Jacket & Hampus - Själsord mixtape 2007 Här fåru vårt mixtape....lyssna/kommentera mycket gärna. Tänker inte berätta mer om tapets innehåll, kolla tapets namn....http://www.mass-minority.com/Jacket_Hampus_-_Sjalsord_Mixtape_2007.zip(högerklicka, spara mål som, eller klicka på länken)Peace/Jacket & Hampus
Mycket lyckat mixtape! Men Hampus har redan lagt upp det på svensk hiphop online? för nån månad sen om jag inte misstar mig..
Diggar mästSommarsnö:en underbar textman får en mysig känsla rakt av när man lyssnar på denfett beat ! Levande drömdigga inget med estets del sry :/brukar gilla dig men du lät för mumlig eller nått vet inte hur jag ska förklara riktigt :Pmen hampus du kan sjunga som jag harsagt tidigaredin vers är underbar ! du kör helt klart stenhårttexten lite små konstig tkr jag men men fattar väll mer när man lyssnar mer på låten ^^tusen bitarshiiiit mannen denna va riktigt gaaalen alltsådu sjunger fett i reffen på denna ocksåtexten är fan raktav en av dom skönaste jag hört på längeröstläget du har i denna är "mysigt" eller vad man ska säga :Pflowet sitter fint fint helt klart en bra låt !Har inte hört ngn av er förut men kommer att hålla ögonenöppna nu efter er för jag digga erat shiit till 100 Keep it realPeace and luv /Mård
Anders Dahl, har du BAJSAT KLART? ytterst ointressant information. Men du gav tid för kommentar i vilket fall....uppskattas. Vissa kallas inte för Retarded utan anledning. Hoppas du diggar, rörmokarn..Peace/Hampus
mixtapet e schysst!