Douglas - Jag mår bra mamma
Hörde Unique-Entique's beat och föll, det blev text och kick nästan direkt.
Enjoy http://www.speedyshare.com/917701721.html
Text: å denna dag den har varit helt underbar jag köper vad jag vill men jag har inga pengar kvar och när det drar sig mot helgen så har jag korgen full med sprit å jag ska måla hela världen lilla mamma fast med mosaik för jag har aldrig varit mig lik så full av liv och bara njuter av flödet av eufori som ökar fort så jag fick bra kort och allting glider som om jag står på moln, och lever livet om jag får lov, så byter jag upp mig för jag vill stanna här, där jag känner mig stolt över den jag är som jag var kär, det var såhär att han som stitter längst fram på första rad första fiol ja det var den killen jag ville bli, när jag blir stor så du förstår vad jag hittat när jag säger att jag fann det jag har blivit till mig själv och är den enda här i landet som väckts till liv, å tagit ett kliv, vunnit en strid, överlevt ett krig nu väntar framtid för allting som kan komma nu är jag van vid har en vass kniv i form av papper och penna och jag får ny kraft om hälften skulle lämna
refräng. så jag mår bra mamma, ja jag mår bra mamma jag mår fint och lever ett liv fyllt av liv så ta dig vid, mamma, för jag mår bra mamma yeh..
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
|