NPR - rockaloss session
Reccade en fett svänging session idag! Ge lite kretik osv, GIVE ME SOM LOVE! BEAT: Mert freebeat SPEEDYSHARE LÄNK!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
En av dom bästa låtar jag hört av dig. k33p1tup (Y) Kärlek<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
YEEEEEA, TYNGSTA HITILLS NPR BRÄÄÄH. FORTSÄTT SÅ <3 / guling
thx guys =)
Seriöst den bästa du gjort, fyfan vad skön! Fortsätt så här så köper jag strumpor till dig i julklapp, BRÄÄÄÄ! <3<3<3<3<3
hahah aight, thx m8:)
Producent
2007-11-27 17:29
Fy fan vad händer med dig, lätt bästa låten du kickat! nu har du deliveryn och shiaat ;D upp! peace
bara ärlig
De låter bättre, men fortfarande inte riktigt bra ;) Skippa massa snack... Diggar inte beatet alls asså, come on sampla en skitkänd låt med iron maiden? Peyss mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thx m8! haha, fastnade för det beatet ;D var rockigt o soft =)
HA! kolla nu, lukas "kickar" fetta kommentaren nu Skippa UH UH UH, förstör bara hela skiten. och det som "Mentra" säger. skippa allt skit snack! + Näpärä. du kommer aldrig bli en rockare och du har aldrig rökt på. jagBLICKARtillbaka. Tja!
;))))))))))))))))))))))))))))))
HAHA! Lukas fan vill du=D aja kretik som kretik fasst det du säger är "kanske" falskt =D haha upp!
haha, ner och sug på min SVENSKA "pinne" men du. JAG BLICKAR TILLBAKA finns alltid i våra minnen. btw. du ska inte vara sjuk när du gör låtar, för du hostar ju. EY EY EY EY EY. VA I HELVET.E NU DRAR JAG BORT STRÖMMEN. OUEEEEEEE. fan vilket hot :D! "Nu drar jag bort strömmen" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDT.I.S.L.J.A.N <3
aja skit samma, inge chat i tråden nu luks, då blire bann! men tack för din åsikt iaf:)
upp!
MEN DU! rasmus olsson! CHILLA PÅ KOMMENTAREN NU <3333333333333333333333
SLUTA CHATTA I TRÅDEN!
vafan bara folk som chattar i tråden var fan är all kretik o shit. upp ffs
Altså... Detta är seriöst det sämsta skiten jag någonsin har hört, inte för att var dum men detta är det överlägset sämsta svenska hip hop... Självklart kommer du ge responsen "Du behöver inte lyssna" men du kommer aldrig kunna utveckla dig till en ens medioker rapartist och det har inte med hur mycket du tränar etc och göra det har med din röst och test val att göra d låter som en våldtagen 5 årig och jag har hört på en del av dina låtar och det blir bara sämre och sämre, ingen kommer någonsin gilla detta som vet någonting om rap/hop hop jag spyr på dina låtar och du kan dessutom inte ens hålla takten för fem öre du måste skolkat musiklektionerna... Peace
Tjena fan händer jao, nån som vill chatta lite?
OCH BTW SNÄLLA SKRIV KRITIK ! PEACE
I am the metafysikal, the indevidual the hetrosexual with words that put a hex on you SNAP that neck on you!!!
Mhjo Mr "DruugAddicted" har väldigt rätt i vad han säger är nog det sämsta jag hört men ändåå även efterblivna människor kan bli bättre..
du måste vara en väldigt efterbliven pojk du druugaddicted. eftersom du letar efter den här låten i ett hav bland låtar. Och sen skriver den kretiken. jag tror du är någon som inte fått nuppa på länge.
HAHA och drugaddicted lägg upp en låt du då så får jag höra:) ?
Producent
2007-12-07 18:03
druugadicted, om du nu vet vad hip hop är. och om du nu är så jävla ball och har en skönare röst en npr så kan väl du lägga upp en låt ? eller ? Du kanske inte vågar pussy.... Och det är klart att jag söttar grabben för han blir bättre och bättre.... micke lycka till med musiken // jennis robert =)
bara ärlig
haha, jag är ej rappare(men jag säger inte heller att jag är det) men jag hör skillnad på en bra och en dålig då är "NPR" det sämsta jag någonsin hört försöker säga att han är nån tung rapp artist som är bäst i Sverige av att döma från nån av hans låtar, MEN!!! jag har ryktes vägar hört att du är en råliten dvärg albino med som går på ballett och därför du sjunger du är mobbad i "Mitt Liv" fast jag ska inte såga men det stog att du ville ha "kretik" krItIk men om du inte kan ta det så visst, och du behöver inte oroa dig över min sexuella status borde ta en titt på din egen går rykten om att sånt där "går inom familjen" ha en trevlig dag PEACE
din äkkliga jävel, försöker du smutskasta min familj nu också? jävla tönt du är 23 år och vet inte vad konstruktiv kretik är. Det är verkligen sånna som du som sänker nivån här på whoa genom sånna kommentarer. du är altså en riktigt pajjas.
Smutskastar ingen men fortfarande för tredje gången nu KRITIK! KRITIK ! KRITIK! så jadu jag må vara en pajjas men att du svarar min Kritik med en "Du får inte nuppa" så vet jag att du också är en pajjas jag skrattar åt dig dina låtar och allt som har med dig och göra som tror man inte kan knulla och lyssna på musik sammtidigt.. haha aja märker att du är på gråtgränsen så jag drar mig tillbaka.. Ha en bra dag PEACE
Dessutom behöver jag nog inte smutskasta dom det gör dom bra själv genom att stoppa dicken i folks rövar PEACE
Producent
2007-12-07 18:35
Du druugaddicted du borde ta och hålla keften. Hans familj är min familj för jag bor ihop med hans syster. Så jag tycker du borde hålla keften innan nånting händer dig tönt jävel. Sen märker man att du har fått för lite pussy, för du beter dig som en omogen snorunge. Det är kanske just det var du är.
bara ärlig
Ber om ursäkt för det personliga påhoppet men det startade faktist nPR med men jag drar mig tillbaka nu ha en bra dag PEACE
Min respons på hot är inte speciellt bra så tare lugnt där borta grabben sen om du anser mig som "en liten snor unge" för att jag säger sanning om musiken är en sak men tro inte för en jävla sekund att du nån av npr släktträd kan hota mig för då är slut och då menar jag dödsslut.. PEACE
lär dig flyta på beatet man behöver inte var bättre än någon på rappa för att höra att det är dålig kompis props gör dig inte bättre, tänk på det. alla kompisar här inne! det är inte kommentarerna som sänker nivån, det är rapparna..
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !