The Z & jommpish - du flög iväg(R.I.P Madde)
R.I.P Madelene Hansson som gick bort i fredas, peace
KRITIK TACK! <3
LåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåtenLåten
texten:
the z: Du hade svårt, jag vet// Madelene// Men vi kommer snart, (vi kommer snart) upp till dig i himmelen// inte många timmar sen, som du försvann från oss// Vi umgicks inte ofta, men ja grät när du gick från oss// Tänkt på dig hela dagen, fick reda på det igår// Hur fan kan du lämna oss, FAN DU FICK INTE GÅÅ?// följ tillbaka, (ah) BARA KOM TILLBAKA// ALLA MISTER NÅN, MEN DE INTE ALLA SOM KÄNNER SAKNAD// De försvinner ofta någon nära, gång på gång// Men fan// ALLA saknar dig, våran madelene hansson// ( hansson ) Mitt hjärta blödde i natt när ja låg och sov// För du lärde känna mig, men sen bara går// minns du tiden i vittra, då de va vi// när det var fest och du räddade kamils liv// han va nära på att dö men du gav han luft igen// och istället tog himmlen dig och gjorde dig till gäst och sen// lät inte gud dig säga hejdå// men endå// jag förstår att du aldrig kommer hällsa på// Fan gumman, 17 året blev ditt slut// vet inte vad som hände, men gud tog dig nu//
reff: du flög i väg som en ängel// du gick bara. Utan att säga hej då// tårarna rinner för de på dig som vi tänker// Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//
du flög i väg som en ängel// du bara gick . Utan att säga hej då// tårarna rinner för de på dig som vi tänker// Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//
du flög i väg som en ängel// du gick bara. Utan att säga hej då// tårarna rinner för de på dig som vi tänker// Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//
du flög i väg som en ängel// du bara gick . Utan att säga hej då// tårarna rinner för de på dig som vi tänker// Men vi måste sluta tänka och låta dig gå//
jommpish: handen på mitt hjärta sorgen hugger hårt// jag tänker på dig vännen och jag släpper en tår// minns du när vi höll i handen mins du alla minnen// hoppas på allt att du har det bra i himlen// tårarna på kinden gör mig så svag// tänker på tiden då det var du och jag// du var så vacker du var så fin// ledsen som fan sen du miste ditt liv// vi tänker på dig jämt och vi saknar dig som fan// sorgligt som fan sen dagen du försvann// du hade det svårt men du gjorde det lätt// du hade ett hjärta av guld du var det finaste jag sett// minnena blir sorg och sorgen blir till gråt// du var stark som fan när du hade det svårt// du förändrade mitt liv och många flera// du var guld värd men nu finns du inte mera// robin hallberg du kan inte ha det lätt// tänker på dig brorsan och alla minnen som vi sett// 19/10 miste du ditt liv// madelen hansson vila i frid//
reff: du flög i väg som en ängel// du gick bara. Utan at
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
|