I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mvh - En Judas ibland oss

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-19 14:05

Mvh - En Judas ibland oss

Jag var så arg, att jag slängde ihop en session snabbt på ett beat, mycket attityd, men inte den bästa mixningen, och ingen studio, men blev ganska nöjd trots allt.

Beat: Instrumental razorblade
rap/text: Mvh
Den lilla mixningen: Mvh

Ladda ner här från speedyshare

Släng en kommentar om du har lyssnat!

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-11-19 14:26
Du kunde lägga ner mer tid.. men de var inte kasst iallafall=)

2007-11-19 19:15
Jag tycker det är ganska aggro, kanske man kunde önskat sig bättre mix och sånnt, men helt okej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-19 22:13
flowet var mycket bättre nu.. Du har blivit bättre och bättre så fortsätt. Bara en sak! Mixningen var inte till 100% :P
Lackar ur!

2007-11-20 11:57
Du har förbättrat flowet mycket, nice attityd och bra text. Synd att det inte var bättre kvalle bara. Bra!

2007-11-20 13:39
Bra attityd inlevelse bra text.
Skaffa bra ljud, studio och bra mixning så blir det bra:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-20 14:35
som sagt, mycket bättre flow här än innan ! :) gillade texten som fan med ! hörde inte alltid va du sa men det gjorde sen efter flera lyssningar, men detta va bra :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat

2007-11-20 14:38
En judas IBLAND oss? En judas bland* oss
svenska 2 ? :O
:D

2007-11-21 07:44
yeah du börjar få mkt bättre flow nu :D från din sida va de inge fel tycker ja inte men mixningen kunde vatt bättre men de va fett peace
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2007-11-24 14:11
Tack för kommentarerna :),  och du har rätt Anders, det var illa av mig, haha.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.