Först LoL! aja tycker den verkar väldigt genomarbetad och just därför blir det ju fet nice.. Rob du låter lite annurlunda och det gör det ju inte sämre:) intolerant vet inte riktigt vad jag säga förutom att det va nice har ju inte hört så mkt av dig så...
^^
Nice shitt, intet låter nice och båda har bra texter :) som DRRE säger låter rob lite anorlunda men jag gillade det :) intet du borde droppa lite oftare yoo
jag digga rösten som fan .. (båda) . beatet va skön
http://myspace.com/3egraden
Riktigt bra låt faktiskt, hittar inga fel.. Bra text, beat och röster. gör mer..
rob du blir bara bättre och bättre
aiit, tack alla, kul å höra! Fler? :)
www.myspace.com/robszter
helVETE va bra. Allt bara *MUAH!*
Yasse
eeen gång till, så jävla GRYM!
Yasse
aldrig hört nån av er förut men jag diggade denna ganska mycket! Både lägger det tajt och skönt! peace
robszter: en Jävla skillnad asså grymt vet inte vad som blivit bättre men du låter jävligt tung!
intet: har bara hört en låt men jag gillar din röst och som scullman sa måste droppa fler låtar!
beatet var skönt, var inte mkt för rappen ,men helt ok! beat: 7/10 rap: 5/10 låten i sig 6/10 pz.
Vem fan pratar du med?
Tack alla, glädjer!
www.myspace.com/robszter
tycker det låter jävligt soft !
Graffiti Cant Be Stopped
Intet lägger det jävlgt tungt as usual! :D Idiom du lägger det tunt du emd :D Du ahr blivit mkt bättre sen siktar mot toppen låten :D Bra gjort :D Peace
www.myspace.com/suspectrap
www.myspace.com/naturmusic
Aitait :)
www.myspace.com/robszter
Intolerant Inte hört dig förut. Du var rätt så skön. Du har sköna rim, och en allmänt skön handling. Flytet var rätt så skönt, och rösten likaså. Inlevelsen kändes okej, men verkar kunna bli bättre.Radplockning: ---------- "Har skola att göra men fattar noll Kämpar ändå, vill göra pappa stolt " Gillar detta. Rimmet var nice och innehållet skönt. ---------- "Vissa tror dom vet hur man ska leva rätt Men jag har ändrat på mig själv, bytt levnadssätt " Rimmet gillas. Här är innehållet väldigt skönt faktsikt. ---------- "Livet gick utför och backen vart brant Gjorde ett snedsteg och landade platt " Vet inte om jag skrivit av rätt, var rätt otydligt på sista ordet. Men för att upprepa mig själv, skönt rim och skönt innehåll. ---------- Om det skulle vara något du ska ta lite mer tid på, så är det nog flytet, kanske inlevelsen. Skön snubbe generellt. -----------------------------Robster Hört dig förut. :) Du har samma sköna stil på rim. Handlingen är ju skön också. Flytet var skönt, men jag tycker att du borde låta lite mer avslappnad. Det låter som att du var stressad i studion.Radplockning: ---------- "För varje dag jag vaknar blir min framtid sämre Men när jag greppar pennan så känns allting bättre " Sköna rader med skönt rim. Innehållet gillar jag eftersom jag kände så när jag började skriva. ---------- "Tiden den går utan långtidsplan Mycket har hänt, tappar hoppet snart " Långtidsplan känns lite krystat. Men rätt så härligt innehåll. ---------- Beatet var skönt, förutom refrängen. Refrängen hatade jag.
Wazaaaa
Första snubben! Försök slipa på flowet, försök få d flyta mer om du förstår, känns nästan som du ba pratar me pauser (no offence) och din röst passade inte riktigt till beatet Robster, Du har utvecklats fett, gillade din röst, ditt flyt kan tränas upp lite försök variera det lite:) deliveryt va skönt men försök gå upp och ner i ton lite böj på det! Shuuu, låten va skön att lissna på
Tack Chub för så utförlig kritik! meedi likaså. Uppskattas verkligen!
www.myspace.com/robszter
chea, tack alla som gett vettig kretig!
where my smokers at?
som sagt den känns genomarbetad sköna röster, flowet är helt ok beatet var lite jobbigt tyckte jag (tyvärr) sen vet jag inte om mer tyckt att mixingen på accapellorna vart lite bull lite väl lågt mixade jämte beatet texten tyckte jag var lite för enkla.. men jag är en rimkåt jävel också så.. ta inte åt er för mycket av mina text-kritiker aja ni får 6/10 p.g.a ovanstående
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Thx mayn! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
jodå den dög allt men kvaliten var inte bra och beatet har jag hört en del gånger :P
Ait. Upp! kom igen nu!
www.myspace.com/robszter
uppppppppppppppppppppppppp
where my smokers at?
MoollE - Mer än Bara 6 bokstäver ^^)
Thx, UPP!!
www.myspace.com/robszter
hehe nice låt. bra beat och text :)
Det är Barstow yao! peace!
Snåla jävlar på att kommentra. Tack till er som tar er tid iaf!
where my smokers at?
Producent
2007-10-24 20:56
jag tycker du har hyffsat bra flow och texten var okej =) Keep it up =)
dom säger att jag kan göra beats...
Thx mayn! :)
www.myspace.com/robszter
Mera? kom igen nu! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Aiiit, ett sista UPPPPPPPPPPP!
www.myspace.com/robszter
inget jag vill uppa alls, detta är tråkig, nästan skrattretande dålig svensk ''rap'', but keep it goin' if u feel for it ! peace, take care bwois
http://www.myspace.com/daaddict
Älskar den :P !!!!! fett skön !!