det va en helt vanlig lördag då allting var bra men med vissa svårigheter som jag nu ska berätta det har hänt en fruktansvärd sak som inte går att glömma den 3dje november dog Tom Rånes, du försvann du lämnade oss alla utan att hinna ta farväl tom vi saknar dej dej och din älskade själ du var den personen som fick alla att le det hade varit mkt bättre om du fortfarande levt en sorgsen dag en hel helg blev förstörd för många hur fan kan de ha blivit såhär vet inte vad ja ska säga allting hände så fort men det är inte lätt förstås tack för alla lyckliga dagar du har gett oss du betyder mkt du kommer alltid att vara älskad du får inte glömma alla dina vänner som stod dig nära jag kan inte sluta gråta kan inte förstå vad som hänt jag kan inte fatta du är borta lyckan har vänt ref x2 det kan inte vara sant vad är de som händer det är inte rättvist livet bara vänder tom är nu borta han kommer att vara saknad du somna in för att aldrig mer vakna ________________________________ det här blir för mkt att bara prata om man kan inte tänka utan att brista i gråt varför blev det såhär jag vill bara dö just nu tom min vän får hoppas att du har de bra nu får inte tänka negativt det ger ingenting måste försöka vara stark men det är ändå overkligt alla vi dina vänner kommer att tänka på dej varje dag få oss att skratta som du gjorde, du var så glad smärtan i hjärtat sliter i mej det gör så ont sist vi sågs var vid bussstationen i piteå du hade varit på pite havsbad tror de va onsdags kommer inte ihåg kan bara inte sluta tänka nyss stod du på benen och var frisk men nästa sekund är du död jag förstår tillsist men jag vill att du ska veta att jag aldrig kommer att glömma dej tom tack för allt jag vill bara farväl ref x2 det kan inte vara sant vad är de som händer det är inte rättvist livet bara vänder tom är nu borta han kommer att vara saknad du somna in för att aldrig mer vakna
R.I.P