Gigant - Tack som fan..
Well, detta är nog min 6:e låt eller något liknande. Jag är sämst, jag är tvungen att skriva det igen, SÄMST på att mixa. Så ni får ha lite överséende för mixniningen.
Länk, Länk och länk!
Intro: Ni vet vilka ni är.. Ta åt er..
*Tick, tack, tick, tack, tick...* TACK! För att ni fuckade mig bakom ryggen//Skiter i er, kommer slakta er med tillhyggen//Ni kommer ångra er, när mitt rykte expanderas//Öppnar du din käft.. Beredd dig på att bli opererad//Presenterar gärna en 32.kalibrig kula för din panna//För allt ditt bull shit, alla ord som varit osanna!//Så backa back, kommer knäcka er nackar//För all jävla skit som ni snackat//Man duger när ni behöver er studiotid//Men nu är det ON, BERED ER PÅ STRID!//Alla gånger som jag backat er, tänk vad jag hade fel//Men det jag blev utsatt för var erat fucking falskspel//*snälla förlåååt* Vaddå förlåt? Jag är mördaren i din skräckfilm//Fuckar upp er med feta rim// Jag besöker ditt hem med en sylvass motorsåg//Kommer dra över er alla, som en massiv flodvåg// -Ref-TACK! För att ni fuckade mig bakom ryggen
TACK! För att ni svek mig i mörkretTACK! För att ni slängde mig i leranTack.. tack som fan…!