Sircuz - Kärleken är Blind (Frisläpp från Skivan)
Shabba varit snack om att jag ska släppa en skiva osv men det verkar inte bli så av endel anledningar knasat till sejj lite men vi får se. Här är iaf ett frisläpp från den OM den kommer annars kommer låtarna släppas här.. lyssna o njut take care
Sircuz - Kärleken är Blind
när ska du fatta att jag alltid velat ha dej när ska jag fatta att det enda som du sa mej var ta mej när du utrsålade värmen men jag fanns inte där nej inte så de räckte
såg dej i min dröm och önska att du fanns på riktigt sen så fann jag dej i min verklighet och jag ville ville bara bara va med dej kan jag ta på dej är du min fantasi är du min illusion eller är du på riktigt jag är försiktig och närmar mej fram jag öppnar munnen och frågar dej sedan efter ditt namn hon svara mej blygt Loise va heter du själv mina läppar var förseglade förstenad av hennes blick fick inte fram ett ord kunde inte fortsätta stå där shitt så jag bröt tystnaden med med ditt var jätte vackert och sen den dagen så förändrades hela balansen mellan vänner och familjen ställde henne i centrum och sen så ställde jag till det stog förälskad i ett väntrum och vänta på att du skulle flyga i min famn det kommer aldrig bli vi 2 vi flyr tills vi fått distans från varandra du är sanden jag är timglaset du rann ur famnen på mej kan jag andas utan vingslagen från ängeln min
reff
historian om flickan en pojke ällskade blindt men han finner ingen vägar där han slinker in så ge mej kärlek nu ge mej bara ge mej närhet för ja drunknar på botten för att va ärlig du är min näring i världen jag sa det inte bara för att du skulle lyssna på mej, tjejen du måste förstå att detta är så mycket mer än kyssar på dejter jag ällskar dej i varje pulserande blod åder ser jag alla våra minnen uppdelas i blodspåren du var min baby flickan i min dröm med mitt framtids kort jag har aldrig gjort nått som jag borde ha gjort för länge sen när hon nu hänger läpp så är det mitt ansvar och jag var inte där nu har jag inget kvar blixtsnabba rörelser så var det över sen jag tror inte gud och jag är överens flickan över räcket men hon faller inte iallafall det jag vill tro själv intalar mej att hon kommer till himmlen och bor där
reff ni får ursäkta mej för stavfel om ni ser några :)
skummt beat mannen?? text och flow e helt galet mannen digga de eatet e fett med hehe men första intrycket av det var werd.. de e bra mannen biG UPUPUPUPUPPPP
Kalliistudios© 2:avåningen
Fet!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
reffen e inte så bra för att vara dig gillar mer dina sång reffar....
Kalliistudios© 2:avåningen
Sircuz Lätt Bäst Mannen !
jävligt bra, Jävligt bra alltså! shysst med skiva aight? när var å hur får man tag i den? pz!
nice david! du vet vad jag tkr, du flyter på helt gaalet bra! reffen var annorlunda men diggade den propps till aziz för mixningen! peace!
Kul om reffen går hem jag är jävligt nöjd med den asså håller med om att den är lite skumm men det är menat så.. fortsätt tanka
Gillade inte reffen alls.. tyvärr. Verserna är dock galet bra!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
najs som fan! reffen är bra, men du kan bättre :) pusspårej
1<br> 2<br> 3
shupz söööörcuz, beatet var fett knas i början tyckte ja men det blev skönt som fan när det verkligen började, text/flow är galet man, gaaaalet! reffen e feeet också, den digga ja! Big Up för denna, den åker ner i Ipoden, pz määyn! =D
Gangsta Rap Made Me Do It!
REFFEN ÄR BRA, MEN JAG GILLAR DOM ANDRA BÄTTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1<br> 2<br> 3
reffen är odely och mördar. skön låt davedave!
http://www.youtube.com/meeyeer/
det här tycker jag är så sjukt skönt att lyssna på.. flowet & texten, du leker väldigt mycket med orden.. det är soft! refrängen tyckte jag va helt okej, den sticker ut.. så det tycker jag om! hela låten va guld!
who´s side is god really on?
bra text och flowet är fett! gillade inte reffen tycker du ha skön röst ta vara på den!. men det blir att spara, sjung mer mannen peace
Allt var så himla galet fett, allt utom reffen mayne! Hade du sjungit som du brukar, hade det lätt varit en 10poängare! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha detta beatet=) det är fett faktist, gillar verserna altså, reffen är lite cool på sinna små sätt:) så big up:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
feet låt david:) keep up:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att höra mera från dig :) du är mkt bra
https://soundcloud.com/mendelsonbits
tkr de va najs, reffen var najs delvis.. verserna är galet .. big uppp dave
FETT NiCE DAVE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Skönt beat, helt sjukt bra flow och text! keep it up
FET text. FETT FLOW dock udda reff :P Peace mannen :D
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
du vet va ja tycker, de är nice mayn ;)
du skriver feta texter, flowar fett och har en fet röst! :) men mixen håller inte tycker jag. annars var det coolt!
Tÿngaste. Fet text i överlag ska ta ut några favoritrader. såg dej i min dröm och önska att du fanns på riktigt sen så fann jag dej i min verklighet och jag ville ville bara bara va med dej - fint stycke, tungt gung du hade på sista raden.kan jag ta på dej är du min fantasi är du min illusion eller är du på riktigt jag är försiktig och närmar mej fram - tungt shit... speciellt första. mellan vänner och familjen ställde henne i centrum och sen så ställde jag till det stog förälskad i ett väntrum - bly! men han finner ingen vägar där han slinker in - enkelt, men sjukt snyggt. jag sa det inte bara för att du skulle lyssna på mej, tjejendu måste förstå att detta är så mycket mer än kyssar på dejter - tungt shit! jag tror inte gud och jag är överens - enkelt, men bra som fan. Tungt david, fett flow, sköna rader, helt okej beat... lite knepigt på nått vis men helt okej! Peace
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
shiit :D skit bra lået! gillar din röst och ditt flow feting . Reffen kanske inte var de bästa dock, menmen.. fortsätt så =P :P pays!
nikoo ;D
reffen var inte bra tycker mycket bättre om när du sjunger reffen!
mycket skumt beat val tycket jag.
annars var låten grym!:D
är reffen i oseriös? verserna var bra, men mådde dåligt av refrängen
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Friggan P19 Tror du verkligen jag ger ett smakprov från min skiva och jag inte är seriös med det jag lägger upp... Ällska lr hata smaken som baken Kul dom som diggar keep em coming
bra bra =) diggade reffen,
NS
reffen är inte bra men endå skön på sitt sätt , andra versen är riktigt bra !
richyrich bitch !
This file has been downloaded 257 times tragiskt att inte ens en femtedel har komenterat låten ajja godnatt
Vad har du gjort med refrängen, din pungkula? Tyvärr ganska långt under förväntan.. men jag vet vad du kan, mayn!
Låten är bra, verserna lägger du riktigt bra :) Idén om reffen är bra men tror den skulle bli ännu bättre om du shoopeade acapellan på reffen det skulle passa bättre till den pitchade rösten tror jag. Päjz
Sub ! lågt under förväntan ?! okej om du inte gilla reffen men de där va väll o ta i när du kommer till kd ska jag hälla en te kanna över dej :)
Eliment Ait tack
Tung låt asså . hörde den på Kulturkrocken . det var riktigt bra ;) Bra flyt och rader. pz
054 - KARLSTAD <3