Dudde - Ingenting utan dig (Ft. LilleZoo)
tjenare whoa, nu kommer duddes låt till hans flickvän, så frågade han mig om jag ville komma med där, så klart man slänger 16bars, den här låten går ut till våra flickvänner dårå, Nathalie för Dudde å Therese för mig dårå :) <3 (L) Ingentingutandig om den inte funkar så har ni den här http://www.speedyshare.com/770176876.html Ps. Vi får hoppas att han INTE slutar aiiii?Fred!
Death is the only way to true happiness
vers1: Dudde reff:dudde vers2: lillezoo glömde säga det ;)
hoppas att den gillas :) släng in komentarer nu whoa ;) Peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
exakt komigen nu whoa!
helt okej men ja säger som jag brukar, minska effekterna dudde på din röst, du kan så mycket utan dem! bra låt annars!
"Jag hatar citat"
Till att börja med, introt vart fruktansvärt långt kändes det som. Dudde känns lite som att du är stressad när du reccar, ta det mer soft när du spelar in. Accapellan kunde varit lite lägre i versen och refrängen har liksom ingen punch. lillezoo du har lite för simpla rim och framför allt så får du de dåliga rimmen att höras. Din text känns lite ojämn men jag väntar mig att det blir bättre. Jag tycker ni ska lägga mer tid på text och ta inspiration av andra (lyssna, inspiration, inte baita). Ni kommer bli bra mycket bättre med tiden och jag får önska er lycka till! fred ut!
typ, eller?
Sätter 1000 spänn på att era tjejer lämna er nu :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
drezaz p18. jidra inte i tråden . och skicka 500kr till oss var . om dom inte gör de idiot. ett löfte är ett löfte. och jag vet att min brud inte kommer att lämna mig . Känd dig ägd :) peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
tack till er som diggar, å fuck off till er som hatar :) drezaz P18: säger som dudde, känner min brud för väl så jag vet att hon aldrig lämnar mig :)<3
grymt fint gjort av er båda, riktigt bra! :) beatet va RIKTIGT bra!!
detta diggades :)
och du
drezaz P18 : klart som fan att jag inte lämnar min pojkvän :) han är för underbar för det! <3
peace out <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft låt fan ! :D Jag håller på o spelar in på detta beatet, hah. Men men soft låt :) båda la det bra :) Päjz
¨thereese:tack så mycket älskling :D Eliment: tack som fan :)
tack så mycket för kritiken . ey du som satte pengar . vill du ha min adres så att du kan skicak 500kr till mig . och sen 500kr till lillezoo.? tack till alla som laddar ner och kan läga ut 2 min på att slänka in en komentar. peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
dudde? la inte du ut en hejdå låt igår? :S ah weird! gilla inte låten sry
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Grymt beat! nice låt! tips på vart man kan få tag på beatet??:) tack för all hjälp jag kan få!
| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |
tack alla som kommenterat!
neeh de va för 2 dar sen som jag gjorde den. och de framkommer TYDLIGT i den . att jag kommer inte kicka lika ofta som jag gjort den senaste tiden. kanske komemr göra nåt varanan ,månad....... jag har beatet . adda min msn så langar jag beatet.... tack för kritiken som alla ger :) Peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
word dudde
vill se fett med kommentarisch när ja loggar in imorn ! :) <3 pössar på alla!
men whoa, lite mer är den värd va? :/
upp!
haha rääk du är skyldig mig 500kr nu ;D när får jag dom ?? peace//Dudde
låten är skit braa ;D vrf skulle jag lämna david för att han gör en låt till mig:O?? . han såå underbar . älskar dig älskling../ Din nathalie
HAHA DÄR SER DU RÄÄK DIN TÖNT. 500KR ;d;d;d peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
Beatet ? freebeat ? :)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
mkt fint :) diggar de ^^, peace /juliathorén
juliathorén
tack alla som diggar :)
lite mer e dudde värd asså!
beatet är free beat jaah;) tack till alla er som tar er tid att slänga in en komentar . Peace ///Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
the beat is a freebeat mayn!
upP!
ingen ide att lägga upp låtar här på whoa ju:( de är typ ingen som ger kritik juu:(:(
www.znapmusic.com/dudde/
Ne.. de jag menar dudde :(
upP!
haha palla! att du går in på min, och kommenterar och skriver att ja skrivit? wellwell .. visst! låten va bra? men ffs, gå inte in på min&kommentera. puss älskling!
haha tack älskling . men du sa att de va ok att jag komenterade så . puss älskar dig ochså<3<3
www.znapmusic.com/dudde/
haha wtf, du sa inte att du skulle kommentera att de va från 'mig' idiot:) <3
Producent
2007-11-30 14:25
Diggas! Dudde la det skönast
Lil_H..
Lil_h: skönt att de diggas!
UPP!
Faan ni la det bra Dudde och LilleZoo .. :) dte här diggades verkligen...:) Pz
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
Glömde en sak om texten.:P den var riktigt fin.. bra rim och sånt också..:) och jaa vi hoppas att du INTE slutar Dudde..
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
nej de här va inget bra tycker jag inte :/ dudde la det bäst iaf. lillezoo du har lagt mycket bättre vad har hänt? beatet va faktiskt riktigt dåligt tycker ja. men keep it up ! pz
Sleep is the cousin of death
nice nice ! , båda va lika bra (yy)
http://www.speedyshare.com/548428467.html
tack alla som diggar och B.N.B.. jag vet inte vad som har hänt assåw.. :P gillade beatet men gillade inte själva takten i trummorna, därför de lät lite cp, but Im working on it ^^ ;)
upp!
tack till er som har get oss kritik . jag kommer inte sluta rappa helt . de kommer inte bli lika ofta bara. känner mig taskig mot alla andra om jag skulle sluta..... TACK WHOA ATT NI FICK MIG TILL ATT KOMMA IN PÅ SPÅRET IGEN .Peace////Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
word dudde, :D <33333
uppnue! <3
UPP!
aa den va skön... men det va nån av er som andades som en gris :P
http://myspace.com/3egraden