tack tack! (vanish, haha. yeah yeah. but thats pretty much how the game goes)
who´s side is god really on?
Bra text skönt flow i verserna men refrängen dålig engelska och som en sa innan basshunter fjortisgrejen annars 6/10
I feel this hand om my brain when I write rhymes n' let the lord do his thang.
Boyz, har sagt det en gång säger det igen. ÄLSKA DENNA LÅT !!! David jag har varit med dig mkt, och sett och hört hur du utvecklats... Det jag har sett att du blir fetare i lyricen och runt magen ^^ Hört är att din röst börjar bli sjukt tung och ditt flow dödar! Texterna börjar bli mer och mer djupa, du börjar släppa loss, det är skönt som fan mayN ! Rayson in the basment, Din röst är genom skön man, och lyriken vet jag skriver du från hjärtat och rimmen är inte så viktiga för dig, men jag vet att du kan rimma, men jag tkr det är bra som du gör. Ditt flow är gött , inlevelsen är nice !! Otis, du rappar skönt, reffen är skööön, men ÖVERMIXAD! :) Det bästa är att era röster passar perfekt till varandra !! Den här netplayen kommer bli galen! :D
www.myspace.com/dahermusik
Har lyssnat ett par gånger nu på låten och den blir bättre och bättre för varje gång. Jävlar vilken skillnad det är på den här och andra låtar du gjort Dääjjviid, man hör verkligen utveckling.. skit fett verkligen. Sen.. textmessigt har du ju alltid varit skit bra, hehe! Sen är ju reffen skit nice också.. gillar den, hehe! Sen är rayson också duktig.. allt som allt en fet låt. Pöjz
the fire feeds on faggets
ja alltså.. otis.. grejjen jag menade var basshunter-mixen på sången.. Tycker du ska låta sången sjunga för sig själv som de gamla grekerna sade.
tackar tackar :)
Vanskapt : , du lägger de fett. utvecklig som fan på dig.. negativa är att ja dock inte diggar din röst som många andra.. Rayson : jag har hört dig sen allra första låten du kicka.. du har utvecklats mkt.. du kör på ett skönt sätt, diggar din röst osv. en av alla dessa låtar på netplayen som kommer dunkas i mina speakers.. denhär åker in på mp3n :) pz and love
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag rappar inte något i låten och subban, jag håller med, men ibland gör man saker på skojj så blir de som de blir^^
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Kul kul :)
upp!
reffen va as bra!
FUCK ASI CREW AND ALL TOYS !
Producent
2007-11-02 22:09
Soft låt, ray snubben var skön som fan! Vanskapt funkade... Otis på reffen, låter faktiskt riktigt jävla proffsigt. Bra engelska och skön mix, faktiskt.. Men jag antar att du använt det där programet som ger vem som helst sångröst och som snart är använt av varje rappare... Fast det låter som du kan sjunga, really!
coolt :) upp!
riktigt fet låt. Blev riktigt imponerad av er de här va de bästa ni lagt någonsin. Och refffen va riktigt jävla tung :). pzz
coolt ! : )
upp!
fett peeeps, check it out!
Fet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker den är tung som fan! har lyssnat ganska mkt på denna. bra texter! inte så jävla överdrivet! ni beskriver kännslan jävligt bra hur det kan kännas i bland.. reffen var fint sjungt med!! Ha det!
diggas!
cool=)
fett :)
mer kommentarer? :)
vart är all våldsironi? allt e bara bögit detta år, år 2007!!!! ge fan i seriösa saker de e itne kul asså.... alla seriösa låtar på den här sidan e fan bara depp låtar.... man kan göra seriöst utan att göra sån här horsh musik..... VÅLDSIRONI!!! de e de som e svensk hiphop!!!
okej tjock_snubbe 13 F9 Men skit i att lyssna då, tror du att en låt som heter "all tid som försvann" är en låt som är baserad på våldsironi? gå och pumpa din frondaskiva istället. jävla pulver.
Förresten, häftiga saker du har skrivit på din sida om att du knarkar.. gangstah!
man måste ju lyssna..... visste itne att du tappat dej själv :( men men folk gör så.... de e d ejag gör ju fan.... behöver itne gå nånstans.....
förresten... tack =) tycker att det är väldigt fyndigt om inte annat....
Jo det visste jag ju att du gjorde. Annars hade jag inte skrivit så. Jo fyndigt hade jag också tyckt att det var om jag haft en extra kromosom. puss!
sluta kladda ner tråden tjock_Snubbe13 .
du måste kunna ta kritik utan att bli sårad/lessen/självmordsbenägen.... men men de e ju iofs en grej av vuxen livet att lära sej :) Extremo: har du släppt dej??
Detta var riktigt bra, Gjorde nästan ont att lyssna på den vid vissa tillfällen. Riktigt bra detta. Peace.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
tack tack Problem! haha det där var inte KRITIK. Kritik kan jag ta, men att någon fjortis som skryter om att han knarkar går in och spammar tråden och påstår att allt utom våldsironi suger, det är inte kritik gubben. :)
OMG.. ''men men de e ju iofs en grej av vuxen livet att lära sej :)'' F9 ??? Vad vet du om vuxenlivet, tror inte ens det finns ngt som heter vuxen livet. Sry för att jag kladdade lite i tråden, ville bara påpeka att Pundaren värkar jobbig..
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
tack för comment Problem!
Jag tycker det var bra, davve var bra och din polare var också ball. Reffen får mig att tänka på den låten som går på mtv med han som har blåå keps och syr upp en brud efter tuggummituggande. brau!
www.erikbergstrom.se
hah, coolt! more comments?
pratglad X20 haha du gämför mig med en kille på mtv, whoa är både smickrad och lite förvånad haha, jo men tack anywhays iaf=)
yeah =) upp!
hahah, Rebby.. utvecklingsstöring ala whoa. sluta skicka 3 inlägg åt gången, skriv ett långt :) och nej du får inte vara med! upp puss=)
Näe men ärligt. Inte så kul att alltid kicka massa våldsironitrams, klart det är kul, men en hel netplay med sådant skulle bara bli tråkigt. Självklart kommer vi att bjuda på lite av den varan också. Men det här är våran stil, diggar ni inte så lyssna inte helt enkelt, simple as that, its all love. pöss!