jimi - du är min (mix asma)
gjorde en till min flickvän ;D
uppstått mycket bråk och sånt på sistone så jag ville gottgöra henne med lite feelings droppat i en låt :)
kommentera :D
Beat: Benne ( nått freebeat ) Mix: asma
jimi - du är min (Nathalie)
Texten:
Vers 1
De här e min dagbok, här känslan kommer fram läs min text och sedan tro att den är sann hur som helst så ska det alltid vara vi jag vill att du alltid ska ha en plats i mitt liv
24/7 är ett datum som jag lägger på mitt minne jag mår så himla bra när jag kysser dig på kinden när du ler, så ler jag tillbaka det är så jag vill att vår kärlek alltid ska vara
och jag kämpar för att vi ska ha det riktit bra o jag glömmer aldrig dom orden som du sa: Jimmy jag älskar dig, du är så underbar mina ögon sken så klara, o jag va helt klar
sommaren med dig va den bästa sommaren jag haft jag förstår att du blir sur när jag inte håller de jag sagt men de jag mest älskar och tycker om hos dig är när vi umgås och du säger att du älskar mig
Ref x2:
Du har allt, allt som en tjej ska ha o dina ögon smälter in i mig så underbart när jag inte är med dig så är du mycket saknad jag vill vara med dig hela tiden de är så de ska vara
För jag älskar dig, du älskar mig, vi blir en nu tillsammans för du älskar mig, jag älskar dig, & de finns ingen annan
Vers 2
ibland kan jag snacka en massa hit o dit vi ska träffas oftare babe jag lovar dig för om de ska ta tid så gör jag de med kärlek för när jag känner närhet av dig är de så härligt
det är härligt som fan på alla möjliga sätt jag säger detta här o nu att kärlek är inte lätt o jag vet om att du älskar mig som fan kämpa riktit hårt för de vet jag om att vi kan
en månad, två månader förblir fler för varje dag som går, älskar jag dig mer o mer jag älskar dig, o hoppas du tar mig för den jag e för jag kan inte vara som en annan personlighet
jag ångrar alla gånger jag fått dig att fälla tårar (de gör ont i min skäl) att se dig gråta men endå så älskar du vell mig för ingen är som dig, du är min nathalie
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
|