okej..
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
okej, jag vet att mitt röstläge blir väldigt enformigt.. försöker att få de att iunte bli så men de skiter sig ändå xD
hmm, du låter lite spänd, du skule jobbat mer med inlevelsen, o flowet kommer no bli mycke bättre också, om du forsätter som du gör:) texten va faktiskt bra, men låten fastna inte direkt:) good work, juste be ante mixa bättre:P upp!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Haha, bara jag som reagerade på att det står "Emme - En Ängel Från Oven (MG Prod.)" i rubriken? Man kan tro att du verkligen tycker om pepparkakor... Aja, till låten: Halvtaskigt flow. Rösten funkar. Texten enformig, simpel och ganska så nödrimmad. Beatet var enligt mig ingen spec höjdare heller... fred
You can't stop the Prophet..
okej :) tack för att ni tar er tid iaf och lyssnar och komenterar (: och erik, mixningen visste jag att folk skulle komentera ;) som vi säger, ante är inte direkt en mixer ^^, så Quizze skulle kanske ta och mixa skiten sen ;)
Haha, bara jag som reagerade på att det står "Emme - En Ängel Från Oven (MG Prod.)" i rubriken? Man kan tro att du verkligen tycker om pepparkakor... Haha, tänkte på det. Men pepparkakor var faktist inte min första tanke..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
oj xD, fan de har jag inte lagt märke till ^^, aja surt de ;)
emme min lilla flicka! ;) lite tråkig text! men sött gjort lycka till :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
bronkis min lilla bitch ^^, kul att du tog dig tid att lyssna iaf ;)
elajt.. har du nått att säga om låten ? xD
Känns som att av dem där 128 nerladdningarna, har 120 pers laddat ner för att det står att MG proddat den:P
www.myspace.com/allvarligttalat
ligger nått i de du säger ;) nått du har att säga om låten förövrigt förutom att jag måste träna på flowet, bättre rim och så ? ^^,
Går dte att säga annat, Emil? xD En!
haha xD va fan vill du mig tomten ? XD
jag är snäll (a) du måste träna på att flowa, för nästan alla dina rader ligger lite halvt offbeat, antingen på backsen eller på själva mainrap'en, men rimmen spelar stor roll, men inte så mkt som alla klagar över här.. om låten har en riktigt bra mening osv, kolla ken ring, hans längsta rim är typ likbil och skitfin, ne men.. vissa stora rimmar skitkasst men har endå supersköna låtar och askönt tema eller mening med låten.. hela skiten i sig var lite enformig, för jag tror jag hörde ängel 234x gånger men allt blir bra med åren, och du är ju minst 10x så bra sen jag hörde dig första gången - såååååååååååå! slutresultat blir OTROLIGT bra jämnfört med första jag hörde! fortsätt i den riktningen du gör! jättebra emme! fridens.IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Hehe du är alltid snäll niklas ;) min fantasi är inte den bästa så de är väl därför mina texter kan bli lite tråkiga och enformiga så :P men de är la bara att jag över på ;)
rösten funkade, men beatet va inte alls bra, Mer jobb och så kommer du klara det :)
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Hehe tack smale :) nån mer ? ^^,
Upp !
jävligt skön röst. men beatet va typ sömnmedel
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.