Daavd & Rebecca - Jag bryr mig inte / lyssna, lär | 2 frescha tracks från kommande nethplay, smakprov
shu people! Jag och Rebecca har langat ihop 2 låtar här som kommer vara på nethplayet som släpps vid jul.Daavd & Rebecca - Jag bryr mig inte Låten handlar om att va andra än tycker så skit i vafan dom vill, kämpa för det du älskar Stå upp för det du tycker! Rebecca & Daavd - LYSSNA, LÄR helt enkelt, lyssna o lär lite små skrytrapp från Boden Båda låtarna finns även på myspace Missa inte heller Mig , Rebecca & Ejjan på scen i Älvsbyn den 12 december ! O missa inte heller Block 44 som kommer stå samma kväll. blir fett Sen ni som inte bor här uppe i skogen som vissa andra. Missa inte mig och Rebecca i Sollefte den 15 december ! Inte ri kt ig t 1 00 %, full info nästa vecka! Konstruktiv kritik people! take care /Dwww.myspace.com/Daavd
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Rebecca: skön röst har du. "mogen" röst och så är det skönt när hon Rappsjunger i micken..daaamn shit propps till dig Rebecca bless. Daavd: skön rapröst, bra flow i låten. Låter som om du har genomarbetat texten igenom hela låten, keep it upp bless. förövrigt så kommer jag att hålla utkik efter eran netplay ;) peace.
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
Detta va nive:) rebecca sjunger riktigt bra! Daavd du flyter bra, bra text! Sund att accapellan är så låg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra jävla skit som jag sagt förut!!! jag bryr mig inte är helt jävla dunderbra, har pumpat den som tusan redan några dagar å den ligger nog kvar i playlisten ett tag till, tkr det är en skit snygg låt iallfall, ni kombinerar varandra bra! å lyssa lär, skön skryt, nåra rader som dra mer i mungipan änn andra hehe :) bra skit bra skit!! folket håll utkik !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oooooh shit förlåt att jag bara kommenterade första låten... shiit jag lyssnade på den andra låten också fyyyyfan niggaz hahaha vilken attityd fan, Rebecca shiiit va skam an säga du mördade, daavd mööördade...tycker mer om attitydrap som ni kanske har hört ;) kom till Happaranda nu till helgen och kolla mig FlyB live, men jag bor ju annars i Luleå, men men aiight fortsätt med det ni gör så blir det killah. bless*
flyB david kommer ... han är våran chafför!;) pz
Oj ! du har utvecklas en del sen ja hörde dig sist ! Propps till rebecca för ref och vers ! riktigt nice ! som mr_flyb sa så har du en bra "rapröst" och flow ! i helhet så är det en av dom bättre "typen av sånna här låtar" på whoa ! ska bli kul att höra netplayen ! peace/Cadier
riktigt nice :D fortsätt med det ni gör ;D pz
rapmaster_kekke P3 haha aaaah aiight fan va kul hehehe...intressant ;) p.s. vilken dag kommer ni dit då?? på fredagen elr? peace out and bless*
Fan va mkt jag har hört slingan på den första låten idag.. Men ni lägger de riktigt skönt båda två, du har utvecklats också, mycket! andra var ÖVEEEERFEET MUUUURDA! Ni äger.
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
fräsh låt. skit bra enligt mig!
är värdelös på konstruktiv kritik helt seriöst men jag tycker attt första låten var grymt jävla feet kommer finnas i min playlist mannen ! har nog inte hört något bättre från dig rebecca la det fett på reffen som satan ! good work tjejen andra låten var tvärtung fyfan davd la det fett ! och blev imponerad av rebecca haha fett fan aaah bra jobbat iallafalll keep it up peace!
chasse dyker upp som döda fiskar
Mr_FlyB Taaack som fan!! :D Kul att du gillar låtarna yao! Rapmaster_kekke Klart du har pumpat låten! Du är min största groupie och älskar allt jag gör :D höhöhöhö Drezaz, CadieR, noakrap, NicoelRico och chasse ! Thaaaaanks dudes! =) Hoppas ni kommer tycka om resten av låtarna vi har på g :D
hahah glömde bort att säga tack till hansomknarkar ;b blindstyre jag är ^^
Ni glänser verkligen tillsammans.. Vet int vad jag ska säga förutom att ni är brutala.. Jag bryr mig inte - Satte sig direkt i hjärtat, ni kör igenom den perfekt.. Båda två var hel sköna Lyssna Lär - Är hel fet, fast tyvärr tyckte jag int rebecca var lika bra i den. Tack för att ni visar vad musik är! och hoppas uppträdandena blir skit bra, ni kommer äga :) Keep Up!
shit, tack alla som fan, riiiiktigt kul att ni diggar!
håll utkik efter nethplayet! ska bara firras beat o nå gäster sen gåre den igång helt (:
come on people work it work!
/D
som jag sa på msn becka, detta låter jävligt bra!
två sköna låtar :) jag bryr mig inte var dock mkt bättre, den satte sig i hjärtat eller vad man ska säga, texten har så mycket känsla och är ärlig. ni båda var grymm och det finns ingenting ni ska bättra i den. den andra låten var skön oxå, mycket bra text. david var skön, bästa jag hört från dig tror jag nästan. rebecca, grymt du rappar nu :) fortsätt såhär :)
Rebecca var ju rätt överlägsen haha
Don't!
fett detta! gillade "jag bryr mig inte" mest up with it f f sake!
Graveit
Daavd Du bad mej att ta mej en lyssning på Dina och Rebecca´s låtar och skriva lite vad jag tycker. Och de e just de jag tänker göra. Vi börjar med låten: Lyssna, LärREBECCA Text: En bra skryt text.Du får fram de man ska få fram i sånna här texter. ren skyt och att proppsa sej själv. Texten e ju inte de mest avancerade jag hört, men endel rader e verkligen sylvassa.Flowe: Du flyter på ganska stabilt faktiskt. hårt flyt har du som e mycket passande till denna låt, stundvis glänser du med ditt flyt, och stundvis e de bara så där. Men vid vissa tillfällen så höjer man faktiskt på ögonbrynen för ibland e du riktigt vass flowe messigt, men tyvär håller inte hela flytet men till stor del så funkar de utmärkt.Delivery: Du e stenhård bruden, Du har en bra inlevelse och jag tror på de du säger. Man hör faktiskt att du gillar å göra de här eller varför inte säga älskar att göra de här. Kärleken till musiken hörs faktiskt igenom på din leverans. Du levererar hårt brutalt och utan nåd. Härligt härligt.Sammanfattning: Jag har aldrig hört dej förut. men jag vart riktigt posetivs överaskad. Du e bra tjejen men du kommer bli så mycket bättre de hör jag. sällan man hör tjejer med en sån här potensial som du har. du har en bit kvar å klättra tills allt e 100% men du kommer komma dit snart de tror jag. och när du nått dit så tror jag du kommer bara härren på teppan som sparkar ner allt motstond med en spark rakt mot strupen.DAAVD Text: Texten e hård den e brutal. den är faktiskt välskriven tycker jag. Vissa riktigt brutala slaktar rader, och vissa som mer känns som utfyllnads rader. men en klart godkänd text. Du blir faktiskt bättre och bättre på skrivandet. blir posetivt överaskad varje gång du lägger en text.Flowe: Du flyter säkert och stabilt. ibland kan flytet bli lite tråkigt men mästadels så flyter du säkert och härligt och det e kul å lyssna på ditt flowe. det e ju absolut inte ett överkvalifiserat flowe. men en klart godkänns flowe till denna typen av låt.Delivery: Jag förstår va du säger och jag hör att du menar va du säger. Härlig skrytig delivery. små brutalt ibland. stundvis är de ren slakt i din delivery. tok härligt att höra. Sammanfattning: Du blir bättre och bättre. man hör för varje låt att du blir bättre. Jag diggar personligen mer när du kör soft och eftertänksamt. men de va även kul å höra dej på en sådan här små maffig låt.REFF: Passande reff, den va helt okej men den föll mej inte riktigt i smaken. man skulle kunna gjort reffen lite mer rolig att lyssna på. men endå godkänd.Beat: Ett härligt och kraftfullt beat. Gillar hård heten i trummorna. och stråkarna e fan brutala. Beatet passar verkligen till sånna här typer av låtar, bra val helt enkelt. De va kul att höra ni två tillsammans. Som sagt så har jag aldrig hört Rebecca förut. men Daavd & Rebecca passar varandra lika bra som LillStrumpa och Systeryster. fort sätt att köra tillsammans. Denna låt får 7/10 Trästolar. /Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
ja , ni vet ju redan babes ;) att jag riktigt ÄLSKAR era låtar. Ni är fett fett fett fett bra. Och jag vill ha mer mer mer, era låtar dunkar köng i mina högtalare dygnet runt snart :)Becca , sjunger riktigt BRA, rappar KUNG ! Och din text, speciellt på LYSSNA,LÄR är riktigt feeet. Hoppas du inte slutar med detta, för du kommer bli bättre än vad alla andra brudar på denna sida är. Go for it girl ! Du är min största bland idiol bland tjejer som rappar, helt klart (; och precis som någon i nått inlägg sa, att du har mogen röst . Du är ju helt klart bäst :) Daavd , ditt flow är toppen, din röst är sexig, dina texter är (Y) helt klart kung. Ni är riktigt bra tillsammans också, jag tror inte jag hört en kille och tjej rappa så bra tillsammans förut faktiskt. Men du vet redan att jag diggar er (; Hoppas ni kommer hit till Kramfors nu , håller tummarna. Så får jag se mina boden idoler live :D Okeeeej, jag kan inte rappa för jag är en brud Det enda jag duger till det är att suga kuk, det är väl så ni säger, så ..så ni vill ha det men snälla håll käft och låt mig lägga mina rader.SÅ JÄVLA FEEEEEEEEEET ! KÖÖÖÖÖR BARA ..KÖÖÖÖÖÖR ! / Carroe ;D
största idol bland * skulle det vara såklart ^^
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
Nu till andra låtenJag bryr mej inteDaavd Text: Här måste jag säga oj viken klockren text. radernas sammansättning e magiskt, denna text tilltalade mej verkligen, jag har ärligt talat inget att klaga på textmessigt vackert vackert är de enda jag får fram.Flowe: Oj fan så härligt flowe. Va bara på någe enstaka ställe jag tyckte det lät sämre men annars så flyter du som rinnande vatten. Du flyter över beatet som om du aldrig gjort någe annat i ditt liv.Delivery: Jag tror dej, jag förstår dej. Du får verkligen fram de du vill ha sagt, du har ett budskap och du levererar de med passion och kärlek.Sammanfattning: Sånna här låtar e du fan bäst i, jag bara sitter å ler när jag lyssnar på låten, och bara så du vet så e de inte många låtar som får mina munjipor att röra på sej. Rebecca Text: Mysig text, du verkar skriva rakt av de du vill ha sagt. bra budskap och bra kännsla i texten. Du lägger hyffsat bra rim. Men hella texten levererar ett budskap som e så klockrent så jag skakar i knäskålarna.Flowe: Oj. Rap-Sång e faktiskt din grej hör jag de här flyter på som en finlandsfärja, men på vissa ställen känns flytet ibland lite tråkigt och tafatt, men de kan du öva upp du kommer bli bättre och bättre.Delivery: Du levererar raderna stadigt och säkert. inte mycket jag kan klaga på i din leverans.Sammanfattning: Den här typen av låtar verkar oxå vara din grej. tycker du ska hålla dej till sånna här typer av låtar. du gör de riktigt bra och du kommer göra de bra mycket bättre, ju mer du kickar.REFF: När reffen kommer känns de som en posetiv misshandel. här har ni båda verkligen lyckats och era röster kompliterar varandra riktigt bra. texten och budskapet i reffen e ju så rakt och ärligt som de bara kan bli. Bara efter ett par lyssningar så kan man redan reffen och de går faktiskt inte å sluta å tralla me. Och det e ju just så en reff ska vara. för reffen e oftast den man kommer i håg om det e en bra reff och denna e hookig och svängig. bra jobbat. och riktigt snygga stämmor. men skulle vart riktigt häfftigt med lite mer stämmor som e lite mer utpanorerade så man nästintill får lite kör kännsla av stämmorna.Beat: Passande beat. ni e bra på att välja passande beats de märker jag fortsätt med de. riktigt trevligt. Ja och va tycker jag i helthet om denna låt. Ja ni jag har pumpat den så mycket och så länge så grannarna hugger en mejsel i mitt lår snart. och de talar väl bara för att jag tok diggar denna låt. Daavd & Rebecca. som jag sa i tidigare låten ni passar varandra som fan. ni måste köra vidare tillsammans. och gör ni inte de ska jag personligen åka upp och misshandla era skotrar*ler* Fortsätt med de ni gör. ni har fångat en lyssnare som kommer hålla ögon&öron öppna efter mer av er. Denna låt får faktiskt 9/10 Fötter, Och det e inte ofta jag e så generös. /Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Riktigt riktigt fett! Tycker ni 2 har gjort det riktigt bra gjort!
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
bra, fett , nice, 9/10 , :)
Vem fan pratar du med?
riktigt bra låt, bra text och rebecas röst är riktigt skön. :)
damn people tack alla!
orkar tyvärr inte tacka alla var för sig
men
Banditen tack som fan för den konstruktiva kritiken
upp med denna folk!
Håll utkik nästa vecka, jag o rebecca kommer möjligtvis med 2-3 nya låtar då, även en låt gästad av Ejjan inför spelningarna !
/D
Jag bryr mig inte är jävligt skön låt!! :D Nja den här var inte så skön tyvär :/ men forsätt med det du gör
https://soundcloud.com/mendelsonbits
riktigt skönt. :)
www.myspace.com/lizenmusic
riktigt skön^^ speciellt reffen ;)
What Da Fukk..!
"Jag bryr mig inte"- Fett beat och skysst reff, Rebecca va skön o lyssna på, påminner om Meldeah. Mixningen kunde va bättre men Rebeccas sångröst vägde upp det! "Lyssna Lär" - Daavd la de halvbra. Rebecca borde hålla sig till sången för här var hon inge vidare.. Peace / Mathie Bokstavsbarn
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Rea ,
Liza ,
Ztunner ,
jonas ,
Mathie - Kul att det gillas, sprid :)
more people ?
/D
Shit ! tack alla ! :D nu blir jag riktigt glad :) Extra tack till Mr-Banditen , för det var inte lite du skrev :) hehe
Helt klart bättre än sist jag hörde dig... kanske inte riktigt 100%igt.. men det utveklas i rätt riktning.. Pis Aot!
Beatet lite utjatat men david har en skön tonläge och bra variation på rösten men stort plus är att du har rebecca som ändrar låtens karaktär., som tidigare sagt har hon en fräsch och ren ton i stämmbanden. lyric: Bra en betydelse bakom utformandet av texten och bra upplägg på dina verser. det ni ska få tycker jag är 3 M av 5 M nice gjort :)
riktigt bra ...tyckte skrytlåten va lite enformig men annars så va ni grymma
---------Reklamplats---------
men grymt skön låååååt! ;D bra jobbat! :)
thx people :) more ?
Börjar med: Ja bryr mig inte: Mannen, grymt skriven text, som banditen sa lite högre upp..en som man verkligen tar till sig.Flowet på er båda gillar ja, Becca's röst e riktigt fin..keep it up girl. Denna låten gillade ja skarpt.. Lyssna, Lär: Tungt beat fan, skön attityd asså. Same here bra flow..bra drag i den. Kommer spela vidare båda låtarna flera gånger mer. Detta var ett väldigt bra jobb av er. Ser fram emot mer med er. Så keep it up o fortsätt att leverera. Peace/DR5
Snyggt av er båda ! Måste säga att jag är imponerad som fan ! Lycka till på spelningarna !
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Sitter i skolan och lyssnar, men blir ändå kritikJag bryr mig inte Fett skönt beat, har kickat på de själv (A) Vers.1 - Sjukt skön, gillar rösten och flowet, speciellt när ni sjunger tillsammans, låter gulligt.. Ref.. Samma där, sjukt skönt när ni sjunger tillsammans :) Vers.2 - <3 Totalt 8½/10 Lyssna, Lär Vers. 1 - Hahahah rebecca lägger det älskvärt! Sjuukt bra, sköna inledningsrader som fan! Reff - Kaxigt till tusen, som de ska va i skryt Vers.2 - Daavd.. Lägger de tight du med, sköönt.. Totalt 9/10 That's it från 461, 0520, Trollhättan, Schwäden!
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Lynna, lär galen HAHAHA:D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
rebecca lätt bäst här
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
rebeccasfett F17 Är det något som jag gillar då utrycker jag mej gärna om de. och lägger tid på de. och de här e tiptop och tror de bara kommer bli bättre och bättre... bra jobbat tjejen!
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Napoleon Taaack maayne! :) i like that you like it :) hohoJooe Thaanks ! oh I will keep it up! :) hahMisja haha jag verkar vara en av dom få som inte har hört beatet förut? :o Men riktigt kul att du tyckte om låtarna, tack för kommentaren! Mr-Banditen okeej, men det är riktigt schyst av dig att skriva så mycket :) Men som du säger så har jag ju ändå rätt mycket kvar att lära mig, är ju bara nybörjare med att rappa och skriva texter och sånt. Så jag lär ju utvecklas en hel del hoppas jag iaf :D Beskeen, Anna, Ophone & Lvs! Taaack för kommentarerna! :) riktigt skönt känns det att folk faktiskt tycker att det är bra :D tack som fan!
thx people, tack föratt ni orkar slänga en kommentar så vi vet om låtarna/vi duger eller inte ^^ remember, keep your eye´s open! nethplayet kmr på nån vecka.. gästa ? skicka ett meddelande till mig med länk till nå musik ni gjort tack