Magna - Vandrar Iväg (sorg)
shuue, texten till låten har legat länge nu men har inte hittat något bra beat att kicka på, but i found it:P så nu e den inspelad, texten finputsad och klar.. provar för första gången lite sång halva refrängen, vet de inte låter värst bra men ge låten en chans :) texten skriven av mig under den period då man va som mest nere i skiten..
så ta nån minut av ert liv, lyssna och kommentera för det uppskattas verkligen! tack på förhand ;)
Beat: IceTaiL - The Time Is Gone
Text: Magna
Rap: Magna
Mixning: Magna - gjorde de jag kunde ;P
-------> TANKALÅTENHÄRTANKALÅTENHÄR ------> peaaace
För er som inte är skåningar, här är texten :P :
vers 1.
tankarna sprider sig om va livet handlar om// men hittar ingen slutsats o vägen den e lång// o snubblar jag så faller jag långt ner i ingenstans// att bli sej själv igen efter nej ingen chans// de e tungt för jag mister inte mina brister// o mitt hjärta fryser nu som fan i denna kalla vinter// jag önskar jag hade kvar allt som jag miste// för ni mina vänner ni som e mitt bästa minne// inte nog med att jag e besviken på mej själv// mitt största förlust var att mista dej min bästa vän // jag litar inte på mej själv för de gör ingen annan heller// för de va jag som inte kom när de gällde// mina misstag jagar mej o jag får inte vila// o de e rätt för som man bäddar får man ligga// vara den som sviker nej jag vill inte vara sån// därför e de bäst jag sticker iväg långt härifrån//
ref.
jag vandrar iväg// (jag vandrar iväg) för var jag ska bli av// (var ska jag blir av va) vill bara finna frid i en värld i min fantasi// där jag själv bestämmer va som kommer hända me mitt liv//
Vers 2.
tårarna blir till is och mitt hjärta går itu// jag smälter innombords o de känns som om jag försvinner nu// ja måste spara på mitt krut för att att hålla ut// för jag lider varje dag o de måste få ett slut// annars orkar jag inte denna resan som jag börjat på// fan jag saknar dej min vän är vi va två// ja måste förstå att de jag gjorde inte kan förlåtas// vill bara ta tillbaka de jag sa när vi bråka// men de går ju inte de hade ju inte varit rätt// jag önskar jag ändå kunde gottgöra allt på nåt sätt// för du tar vara på dina vänner på ett bra sätt// du ska veta du kommer alltid vara nummer ett// ta mej som en egoist klandra mej för allt// men ni ska veta jag kmr ändra mej och de e sant// de gör jag inte här nej långt härifrån// vara den som sviker nej jag vill inte vara sån//
Ref.
jag vandrar iväg// (jag vandrar iväg) för var jag ska bli av// (var ska jag blir av va) vill bara finna frid i en värld i min fantasi// där jag själv bestämmer va som kommer hända me mitt liv//
slunga kommentarer nu whoa :)
Peeys
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
|