Mickey - Låt mig berätta.mp3
Shuz ny låt lite keff kvale men dugger ändå för o lägga up,lyssna på texten o säg vad ni tycker!
Länk!
vers.1 Låt mig berätta hur allting ligger till// ni rappar bara om pengar och tycker att det är chill// Hiphopen har tappat sin balans allting är kaos// Ni rappar och bablar vet vet fan inte någon fakta// Iq befriade som snakar om att dom kan hustla// "jag knulla din mamma" vad fan e de för nått// kompis ingen vill fan ta och lyssna på sånt// jag tar ett stort bloss och bara tänker tillbaks/// ni skämmer ut hella hiphopen och allting är knas// hoppas ni känner igen ni som håller på med sånt// jag slår mott dom försöker få hiphop tillbaka// när det handlade om poesi och var man kom ifrån// dagens rappare har blivit falska utan några få// fjäskar för brudar och bara skriver kärleks låtar till dom// för att leka söt och dom ska komma suga av dig// lägg micen på hyllan och låt mig bara förklara//
Refräng: Ni är så skämmiga ni i rappspelet// Ni gör der bara för att få uppmärksamheten// Ni är så skämmiga ni i rappspelet// jag är här för att sätta stop för denna leken//
vers.2 Ni better er som horor gör allting för pengar// rappar om bitchez men inget vetit och säga// var ända rad ni skriver det är bara för att leka// var ända rad jag skriver kommer från mitt hjärta// jag brinner för musiken och är inte som ni// skriver bara ner fuck snuten hit och dit// för att grabbarna ska tycka du är cool o kalla dig G// för att vara den tuffa som steppa up mott en blågris// man kommer alldrig långt med det så kom ihåg// Ni borde sluta up med att beffa och dissa jävla fittor// beviset på studio gangster's utan några kulor// nämner inga namn för då dissar ni men ni suger// hitta dig hitt och ditt , sätta kula i ditt huve// sätt dig ner och lyssna igenom hur det låter// Hiphop är inte nått man gör utan nått man Lever// så det är bäst att du känner igen när du hör refrängen//
http://soundcloud.com/mikeybeat
|