Smale - Vila i frid (min kära far)
Ny låt :'( som jag har gjort till min far som gick bort den 30/9-07 :'( jag och min flickvän hittade min far död i mitt hem, morgnen klockan halv 11 på söndagen den 30 septemeber, det va värsta dagen i mitt liv, han levde och va så glad på söndag morgonen vid typ halv 6 tiden, men sen så gick vi alla och la oss och skulle vila lite för vi skulle ha kalas för min lilla syster vid 1 tiden på eftermiddagen, så vaknar jag upp vid halv 11 igen, 4 timmar efter typ, Och ska gå ner till min pappa, så är han död, Har aldrig upplevt ngt värre i mitt liv för, detta va det värsta jag har varit med om, har haft min pappa vid min sida varje dag under mina 18 år :'( jag älskar dig pappa, vila nu i frid så ses vi en dag du och jag i ett annat liv..... Love / christian laursen Smale - Vila i frid.mp3 Text : Smale Mix/stuido :Asma Beat: Ngt beat, med samplingen från "eric clapton - Tears in heaven" Texten: Vers: 1
Jag trodde allt va bra med dig,men jag hade vist fel// Vet du hur det känns,att aldrig se dig mer// i ditt hem,eller här nere igen// Jag saknar dig pappa, du var allas bästa vän//
Jag gråter varje dag,för jag saknar dig så// Pappa,du blev bara Femtiofyra år// nu vet jag hur det känns - att inte ha nån far// För sorgen den kommer,Och man gråter varje dag//
Mina minnen med dig,e dem finnaste jag har// Jag som barn,och du va min far// Men varför?lämnade du mig kvar// kommer aldrig få svar på dem frågorna jag har//
Jag sitter på mitt rum,med foton i min hand// Då jag ser mig sj som barn - och låg i din famn// för du va alltid där,du fanns i mitt liv// Mina sista ord till dig pappa,Vila i frid//
Vers: 2
du förklarade för mig,hur stolt du va// för vad jag hade gjort - och att du mådde bra// men nästa dag, så försvan du från mig// jag vill säga en sak - pappa jag älskar dig//
jag tänker tillbaka på den tiden som vi haft// Alla glada minnen - och alla glada skratt// jag gör allt i min makt,för att få det tillbaka// Du på jorden med oss,är något som jag saknar//
du va det bästa i mitt liv,och den jag älska mest// kom tillbaka igen, jag gör vad som hälst// För att få se dig en sista gång,Och förklara för dig// att du va den bästa,och att jag älskar dig//
du va allas stora björn,han som alltid fanns där// jag vill träffa dig min far,men du finns inte här jag vill säga tack pappa du var allas bästa vän// När livet är slut, så får vi mötas igen//
din röst har tystnat,och ditt liv har slocknat ut// Men du lever i mitt hjärta tills det är min tur// när jag kommer upp till dig - börjar ett nytt liv// Men än så länge pappa,vila i frid//
Brygga 1: för du va alltid där,du fanns i mitt liv//
Mina sista ord till dig pappa,Vila i frid//
Vers:3 Värsta dagen i mitt liv, va dagen du dog// mina tårar av blod som bildar en flod// Varför? - skulle det bli så här// varför? -
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Fin låt, beklagar sorgen. Rip
fyfan så bra, R.I.P ;/ peace
We make rap, but we live hiphop
thx bowis.
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
Beklagar verkligen Christian. Finns inte så mycket att säga, var stark. One / Björn
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Tja vad ska man säga. Min styvmamma blev styckmördad för några år sedan. Jag förstår din saknad. Har haft totalt 9 vänner som gått bort. Du träffar honom där uppe någonstans när din tid är kommen. De flesta människor sörjer av olika anledningar. Endel sörjer för egoism, endel sörjer för andra och endel sörjer för saknad. Vad du än sörjer för så kommer din Pappiz alltid att finnas där runtomkring dig. När du söker jobb, när du dejtar, när du gör musik, när du sover och oavsett vad du gör. Bit ihop och tänk på det bra ni hade. A
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fint somfan smale, beklagar verkligen:(
:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ffint som fan det här! tror nog han tittar ner på dej nu och är väldigt stolt :) keep it up!
Sleep is the cousin of death
beklagar sorgen man <3
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Moderator
2007-11-05 14:10
R.I.P ! bra låt
soundcloud.com/jerrones
Vila i frid!! Fin låt. pz
Jaha ?
shit fin låt mannen! R.I.P!
fin låt beklagar sorgen :(R.I.P
beklagar verkligen mannen.. fin låt också, din far hade nog varit stolt. kämpa på! Peace
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
riktigt nice låt :) R.I.P! peace
ny länk!
fet låt ... beklagar sorgen man ! kämpa på !
hey man.. gillar denna som fan, fin text, och som en del andra sagt med i tråden, din pappa är och borde vara riktigt stolt över dig, ur holdin' it up good :) upp för denna !!! peace man
http://www.myspace.com/daaddict
RIP!!!
WWW.MYSPACE.COM/CLEANPETE Check it!
ny länk :/
Solit och kallt va de ute idag
Fyfan va bra låt av dej smale. riktigt fin text o allt i den. kan lova att din pappa e med dej alltid och är stolt över dej. R.I.P
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
sjukt najs låt, beklagar sorgen
Främst sångare, rappar för flowet
Jag beklagar sorgen!
Producent
2007-11-05 17:44
Detta var så jävla nice smalle, det bästa jag har hört från dig, Rip. Var stark mannen
Lil_H..
thx boiws :') för alla kommentarer, ja jag hoppas han hörde mig när jag spelade in den och när den spelades på begravnigen, Rest in peace dad :'(
Beklagar sorgen, kämpa.
www.myspace.com/jonis016
Kan ngn lägga upp ny länk? :)
länk pls
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Rip.. vet hur det känns... också gjort låt om min farsa på samma sample... håll ut...
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Får väl tjata om en ny länk som alla andra ;)
mycket bra och berörande låt. beklagar verkligen sorgen. take care!
ångra aldrig nått du gjort, ångra bara allt du inte gjort
mkt fin låt, Rest In Peace !
juliathorén
otroligt fint! mina tårar faller när jag lyssna på denna låt! hoppas din far har det fint där uppe! beklagar sorgen! REST IN PEACE!
länk?:(
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
fin låt man! beklagar, va stark!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
fin låt asså! blir nästan tårögd! big up!
vila i frid.
rip pappa carsten. du vet vad jag tycker om denna schmale, den knäckte mig på begravning - tung lyssning. 1
riktigt bra låt! jävligt sorglig och gripande! Vila i Frid
Vet vad du pratar om, min pappa dog förra året, efter en kort sjkdom, det käns som om ens värld har rasatsamman och man tappar fäste om jorden, men keep on going, du klarar det. rip<3
jag sätter hundra spänn på att du aldrig kommer svara. men gör du det endån ska jag ha pengarna tillbaka.
Beklagar sorgen mannen
Moderator
2007-11-05 23:54
Den är så man släpper en tår smale! Beklagar sorgen! Sitter nu och tänker va jag hade gjort om min pappa dog. hade inte klarat det! Rest in peace! Mycket bra låt förövrigt!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Fyhelvete, lider med dig:( låten är gudomlig, detta har du gjort bra, din pappa skulle vara så jävla stolt :) R.I.P
hörde låten för ett tag sen, och ja gillar den stort! riktigt starkt gjort av dej att skriva den såpass nära ögonblicket de hände. vet inte om de kom fram, men asma skulle hälsa dig så gott från mig och berätta att ja diggade. tror ingen här inne kan förstå hur du mår förutom dom som själva har förlorat en familjemedlem, men ja hoppas verkligen folk försöker förstå vad du går igenom. vill inte bli för kristen i denna tråden, men min tanke är att Jesus kanske saknade din pappa i himlen så mycket så han beslöt sig för att hämta hem honom, för det är där han befinner sig nu och det är där ni kommer mötas! =) Big Upp smale!
Detta är min forumsignatur
Riktigt fin gillar lugnet i den beklagar sorgen myne :(
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes