JiiM - Simon - Vill ha mitt liv tillbaks (vill ha kritik) sho denna är en vecka gammal vill gärna veta vad ni tycker om den o så jag kan förbättras o sånt beat benne 18 vers jag vers 2 simonvers 3 jag reffe båda droppa kommentar me någon gång pzz http://www.speedyshare.com/311725742.html
Vers 1 : JiiMShit fan samma gamla skit är tillbakaSamma gamla skit när jag åter igen vaknar Men det är samma skit när jag vaknar uppAllt är så fuckt up så jag tappar min luftJag minns dagen vi träffades så vacker du vaJa kan endå se dina ögon glimta än idagJag glömmer aldrig när mitt liv va mörkt och kallt Sen täffade jag hon, hon som lyste upp alltMen Fuck dig för jag vill aldrig ha dig tillbakaDu borde fatta att jag hatar att saknaVad ska jag göra vet värken in eller utJa jag hatar dej så mycket så allting tagit slutShit jag har väntat länge nog på ett svarSå snälla säg det nu innan jag ger mig avSå får du sista rosen sen faller jag nerTar du emot den så får du vara ifredRefräng :Simon Är kvar på samma plats jag har svårt för att gå vidareKan ingen ta mig med för jag orkar inte strida merFör hela mitt liv är uppbyggt på hatJag vill ha det som förut jag vill ha mitt liv tillbaks
Refräng JiiM:Tro mig jag försöker och tro mig jag villJag har försökt med allting men det händer ingentingmen som ni vill jag kommer snart ge uppFör livet har ingen mening det finns bara ett stoppVers 2 : SimonDet känns som jag har fastnat som allt har stannat uppFör ingen verkar förstå mej jag kommer snart ge uppHoppet som jag hade , allt börjar försvinnaJag försöker hitta ljuset men jag kan bara finna dimmaNu vet jag hur det känns när folk bara svikerMan bryter sina löften försöker glömma det med tidenIngen verkar bry sig , ingen verkar se migFörsöker kämpa vidare och ta grej för grejSnälla säg mig är det nån som kan förklara Är detta ett spel , känns som jag lever i en sagaJag orkar inte mer så var ska jag ta vägenFör vad jag än gör så kommer jag i svåra lägenI denna världen så finns det inte någon äktaDet är inte lönt att fortsätta inga är perfektaJag ska gå vidare fast jag bär på denna smärta Det är för mycket skit som fyller upp mitt hjärtaRefräng :Simon Är kvar på samma plats jag har svårt för att gå vidareKan ingen ta mig med för jag orkar inte strida merFör hela mitt liv är uppbyggt på hatJag vill ha det som förut jag vill ha mitt liv tillbaks
Refräng JiiM:Tro mig jag försöker och tro mig jag villJag har försökt med allting men det händer ingentingmen som ni vill jag kommer snart ge uppFör livet har ingen mening det finns bara ett stoppVers 3 : JiiM så många saker som blir så jävla fel dom läker fan aldirg för livet är ett spelså många sakar man bara vill glömma bort så många sakar man önskar försvunnit bort jag gillar faktiskt dig, för du va min dröm tjejsom jag ville äta på ,för jag älskade ju dig så du ska veta ,att jag tänkte på dig jämtför innerst inne bruden ,så finns du kvar här änsolen sken mot oss som vi var gjorda för varandrajag hoppas verkligen inte du är som alla andra är jag såg dina vackra ögon så kändes allt perfektdu var som en ängel , du va fan det finaste jag settJag ligger hela tiden, å tänker på dig,jag hoppas du ,gör de samma med mig för mitt hjärta slår ju bara för digmen frågan är bankar dit lika mkt för mig?Refräng :Simon Är kvar på samma plats jag har svårt för att gå vidareKan ingen ta mig med för jag orkar inte strida merFör hela mitt liv är uppbyggt på hatJag vill ha det som förut jag vill ha mitt liv tillbaks
Refräng JiiM:Tro mig jag försöker och tro mig jag villJag har försökt med allting men det händer ingentingmen som ni vill jag kommer snart ge uppFör livet har ingen mening det finns bara ett stopp
UPPPPPPPPPPPPPP