Arrogant & Ampull - Sjärnorna rör sig
shoo sho, ny låt äntligen med my man ampull! vi chillade och skrev texterna idag så var inte så hårda ;) mixningen är en rolig chansning och reffen likaså. hata eller älska... shiiiiiteri PÄJS
Besök gärna Ampull´s Hemsida: www.Ampull.webb.se --------> HärÄrLåten
Checka också : www.Soundclick.com/charlestownrepresent
För er som hör lite illa , Här har ni texten
(Arrogant) jag står mitt i ett vägskäl ska jag ge efter för mina känsler eller bara välja det enklaste sättet att rätta mig efter vänner som säger att jag ska glömma bort den känsliga vägen och istället bara stå här och vänta förgäves för om jag chansar och satsar så finns det större chans att du blir min men det fattar väl alla tankarna samlas dom flyger runt där inne om en bättre liv men jag flyr sen bort från skiten för att besvikelsen som jag ger mig själv efter att jag har kämpat starkt, och misslyckats är för stor för en ensamvarg..så jag typ imploderar och jag har för många frågor utan svar som jag vill hantera jag har ingen vetskap som jag har nytta av jag vill bara veta hur mina systrar har det nu (Reff) stjärnorna rör sig, men jag står kvar här allt är förstört nu, för jag vill vara med dig
(Ampull) ja ställer mej ju frågor sånt man oftast inte tänker på typ som när man är död ( Shit va händer då ? ) det är sånna frågor som man ställer sig när man är ensam jag får aldrig något svar men jag väntar och jag längtar okej jag ska va ärlig kommer nog att dö med frågan det gör mig sårad att jag kommer dö med gåtan många gånger har jag tänkt på hur det kommer att bli kommer jag fixa mitt liv? kommer jag va fast i skit? ja det är samma sak där nej jag får aldrig något svar står på ruta ett nu och där stannar jag kvar ett tag
http://www.youtube.com/meeyeer/
|