texten går typ Jag glider in och kickar sånt som låter soft/ jag kickar nice shit från åkerstorp/ drar över sverige som en snöstorm/ du är så ful lillagrabben att det svider i mina ögon/ skulle det här vara starwars skulle du vara bobbafetts bitch/ ditt rövhål är större än en toaletsits/ så dags för dig att sluta koka kaffe/ när du möter mig får du äta mer skit än toapapper/ glider förbi brudarna med en mördar charm/ jag är till och med så het att det blir brandalarm/ brudar jag har en flickvän så backa bak/ snackar du skit om mig sålackar jag/ ta bort snoppen från munnen och snacka klart/ du är så rolig att hela åkersberga skrattar snart/ för du är en fitta som luktar illa/ och när folk ser dig frågar dom, är du en kvinna/ står i min källare och kickar stilrent/ för denna låt kommer bli skitfet/ det är jag som är kungen i stockholm stad/ jag kommer nå min bästa kroppsform snart/ denna låt är skönare än gröna lund/ jag vinner över dig även om jag vore stum/ hela din crew består av störda homies/ du älskar mig mer än dittlördags godis/ pumpa låten som det vore din flickvän/ pumpa hårdare så högtalarna spricker/ jag är lika hårdsom en porrskådis/ ända fitta du kan få är en tolvårings/ mitt flyt är lika säkert som en livboj/ spottar så mycket så min mun blir skit torr/ alla i min skola som tror dom är nåt/ kan dra tummen ur röven och bete er som folk/
du är lika värd som bubblorna i min spottloska