Infinite struggle - kort session Hej slänger upp en kort session. blev fel accapella o fel slinga under själva beatet kom in på reffen men aja. älska eller hataskriv inget ondöigt som : kasssstttt. skriv kritik :)http://www.speedyshare.com/462211544.htmltextjag var aldrig i skolan jag skrev aldrig med en pennafötterna på bänken : gör du lika dant där hemma/alla vill göra allt man har bara 1 gång å levasäger sen till dig : ja har din mamma på mitt schema/röka på så man blir helt bäng somnar i en sängsnor din vecko peng(HA!) o du tror du är min vän/ja rappar om ingenting kör en massa konstiga rimrör int bruden min annars ger ja dig ett nacka sving/kolla ditt bank kort när du ser mig med sedel buntanär ja dricker skumpa o smiskar din bruds rumpa/ ( pisk ljud)jag kör min grej (hey!) så häng nu med mejdu vet vem ja är ( ja du snodde min tjej )/din brud hon sa ( jag kommer aldrig att strula)(tyvär) hon ska hit igen o få den hårt på sönda//du tror du är gangsta du umgås inte med huliganervad ska du göra nu? stå och kasta bananer/ ( shof)