Moderator
2007-10-19 23:59
Perfektion & Chris - Inga pengar på min bank
Jepp jepp, chillar @ B.R.A... Chris kom över och hängde lite och efter ett tag blev allt så tråkigt så vi tänkte att vi skulle spela in en liten session och här är resultatet, inga pengar på min bank! Beatet är "Money in the bank"-instrumentalen och jag står för mixning & klippning och allt sånt därLÄNK1 LÄNK2 LÄNK3 Refräng, Chris, Refräng, Perfektion, Refräng, Perfektion, Refräng... www.myspace.com/fonkyfizzle holla!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
det var inte så nice.
Get MAD and change
Första versen var sisådär.. Refräng är clean men jobbig i längden. Perfektion lägger det tight, inget mer eller mindre än väntat, nice...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Otroligt jobbig reff :D Visst la ni det tight men låten var verkligen jobbig :)
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
hehe nice låt. lite jobbig reff som bekant. bra låt
Lookin at you through the glass..
Fy fan va Chris lät som kodd faktiskt , tycker jag , men ha la de nice och bättre än kodd då , men lika röst :O , Reffen va härlig , Mr.P , La de tight ! ,
soundcloud.com/jerrones
Som folket säger: Fett jobbig låt, speciellt i refrängen! Chris la det inte så bra fast fonky vänder på steken sen ;) Lukta bra peys!
Signatur?
Asså, ett ord . Klockrent . bästa jag hört av P-fek någonsin.
Hundra femti elva är längre än 168
Moderator
2007-10-20 00:53
Tack peeps, Chris ÄR Kodd. Upp!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
jag e fan inte chris//kodd ;D
Kenny fo sho peace out
hehe
Hej hej hej hemskt mycket hej
kodd..fet utveckling här hör jag! mkt högre nivå än va jag hört dej tidigare, fortsätt så! fonky, du la det bra men kändes som du kan bättre med enligt mig iaf.. men de e fortfarande bra här.. reffen lät cool första gången men efter några gånger vart den lite tjatig i längden hehe.. men men en session e session liksom hur som helst en bra session. /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åfan, kodd improved! låter skönt=)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
reffen va skön! Hahaha! Chris, naaeh, digga inte! Perfektion, rolig text och bra lagt! låten passar jävligt bra in mitt liv för tillfället! Upp
http://myspace.com/monzdidryk
hehe den passar in i alla fattiga studenters liv ;D
Fett nice att lyssna på den här låten när man är flummig asså :D SSSSSSSOOOOOOOOOOFFFFFFFFFTTTTTTT!!!!!!!!!!
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.
fonky lägger det fett
• honor. loyalty. reputation. respect. •
Stämmer in på mig iaf..
Moderator
2007-10-20 04:25
Tack peeps, fortsätt pumpa den
[email protected]
Oj, jävlar vad du har utvecklats koddan (Y) fyfan tyckte de lät naaahjs! även fast fonky är nån nivå över kodd så är det en grym låt (=
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
Tjatig reff Chris avr sådär :D fonky var nice :D
www.myspace.com/suspectrap
Jag tyckte reffen va fet,:)
where my smokers at?
Fan vad tungt flow Fonky hade! riktigt skönt!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
fett braa
http://www.stanislav.nu
cool låt, Perfektion dödar denna! pz Kid
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
yeah boiis Kodd - jooo de går att lyssna på flowet har blivit bättre som fan men text mässigt känns de lite svagt samt de som är din absolut största svaghet DIALEKTEN får lite volvo och bongårds känsla av den måste jobbas bort. de håller men dialekten får de att skära sig ! Perfektion - håller de ner som alltid, bra jobbat rolig rader gott flow lite annurlunda än va jag hört innan. mixen helt aight, dock session så de låter som ni inte slängde för mykke tid på den !? helheten: den är aight grabbar perfektion skiner igenom och aah kodd DIALEKTEN mannen måste bort fred ut !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Perfektion fett tung!
A L C
fan va jobbig låt alltså, Kodd var icke så bra.. Mattias du la det skönt som vanligt :)
jag hat tränat bort dialekten i vanliga fall nu men det blev fuck igår bara! ;(
Första versen: Lät sådär, röstläget var wack. Refrängen: Jobbig Andra versen: Var skön, naijz flyt.
skön utveckling på kodd, lite keff artikulering ba.. fonky lägger de tightare än vanligt.. tuuuuuungt
http://www.myspace.com/danokin<br>
helt ok . gilla ej reffen
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
nä, fonky lägger det tight. chris sänker tyvärr låten lite, reffen var ganska lam..
hets, stress, fest!
hörde inget fel men reffen var ju lite småjobbig :)
bla.
Den var cool asså! Första versen var sådär, perfs. vers var vassare. ..Plånboken ekar!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Nja jag vet inte.. tyckte inte alls om beatet.. så låten blev bara jobbig att lyssna på :S
Moderator
2007-10-20 18:19
Alltså man kan inte hata på refrängen, den är kunglig juuu :) Har inga pengar på min bank, fan...
[email protected]
låter riktigt soooft ! perf, soooooft shiiiz du levererade ! :)
otroligt jobbigt att lyssna på..
Demo med L.M productions kommer... ??
haha.. shit vilken konstig låt typ... men d va kul... fonky droppa dock bättre
http://www.myspace.com/akinonline
Moderator
2007-10-20 23:52
tack magnus... fortsätt lyssna
[email protected]
dettta lät inte alls bra jämfört med blodsbröder.
Moderator
2007-10-21 00:03
Hur kan du ens jämföra den här låten med Blodsbröder? 2 helt olika stilar mannen...
[email protected]
okej, detta är inte din stil, blodsbröderstilen det är du.
kolla tråden nyss o vart lite fundersam :Semiltheking jag håller med dej att denna låten inte är lika bra som blodsbröder men det e ju fan helt olika låtar så fattar inte riktigt hur du kan jämföra de och om du tycker hans stil är bättre i sånna låtar som blodsbröder så känns de ju som att han skulle vara en trist rappare efter ett tag då alla låtar kommer vara samma sak... jag tror att man ska va mångsidig o inte bara kunna kicka låtar me samma saker hela tiden bara olika teman, utan man måste kunna variera sig från sånna teman till tyngre saker me andra teman och även från det till något helt annat liksom.. de iaf va jag tror man måste för att lyckas och få flest lyssnare.. sen kan man tycka att vissa låtar e bättre än andra självklart..
p, inte dags att släppa nytt? trodde du hade rullat över och dött nåväl, grymt laggt tbh ;)
Gudrun är inte ensam. Riksdagen är den enda arbetsplats som man kan vara full varje dag. - Bert Karlsson
typ coppy av matte mörn i reffen =)
www.djpolar.se
fan va tråkigt, har tänkt gjort exakt samma sak.
work some magic