Muterade Galningar (Mr. Hagman & Michael) - Lejonvrål.mp3
En lägesrapport ifrån Muterade Galningar's framtida släpp. Som går under titeln "Muterade Galningar - Volym 1" Inspelad hos CO under intoxinering av diverse olag. substanser Beat: DJ Leon Varsågoda, länk här-speedyshare
fett, galet skönt beat skönt att höra er 2 tillsammans been a long time
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Thanks dude, synd att du har gjort slut med Fröken Marijuana, annars skulle vi klippt en holger nu, brorsan! ;>
hahaha, men tiderna kan ändras snabbt ;) pussa hon från mig
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Jaggadijaggadiy0y0y0y0y0 Ai ! Tack föresten? Låt mig kalla dig.. hmm? kanske.. Frejjan! Då är vi kompisar nu då..? Bra Tja!
If you are part of the movement, let's march forward, together.
Tacke holkaholken! Nu tänder vi en holk va? /Mr. Hagmanbäng
helt okej låt, fett beat som fan :) hagman, aldrig hört dig förut men lät soft, blir kul att höra mer från dig michael, schysst att höra lite nytt från dig, skönt flow, text och galet soft röst..
Thanks Jolleeeeeer, tha mayne jävlat! :> Schysst, och jo.. DET KOMMER MER Stay tüned!
great som alltid :P keep it up! pz
Thankedythank's CO, mannen som stod för mikrofon och grejer! :> Tack för att du åtog dig tid att låta oss spela in, även fast vi är så knaaaaaaaaas!
fett fett detta var grymt , peace mannen
chasse dyker upp som döda fiskar
skön som fan ja diggar detta kul att den kom upp i audio keep it up peace
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
jag tycker inte alls de är bra:S keff kvalite o bara skriker ..
ja tycker då kvallan duger, me tänka på att vi inte har nå mickbås än=/ kommer mer mkt snart pz jao! några mer?
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!
jävlar va psykat :D me likes!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Otis_ P19 haha tack tack kul att du diggar;P mer psykat blir d! =)
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!
mer kritik nu whoa! ;P
jaduh , finns inte mycket att säga omden här låten . , Mr.h : tyckte jag la det dåligt , hörde knappt ett ord av vad du" sa " skrek eller knystade ut vad man nu ska kalla det . och dålig ljudkvalite . Michael : Ditt var bättre , men jag har hört bättre med dig . vet inte vad som har hänt med dig men tycker du försämras . ajja keep it up , iaf michael för jag vet att han kan . pääjz<
hurmph..
VerraN_ X0 synd att du inte digga.. hoppas du gillar nästa bättre då.. pz!
Boffarn P1 konstigt jag hör då allt jag säger men kan ju bero på att jag skrivit d åxå men men.. har gjort bättre kan ja hålla med om... men ja e fan nöjd ändå! ;P
tjohooo! några mer?
droppa lite kritik här.xD inte det bästa av er bägge men det duger ändå keep it ckrunked babe!!! pz
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
surface P19 nä d håller ja nog med om kommer mer mycke snart! pz!
några mer?
sebbe la de fresh tyckte jag men lite mycket "effekter" eller vad man ska säga det funkar yo härligt att höra ni 2 tsm... micke la det bra som vanligt samma klass :)
Hammmmmmmmburgare + en cola
snygg vers micke
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RobZ_ P3 mer effekter på mickes vers tror ja bestämmt ;P men tack så mycke kul att du diggar!
mer kritik whoa!;P
tycker den flöt på braa, har därimot hört bättre från båda men en rolig låt =)
..!.._{-,..,-}_..!..
Matttan P3 okej tack tack ;P kommer mer låtar snart! pz!
komigen whoa's nattugglor mer kritik jao! ;P
va inte den första asdålig? reffen lät jävligt skrikig också lyssnar på en laptop så ljudet är under all kritik, så ja vet inte.. får lyssna på det nångång när internet kmr tillbaka till min dator. :) sörry
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
kvalitén på första killen suger kuk och han var inte så bra.. reffen eller vad det nu ska vara är inge bra, hör inget. Michael's vers var helt ok, du har gjort skitbra grejer, detta var väl sådär som sagt.
Lookin at you through the glass..
fet skön låt kan jag bara säga :)
det är ju helt söndermixat, förstör hela grejjen tkr jag, andra versen hörde man bättre, men inget jag blev så värst exalterad av. så, lägg inte på så mkt eko eller vad det är ni har, och skriv riktiga texter. säg nått.
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Friggan P19 håller med om att kvallan inte e den bästa men ja tycker d duger... o ja vi tar i en hel del men den ska ju som va lite skrikig åxå;P jo pröva lyssna på en annan dator. pz!
Priljans P0 inte tycker ja kvallan just på min vers e mer fuckad än på dom andra=/ o reffen e lite otydlig för den e mixad så... eller fösta reffen jallafall.. hoppas du gillar dom kommande mer..
McK P22 tack så mycke kul att du diggar;P pz!
phonografic P17 söndermixad va o krydda tycker jag.. jo d kommer mer seriösa låtar åxå men alltid kul droppa en tung första låt me lite våldsironi lixom=) tjo!
mer kritik uppskattas! peeeijjss!
yao lugnt mannen =) du går alltid sköna låtar och michael gör många grymma låtar han med =) pz
Mr h, Tkr du la det skönt i vilket fall;D kul att höra du och michael ffs ;) Michael : Fett roligt att få höra något nytt av dig alltid samma klass bra flow allting sitter perfekt i din rapp , keep it up mayn ;) Päääys
haha fan va schysst o höra mr. hagman igen ! senast var väl en 2 sommrar sen .. när michael va nere i GÖTET !! det här var nog en av dom bästa låtarna jag nånsin hört .. kan vara bäst i världen . antagligen. får grym lust o bara supa sönder mig när jag hör den här låten. det är sån stämning i den , hörs att ni haft roligt vi får fan ses snart igen ! (o michael glöm inte recca till skivan din jävel )
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
MickMästarn P19 haha nice att du diggar! sup dej redlös till den dågg=) pz!
katastrof låter nästan som henka! fy fan drick piss! micheal var en bit skönare..
Peace out, get laid !<br><br>
jag tycker om .. men the vocals blir helt cp i mitt surroundsystem (; - det låter knasigt! men det är bra med hörlurar. "Mitt-i-mellan-upp" <3
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo
va är detta?!.. Micke för fan du kan så mycke bättre! de här digga jag inte.. släpp nå seriöst, tomt på min playlist.. behöver nå tungt ;b
Hur mycke knark har du knarkat idag
Jag fick en grymt skön fronda känsla från hans back in the days grejjer med d6aa i första versen. Den andra versen kickades klockrent, fett med skön flummig låt! Peace.
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
konstigt svar HHHHHHHAHAHA!!!!!!!!HAHA!HA!
Hur mycke knark har du knarkat idag