yeah lite kritik nu folk
chasse dyker upp som döda fiskar
Min vers Kärlek är inget för mig det fattar jag
men jag vill endå ha nån varje natt och dag
vill höra andetag från en annan person
vill kunna krama om nån och säga meningsfulla ord
men hur lätt kan de vara jag får klara mig själv
jag får gå hem stänga min dörr och somna i min säng
jag har en mamma och pappa och min lillebror
utan dom vet jag inte om jag levt idag
men dom är bra att ha fast vi bråkar ibland
och jag har kännt mig så dum när vi har sårat varann
så kärlek inte bara sex som vissa tror
utan det är nått mycket mer än bara 3 små ord
jag får kämpa på , för att hitta den rätta
som vill dela mitt blod och som jag kan älska
till alla ni där ute ta ett nytt steg
stanna inte kvar , jag ger er alla kärlek
Min vers Låt mig börja, jag ser mig själv som halvgalen Kanske för jag lever i ett samhälle som alldagligt Rör sin verksamhet kring droger på gatan Missbrukar knark men som låter mig prata Våld har kanske ökat, men vad visar statestiken Där propagandan ljuger för vi lever i principen Försöker dom hjälpa? nej... för dom stod över Att hjälpa våra blodsbröder, är det onödigt? Så höjj era röster, och försök att komma fram Vi måste kämpa för att visa annars händer inget alls Är det meningen att vi, ska leva med den skiten? Ska vi låta regeringen få njuta när vi lider? Jag tittar upp mot stjärnorna för att få en överblick På alla mina tankar som blivit övervikt Vi ska testa tänka om, testa nya tag Försöka läsa av innan vi får tyngre val Reff: Ser du ett ljus dags att vandra fram Vi kan bilda en familj och gå hand i hand Uppe & nere, en del av livets mening Många motgångar men tiden är nog felet
tack tack fan , blev inte så nöjd med min vers har inte fått till mitt ljud än jobbigt med nya mixerbord!
Chasse stekte 10/10 walle, 6/10
ahstudios ,chadde tack för att ni tog er tid ! ;)
joo jag vet ändrade det när jag reccade och jag skrev aldrig om de i texten sry
Chasse : Din vers var inte spec bra tyckte jag , mixningen och ljudet lät kasst . har hört mkt bättre med dig men vafan keep it up !Walle : Tycker ditt var bra , texten var bra och flowet klockrent . Mixningen på din vers var bra , och ditt ljud e ju klockrent :)Anna : Du lägger det ju härligt som alltid , finns inget mer att säga än att ditt var klockrent :)Låten får väl stanna på playlisten :) Päääjjz<
hurmph..
Tack så mycket alla som gillar :)
Tycker reffen var riktigt skön, bra där! Chasse: Du la det bra, men jag har hört bättre med dig! Walle: din jävla norrlänning! :) schööönt =) Bra jobbat grabbar & Anna! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla! ;D tyckte ni båda la det bra :)
tack tack =) kul att ni gillar :D
chasse. du hade skönt röstläge. och i den här hade du ett perfekt flow. tycker du lyckades väldigt bra. walle. texten var mkt skön. mixxningen var lite dov. men flowet var fint. och funkade helt klart. bra låt. ps. reffen helt ok xD pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
tackar boi !! :P
Tack så mycket pojkar & flickor :)
Chasse du artikulerar mycket bättre än du har gjort tidigare, det är ett stort plus. Ditt ljud är krajj mayne så övermixningen på den gjorde inte saken bättre. texten är bra du flyter rätt bra. Walle, shit alltså du har fått ett skönt lugn i rösten som du inte hade förut. Låter inte ansträngt nu. Texten är bra men vissa rader förstår jag inte.. Jag är obildad. Du flowar rätt bra. Anna... äh va fan ska jag säga. Om inte walle skulle dödat mig skulle vi vara gifta vid det hära laget. Riktigt skön sång, du har en kvinnas röst. Och dessutom.. En kvinna med otrolig röst. puss
tackar som fan henka det värmer mitt ljud kan typ hänga sig även om jag köpt nya grejjer måste styra nytt ljudkort
Tack henka för lite mer kritik :)
nån mer ?
vad har du för mic hassE? testa mixa mer med eq både i cubase och på mixerbordet --- nice låt =)
jag har en tsm MT87S Mk ll och ett nytt mixerbord
hasse jag gillade din text den var mysig haha, nämen riktigt bra faktist UPP! walle var ritkigt bra i denna också !!! PZ
tackar tackar =)
Chasse, du är bra som vanligt! 10/10 Broder, Du var jävligt bra på denna låt! 10/10 Syrran, Du är alltid bra :) 10/10
Legal#. Truestar^
jag tycker ni lägger det jävligt bra, visst har hört bättre saker från dig chasse men det tar ju ett tag att lära sig om man köpt något nytt men snart så, hoppas på fler låtar av er för det lät jävligt bra
haha tack som fan :) UPP
Tjena tjena ;D helvittes bra låt måst jag säg :D Chasse : Din vers är en sån vers som man lär sej lätt ! Feet :) najs röst å sånt ;D Good Shit :D Walle : Fet som vanligt :D helt perfekt faktiskt ;D asså jag kan som ligga å nöta din vers hur länge som helst för jag börjar tänka på allt i livet ;D he låter nalta lejt men så äre ;D jävligt fet låt ! Anna: jag älskar din röst :D så äre bara ;D bra takt men he vet ju alla redan :D hade gött :D pöss peace å allt sånt där gangstah snack ;D
jaha?
luktar det pung?
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
tack som fan !!! =) sooft att ni gillar
dog tråden nu ? :S
Tack så mycket, jag uppskattar att ni gillar :)
tackkkk Jim :D värmer som fan! :)
HaxXx är min vän och han ville bara berätta att han gillar pung :P
Lugnt anna ;D hahah, he lät ju bra Chasse ;D
jaha?
haha :)
tackar tackar :D
Chasse : Du har hyffsat skönt flow, och rösten är go och skön!:) Några ord vart konstiga och det låter som du läspar ibland men. kan höra fel. Texten duger! Walle : Du flowar så jävla skönt. men adlipsen var lite höga låter det som. men det är bra!:) texten var ganska bra! Anna : åååh, åter igen är hon så jävla bra på att sjunga, säger det fan igen, hon kommer bli stor en gång ! Kommer lyssnas på många gånger!:) 8/10
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
tackar som fan :) någon mer ?
tackar fan =)
grym låt yo!!! hasse knäckte beatet!!
Norrland represent