I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jny - Kärlek & hat

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2007-11-25 22:44

Jny - Kärlek & hat

jag har gjort en ny och en bättre version av min låt '' Jny - kärlek & hat,'' den låten säger väldigt mycket, värd att lyssnas på!
kom med lite kritik också :D peace!

http://www.speedyshare.com/245262402.html

2007-11-25 22:49
Inget illa asså men jag gillar verkligen inte tjejer som rappar, saknar flow och rösten. För mjuk röst för att fylla en tung raplåt.
Rappare

2007-11-26 11:30

tyckte den här var mkt bättre än den innan. men jag tycker fortfarande inte om ditt flow.. o texten, den är personlig, o du verkar skriva från hjärtat vilket är bra, men tkr du ska lägga ner mer tid på rimmen.. tyckte refrängen lät lite tom, kan vara för jag saknade det från den första verisionen.. o inlevelsen på verserna o introt är katastofalt tkr jag :/  men öva på, du kan bli bättre..  pz!

www.myspace.com/lizenmusic

2007-11-26 11:33
diggade den här låten mer än den förra du la upp,samma i den här låten inte de bästa flowet, fast bättre än i - en vän.
förutsedda rim inte de bästa ,man vet vad du ska rimma på  rätt okej text iaf , Reffrängen va rätt nice

peace

// Lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.