Matthew & Illusion - Vi kärlekar mat (seriöslåt)
Hej, jag och Illusion har droppat en ny fet! Ordagrant, ta inte det här för seriöst då vi hade tråkigt en måndag kväll/natt. Text - Matthew & Illusion Beat - Vet ej, fått det av kompis. Antagligen free Rap - Matthew & Illusion Mix - Done by mixmaster Mattias Studio - Matthew StudioTHASONG Texten: Det finns ett ord som gör mig så lycklig mat typ som sallad, pizza eller kyckling mat som mat, bara Inga fettsnåla rätter banankaviar, eller fläsksvål och äpple konstiga kombinationer, men jag mår tipptopp när jag käkar en tipptopp toppad med bilrost Jag drömmer mig bort till ett land gjort av mat där man kan äta allt, bara va tjock och glad äta lite chokolad i sitt morgonbad jag trivs bäst där det finns gott om mat Finns inget som stoppar mig, när jag är hungrig handlar upp varje hundring i jakt på en mumsbit hamburgare, pizza, soppa och desserter vart än i världen så trivs jag nog bäst där det finns massor av mat, nog att mätta mig ska nog dra och äta vi kanske syns nästa helg Jag sitter i min fåtölj, med hamburgare från MAX Eller på en restaurant, tallriken full med lax Käkar inte för fort, jag är en livsnjutare Äter fan allting som ser ut att vara inbjudande Aldrig är man så förväntansfull som innan maten Snart blir fan min mage lika fet som mina rader Chips, tacos, jordgubbsglass, yupp, YOU NAME IT Kan äta hur mycket som helst, IM SO CRAZY Jag äter hela tiden, tar alltid med mig en chipspåse När jag ska recca, och går in i mickbåset Jag är typen som tar med mig thaimat in på spybar Istället för chips, tog jag med mig sushi när jag såg på die hard Mat, mat, mat ordet gör mig hypnotiserad Cyklar till peckan, och köper drycker på rea Sen latar jag mig med en pizza & cola Jag äter för mycket, när ska jag hinna att sova? Som sagt, ta detta inte för seriöst, och vi är inte direkt några experter inom rapen :) Peace
Oj, jag skickade tråden med fel användare, skulle ha vart <-- ist.
Jaja, gjort är gjort
Länk till Illusions pres Min pres ser ni genom att trycka på Mattheew där uppe :)
<-
î
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Varför kollar ingen? haha
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
haha Matte och Robin fy fan va feta :D
COCOSONE
Därför att ditt artistnamn är upptaget.
DIF!
haha, den var rolig, men inte så specilet bra enligt mig:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, det var meningen att den skulle vara rolig, inte bra :) haha ty, ty :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
bob P19 Nån som redan heter Illusion??
Svensk? Whatever.. Orkar inte bry mig just nu, för trött..
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Lite snålt med kommentarer? :( 25 nerladdningar men bara 3 kommentarer :(
Byt namn omedelbart mannen!
Fuck whoa !
Illusion_ Medlem sedan: 2006-12-28 Illusionen Medlem sedan: 2007-10-12 Sen vet väl inte jag hur länge du kan tänkas ha hållt på med iphop, men detta har varit mitt artistnamn ett bra tag..
rikard har namnet illusion . så byt .
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
En konflikt kom visst upp?! Just gotta' ask, is this a Illusion?!.. Heh, skämt åsido, texten var flum men diggade inte dialekten, lät för... Om jag ska gå rakt på sak lät dialekten för "fag", hehe...
Dra åt helvete!
erik_nice P17 Kom kompisen nu för att backa? Gulligt, ja visst. Vi får se hur det blir med den saken.. Vi kan nog reda ut detta själva utan varesig bråk eller kompisar. Whatever
Entertainment P15 Haha, en fagig dialekt? Vi är från värmland, men ingen av oss snackar värmländska.. Förklara mer vad du menar, hehe.
Sen om texten var flum gör inget. Det var bara en kul grej vi kokade ihop när vi hade en ledig kväll :)
Njae, men den låter bögig.. Ni har fortfarande lite pipiga röster sen med den där dialekten låter det bögigt, ta det inte illa men jag tycker det låter så, haha :P
Dra åt helvete!
Den sista grabben va bra =) Han hade ljus röst men va endå rätt säker på sin sak. När jag ska recca, och går in i mickbåset va det sämsta . :Dorkar inte skriva mer.
Does it look like I care?! o.O
I dont get it, bögig dialekt? Tar inte illa upp men förstår inte, ingen av oss snackar mycket dialekt. Mat<3
Illusionen P19 !
jag tycker att du ska gå och gräva ner dig eller ngt!
han hade namnet före som redan är bevisat... leta nytt namn:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men idiot bara för jag har en ganska ny whoa så betyder det inte att du har hetat de längre, har rappat i 5 år jävla snorunge, om inte kan vi göra upp det i beef !
Fuck whoa !
Men ffs, snacka inte skit i tråden. Illusion(Robin) Har aldrig bett om beef, han har hetat det ett bra tag och du med, ni får lösa det själva, men inte här! Tönt, snackar om beef när ni bara kan snacka om saken.... Killen är 15 du är 19, grow up man.
ey! byt namn för fan, rickard heter illusion och har hetat det länge. Plus att rickard är ungefär 100ggr bättre en vad ni 2 är tillsammans, för detta var värkligen inte bra, 2st pipröster som flowmissar igenom en dagis text. skämsigt.
Alla verkar ha missat det här med att låten (&texten) var oseriös!
flowalicious P18 Ännu en kompis i guess, jag bryr mig nada om vad du tycker eftersom om att Robin heter Illusion. Jag bryr mig än mindre om vad du tycker om låten då den är gjord endast för vårat nöjes skull, ingen annans.
Du kanske har läsproblem? Läs mitt inlägg över så borde du förstå att ni får ta det över gb eller nått, inte i tråden.
Fet låt :D, låter som beatet är lite väl högt för era röster, annars funkar det kanon ;)
Ricky da määän är Illusion, ingen annan ;)
Det nyttigaste livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Vafan, då får ingen av er vara Illusion om ni nu inte kan lösa det på ett annat sätt, så jävla omoget -.-
Dra åt helvete!
Alltså, jag tar inte rappen särskilt seriöst, bara som en kul grej. Jag skulle väl kanske kunna byta eller vad som helst.. Men alltså tycker bara det är så jävla fjantigt. Ajja, resten får tas via GB, och jag kommer fortsätta droppa låtar med namnet Illusion så länge du inte kontaktar via gb och vi löser detta. Inget mer tjaffs nu, kommentera låten! Jo, därför vi la in texten också miggi.. Matthew orkade nog inte mixa mer.. Om vi hade tagit det seriöst hade vi väl till exempel tagit bort Mattes snack i början och grejjer. Ajja, orkar inte mer. Måste ÄTA"!!!
Rikligt med kommentarer efter nästan 100 dl? :(
så mkt downloads beror nog på att det står illusion i rubriken och inte värmland p15..
mhm
rolig.
"hela dan varje dag"