ärligt talat mannen, lägg ner din rapp // Ja, du skickar massa låtar men får inte det i takt // Du e sämst, du e kass, du e fucked, du e jack // Svara på detta, kom igen o gör det snabbt // Nu får du lite motstånd, nått att bita i // Säg vafan du vill för det skiter jag i // Du är en fejk, du är en bluff, och det kan du inte neka // så snälla lilla grabben, lägg ner, sluta leka // och kommer du ihåg, du va hos mig och spela in // när Jag och Raddan fick hjälpa dig med dina rim // Raddan stod bakom dig och hjälpte dig med flowet // Lyssna själv, jack, cuz the show is over // (AIGHT) Han är killen jack som har taktkänslan i röven // Du har överlevt ett tag nu, men här kommer döden // Varför rappar du ens? Du är keff mannen shit // (ha) Hittar inte fitta för du själv är en bitch // uppknullat fejs, en äcklig liten hora// så jack kom hit, o hälsa på mig i LANDSKRONA // du tror du är störst, men nu möter du nått större // du är killen som ser ut som du har sprungit in i dörren // ta med dina assistenter, Jimbo och Sunken // sen svarar ni på detta med ett finger i gumpen // Jag behöver ingen tejp, för att sätta er i klister// Jimbo och jack typ som stefan och christer// det räcker att man ser er sen börjar man att flabba // sen öppnar ni käften och bara börjar stamma //
Jaha ?