Dopefish - Practicize.mp3 (Uncommon Valor : A Vietnam Story)
Dopefish - Practicize (Uncommon Valor : A Vietnam Story) Don't DL if you ain't got something to say! *english* Yo all mah niggahz, kännde för o kicka lite engelska en snabbis, men om ni ska dra denna får ni hemskt gärna kommentera för jag vet inte va jag är bäst på.. ingen som säger, alla leker typ "du e liiika bra på båååda" bla bla bla, så en kommentar om ni tankar uppskattas :) Vocals : Dopefish Lyrics : Verse 1 : Vinnie Paz, Verse 2 : R.A The Rugged Man Beat : Nas - Every Ghetto, från Stillmatic Mixning\Mastering : Dopefish Ladda ner här! HERE
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\ My fucking pride is something i said, you can't take away\\ //Vilda Västern
Enligt min åsikt är de här de bästa du gjort!:) Ja har inget att klaga på:P
shiet mannen, fetaste låten ja hört från dej, denna uppskattas jävligt mkt, fett beat och perfekt flow, droppa fler spnna här låtar .D
Den Vise Visic
fetaste jag hört från dig, säger som alla andra !! :) <3 propps!!!
Tack Malin, Blume, Visic och Reimer, jag tycker själv detta är det bästa jag gjort, så jag är med er! :) Mer!!!? :) Peace, ONE!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Ja vad ska man säga? Du är grym, unik röst o flow, Blir du ännu bättre på att skriva texter, tar dig din tid Och utvecklar ditt flow några nivåer till så blir du världsstjärna brosan:D! Riktigt bra låt
2 PJÄSER
Tack Zlick, rena ord från dig broder! Up!! :) Gimme more of that! Peace, One!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
varför kicka en jediminds låt, med extactamente the same lyrics?
onödigt och tråkigt frågetecken
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
för jag pallar inte slösa min retorik\lyric när jag inte är en 100%:ig rappare på engelska, ganska uppenbart utropstecken punkt
Ya'll a illegitimate killer :)
Yeah! :)
Grymt fet nice :D märks verkligen att du har tagit ett eller några kliv upp, diggare som fäään! puss på dig din bananliknade mus sugare<3
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Första versen är riktigt fet, du har bra attityd igenom hela. Låter mkt säkrare än vad du nånsin gjort andra vers låter dock jäääävligt mumlig i början men kommer sig efter några rader in... riktigt bra gjort, fett beat vem proddat?
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Bästa du gjort. första versen <3
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Tack Slaydash och Thx Laneby ;)
Tackar lundahlen :D , och beatet är proddat av Nas :)
detta va riktigt braa.. blir bättre med engelskan:).. UPP på denna!
We drinkin and smokin and humpin and likin it
Producent
2007-11-22 16:54
Det är fett....fast låter ba liiite stelt, tror att det är för att du vill uttala perfekt...eller? det va nice...fortsätt så....peace
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Tack lillheffi :D bra gissning confident :) mer???
haha, rolgit att du fick propps för din lyric ^^ Ja, jag vet inte.. känns ovärt att ge någon form av kritik på detta, men du övar förmodligen bara uttal och det är ju inget fel i det.
har inte fått propps för lyricen jimmy :) zlick menade mer mina egna texter som jag skrivit vilket inte har vart bra hehe :) japp detta är rent av uttals övning inget annat, måste alla nämna det?? peace one!
a den var fet faktist. keep going :)
)TRO(The Rap Out)BTK(
Sheet, tkr dena låten va riktigt tung! :
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Thx Reebat & trro :) keep proppin my vocals :)
Den här e fetare än den andra du droppa idag, när du körde på svenska! Dels för du e tyngst på engelska Dels för du har skön röst Skönt flow, Skön och bra text! Keep it commin
Stfu and go make me a sandwich biiiatch
låter bra tycker jag! bra utveckling
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Btw det e jedi mind trick som droppat orginalet på denna va?
Stfu and go make me a sandwich biiiatch
Håller med Bs-porre :) nice english yaoo gillade inte din svenska alls, skrämmer bara bort folk haha :D puss <3 keep it cummin !
Hehe tack Elegant , Reimer och BS-Porre :) ja originalet är Jedi Mind Tricks .ft R.A The Rugged Man, och om ni tycker det låter mumligt i början är det bara för R.A's vers är helt GALEN, jag lovar läs den :)
jävligt grym låt mannen det bäst jag har hört från dej fett mannen
http://www.stanislav.nu
Det enda jag kan klaga på är engelskan och att jag får dåliga flashbacks av beatet.
Tack Stani och Pikku :) haha okej tomten, gillar du inte nas eller har det hänt nått bääd under Nas storhets tid? :P peace gimmeh more!
More?? :)
Upp!!!
Galet säger jag bara marko, du har flippat över kanten nu:) bland du blir bara bättre och bättre!
Dopey - Jag gjorde en disslåt när jag var 12 som fick mig i lite trubbel på det där beatet:P
hahaha det va det gulligaste tomten :) tack partie :) more!
Up ! :)
u.p.p :)
upp!
)TRO(The Rap Out)BTK(
Tyvärr måste jag kritisera att du tar en så bra låt och försöker få det att låta bra... Sorry maan Me dont like it.. Do your own thing.
Sprid kärlek med känsla..
schysst delivery fan! bra uttal... shit sounds good
http://www.myspace.com/akinonline
helt okej.. men Jedi mind tricks passar mer till texten,.. men du har nice ut-tal och shit like that ... så droppa mer eng låtar tror det blir bättre så;D PEACE!
men det är fucked upp, att fruktan kontrollerar planeten vi står i schack matt för döden hotar oss när vi lever!
njaej känns meningslöst när du kör nån annans text.. speciellt när den låten är så JÄVLA bra att det bara blir som att du förstör den
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
pfft. det är ju inte direkt så att jag försöker göra det bättre än vinnie eller r.a liksom, vafan skojjar ni med mig eller? palla gämföra mig 2 av usa grovaste rappare... ni e bra roliga, tack akin för en snabb och 100% less retard inlägg, snabbt o lätt o inga onödiga klagomål som att man förstör en låt när man bara övar uttal.. got damnit tack One! Peace!
sista upp :) ett