snabbt skriven, snabbt ihopspelade, men whatevah! du fucka med mitt huvud på ett sätt som ingen annan kan jag bryter upp kontakten och jag spottar på ditt namn jag ångrar inte att det blev strul och tog slut jag ångrar bara att jag haft så billig brud på min kuk jag tänker inte deppa nej och inte heller gråta gråter bara för dig när du dör, då är det glädjetårar jag kan inte fatta att jag har försvarat dig mot alla människor som bara ville varna mig snacket om att du älska mig får mig att vilja spy jag tycker synd om killen om du hittar en ny den dan du träffa mig var den värsta i mitt liv och du fick mig att känna att jag var inte värd ett skit du var den första som jag älskade och förmodligen den sista för jag tänker inte må dåligt igen över lite fitta dagen som du lär dig något om kärlek din subba hoppas jag innerligt att du kommer bli playad och dumpad bara gamemad och knullad och sen så skiter dom i dig precis som jag borde ha gjort men jag pissar på den tiden det är bara sanningen och här finner du inga roser för att halva jävla stan har haft fingret i dina troser puss baby vi ses väl nån dag tills dess kan du ha det jävla sämsta liv man kan ha