I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Det blir fest ikväll

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-19 15:40

Robie - Det blir fest ikväll

Eftersom jag var ledig från jobbet idag & inte planerat nått under dagen så tog jag mig friheten att sätta pungt på massa tjaffs!
Jag har skrivit,spelat in & mixat lite på en låt dem senaste timmarna & nu släpper jag den.. Jag tror dock att jag kommer få massa negativa komentarer men det kan jag ta! Okey..

Låten - http://www.speedyshare.com/118749885.html

Nu är det över, inget mer.. Du e död & det ska firas:D Peys

HomeOne

2007-10-19 15:45
Förstår att du är ledsen för att jag inte svarar på dina dissar din fjärde nu va ?, Haha ledsen men du får mig bara att skratta .

Låten va keff
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-10-19 15:54
YEEEAAH är de fest ikväll, Är de okej men willy mentol sptbl hampe alex ferhat och "MÅNGA " några från gotsunda kommer ikväll eller ? =)

2007-10-19 15:56
Haha foshué, Det blir fest i kväll , Uppsala music jam och länge länge efter! , Får man se robin kanske har kastat i väg en 5'e diss så länge , din jävla nolife nolla! ;

Ha ett gött liv din uppstoppade tjockis
Mr Awesome ..

2007-10-19 16:04
Willy Nej jag är inte ledsen, jag förstår att du inte har något att komma med.. Jag ville bara sätta dig på platts! 4-5 dissar? Nej det här var den 2a.. Är du förståndshandikappad din bögjävel?

Stäng igen!

Dallen Nej tyvär så är ingen av er välkommna i mitt hem! Hårding

Shääys!
HomeOne

2007-10-19 16:06
nee fan synd, vi tänkte hälsa på med tane på din diss till alla svenska rappare, den går runt i gotsunda nu, inte poppulärt, sen dissade du väl även an2n i den md. coh ändå gänngar du med dom ? hmm roligt de. ses på festen puuuus =)

2007-10-19 16:24
Hahah!, Du har gjort spelet !, och den där andra keffa jäveln den tredje keffa jäveln och den här tok keffa jäveln hahahah nolla , sak sdra nu ! Spelning du vet =) hej då knubbis
Mr Awesome ..

2007-10-19 19:51
Dallen Sluta snacka om saker du inte vet nånting om.. Den dissen var långt i från seriöst & jag dissar inte Anton i den.. Lyssna så får du se eller är du hörselskadad?

Willy Är du inte trött nu? Du har snackat i nattmössan ett bra tag.. Gå & lägg dig!

Stäng igen era käfftar!
HomeOne

2007-10-20 02:20
haha du gör en diss till mig och ber mig stänga igen käften haha du måste ha hjärnproblem!, och påstår du nu att du inte dissat an2n ?, Du sa ju fö fan att du hatade honom till mig , så är du en lögnare eller "har det aldrig hänt?" , Shit "stäng igen era käftar", kul att du utrycker dig så med tanke på att jag sitter så tyst här när jag skriver :)
Mr Awesome ..

2007-10-20 11:49
Vafan tjaffsa någon annan stans än i trådarna, ta det i gästbökerna.

Låten var bra =).

2007-10-20 13:13
Willy din äckliga hora du gör mig mer & mer irriterad & det skapar bara en värre situvation för när vi ses vet jag inte vad som händer..
Jag har legat i Beef med Anton 2003, då tyckte jag inte så mycket om honom men efter det har vi snackat & nu är vi vänner! Jag tycker han e chysst!! Så stäng igen din äckliga käft!
HomeOne

2007-10-20 13:33
fett keff skämmer ut whoa :S
Miicken

2007-10-20 14:16
asså mannen .. kolla först om de e andra som har döpt sin låt till det blir fest ikväll.. sen döp din bajs låt till de .. aa den va inte bra
http://myspace.com/3egraden

2007-10-20 14:46
Schyst stavas det robin haha ska bli kul att se hur du är när vi träffas , haha menar du här och nu att jag vunnit beefen utan att svara ? =) haha, ah du robin, WORD på Miicken och XET ! Sluta nämn mig hela tiden klart jag svarar då eller hur ditt äckel?
Mr Awesome ..

2007-10-20 15:00
Xet tror du jag bryr mig om nån annan har döpt sinna låtar likadant eller? Haha det är nästintill omöjligt att ingen i hela världen har samma namn ditt pucko!

Ja det ska bli kul, Eftersom att det är DU som sitter & drygar & spelar allan över nätet så förväntar jag mig att du gör det när vi ses också? Eller?

Hora
HomeOne

2007-10-20 15:03
haha leker inte allan ! :) Aah klart jag kan vara dryg mot dig du är ju inte precis skrämande om du nu tror det ?
Mr Awesome ..

2007-10-20 15:05
Ja då säger vi det.. Lägg ner dina tunga ord här, spar dem tills vi ses istället din äckliga råtta!!!!
HomeOne

2007-10-20 15:13
Aiigth vi tar det när vi ses homie ;) hahah
Mr Awesome ..

2007-10-20 16:19
men kom igen vafan...
Låtarna du gör är mysiga Robie, så även denna
Men ska du och willepille tjafsa kan ni väl åtminstonde göra det i gb'n eller via pm eller msn eller vad fan som helst istället för att bumpa i audioforumet med nya meningslösa "nehe, det är du som är dum"-inlägg? Snälla?
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2007-10-20 17:37
nästa låt jag ska göra är Jag tar dig till en godisaffär .. o jag bryr  mig inte om nån annan här döpt sin låt till de!
http://myspace.com/3egraden

2007-10-20 17:55
Skitbra Robin! Willy, var inte så jävla kaxxig när du inte ens vågar svara på dissarna, slyna!
Hokkar gärna på Collab!

2007-10-20 18:23
Haha.. Smutsig poesi.. Men du lorten, Tyvärr e de omöjligt att ta dig seriöst med dina skämt låtar.. Kyss på dig knubbsäl
Du blir dubbelt så glad, som en siamesisk tvilling.

2007-10-20 23:22
Haha word brushan!:) , David"dentuffa" , Och vem fan är du då din rövslickare?
Stjärtvägen med den här låten och likaså hela robins stil PUNGKULA
Mr Awesome ..

2007-10-21 00:48
Asså jag borde inte lägga mej i. men snälla varför kasta skit på robin i tråden, och du försvarar dej ju i tråden robin. men asså varför detta tjaffs över internet...

Robin gjorde en eller flera låtar till någon willy har ingen aning om vem det e igentlig hört någon låt bara...

men istället för att slänga skit hit och dit i tråden så får väl den där willy svara istället om han ni har blivit så upprörd över va robin har sagt i sin/sina låtar till dej...

om du ska försvara dej gör de då med en låt å sluta att göra whoa till en större lekstuga än va den e.....

Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-21 00:49
NJack Sannt, jag tänker inte ge Willy mer uppmärksamhet nu, jag menar han är ju bara en hora..
David Word! Peys!
BigAz Vad har du med saken att göra? Ska du komma & dryga nu också? din fitta! Stäng igen eller spar på orden!!!!!!!!!!

Shääys
HomeOne

2007-10-21 00:51
Sannt Mats, jag håller med dig.. Min avsikt med det här var inte att dra igång något fjantigt tjaffs i trådarna & jag har bett Willy lägga ner & ta det på gatan eller beatet istället men han ba skriver & skriver för han vet själv att han inte har något att komma med..

Peys
HomeOne

2007-10-21 00:57
Robin. nu ska jag inte göra detta till en större diskutions tråd än va den e. men jag va tvungen å öppna käften. tycker bara allt detta trams skrivande är helt onödigt...

jag vet bara lite om vad som inträffat mellan dej å denna kille. dels via låtarna och dels några små saker du berättade när du va i studion hos oss för länge länge sen... så de ända jag kan göra e att tro på dina ord och hoppas att de du sagt i dina dissar e sanningen...

men han får ta och ge sej tycker jag antigen får han hålla sin mun och akta sitt språk i tråden eller så får han göra en diss låt...

för man försvarar sej med samma medel som man blir atakerad me..

asså blir man atakerad med en låt försvarar man sej med en låt. blir man atakerad på gatan försvarar man sej på gatan.. det e en oskriven regel. som folk tyvär börjar att glömma bort....

så jag hoppas du inte behöver ta någe till gatan det e bara onödigt...

så jag hoppas han får lite vätt i skallen å svarar istället för att tjaffsa...

over and out
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-21 01:31
Ja, jo det jag säger är sannt! Jo jag hoppas också vi slipper ta det till gata men eftersom han värkar så stor i orden här i trådarna så värkar det ju som om att han vill ta det till gata..
Istället för att han lägger ner tid på en disslåt så sitter han är och jiddrar vilket jag tycker är onödigt!!
Den oskrivda regeln du nämnde håller jag värkligen med om!

Jag lägger ner det här nu med beefen, det e bara larvigt när han sitter & spelar allan.. Det bevisar ju att han inte hade något att komma med!

Peyys Bandito;D
HomeOne

2007-10-21 09:19
den va tung :P

2007-10-21 10:31
Robin låter bra. du har gjort ditt nu. vill han hålla på så låt han göra de.. men svarar han så får du så klart svara tillbaka...
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-21 15:56
Haha, vad ska man säga.. Lorten, hur lyckas man ljuga så mycket att man tror på de själv ?

2007-10-21 16:03
Tack Malek & Word Banditen!

Bigäzz, lorten? Ljuga så man tror sig? Varför är du så jävla dryg? Du värkar villja något? Spar på kraffterna då, vi tar det inte på nätet..

Hora!
HomeOne

2007-10-21 16:33
ni 2 kan väll sluta tjaffsa ?? Bara fett jobbigt,

Jag gillade inte låten så mkt, tkr det är något av det sämsta du har lagt,

Men allt jag har hört med Willy har varit många gånger sämre! Gillar honom inte nånstans! , Peys!
Signatur?
Moderator

2007-10-21 16:40
Jävla chat tråd. Jag diggar fan låten :)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-10-21 16:48
Okey Janky Tackar.. Mexii Haha word, thanks!
HomeOne

2007-10-21 16:59
hahah :D

2007-10-22 12:57
haha vem bryr sig om vad en liten wigga som janky tycker? haha , och robin lägg ner bara, "Tar de på gatan", sluta leka nu, gatan är inte din lunar eller ip adress. bara SHY!
Mr Awesome ..

2007-10-22 15:40

Hahah .. vad ska man säga ?.. någon här som kanske söker liiite HYPE ?? hahaha .. Sorgligt.. Hör ju inte ens va du säger !? Lägg ut texten också. ( Skämt )

Och varför hela tiden säga ( Stäng igen käften ) ?
Han har ju inte sagt ett ändå ord ?? Haha..
Och sen svarar du på dissar som inte ens e gjorda.. Patetiskt.
......
......
......

Tyckte låten söög, som du kanske förstod ?

Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2007-10-22 16:45
Den här låten är bäst. Robie är bäst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-22 23:13
Willy stäng igen!

Ricky Nej jag söker inte hype? Jag säger väll inte stäng igen käften hela tiden, men ett par gånger för bögen värkar ju inte förstå? Svarar jag på dissar som inte ens e gjorda? Jovvist du värkar ju ha koll på allting!!!

Bortglomtbarn, Thanks!
HomeOne

2007-10-23 12:20
Ärsh nu skiterja i de här ! Spelar in DISSEN IDAG och langar ut den okej? .. Sen hoppas jag att DU STÄNGER käften ,
Mr Awesome ..

2007-10-23 13:09
Robin, i din andra diss när du säger i slutet av låten;
" Hela dinostudio är horungar"...
Menar du då att jag hampus , alex ferhat felix och ricky är horungar?. Phh.. började nyss tänka på det, svaret kastar jag upp snart ! SHUZ
Mr Awesome ..

2007-10-23 19:39
Haha det tog några veckor för dig.. Kom inte & säg 'Ah jag spelade in det snabbt' när vi hör tabbarna för du har skrivit & tränat i veckor din bögjävel!

När jag sa Dinostudio är horungar, så syftade jag väll på alla förutom Ricky, visste inte att han var med då!

Shääys i ditt fääys din grääys!
HomeOne

2007-10-23 20:25
Jaaow, ja vet precis vad jag snackar om, Försökte hitta där ja läste de, men tråden e borta.. " Två baitare i en smäll " Där skriver du ju att willy ska "lägga i rallyväxeln" För du har redan börjat med svaret . Hahahaa .. Och varför hela tiden säga att ni ska ta de till gatan ? Shiit.. Moget ?
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2007-10-23 20:36
Jag vet inte vad du pratar om sorry mayn! Jag tänker inte ta det till gata för Willy är en snackare & jag förmycket står på spel för mig, har redan mycket på mig & jag ska bli pappa så det jag har att framföra göra jag på beatsen, Men om han tar det till gata & glider på mig på gatan så får han stå sitt kast!
HomeOne

2007-10-23 20:58
Okej okej .. Ändå är de du som sitter och påstår att han inte vågar ta de till gatan ? Men skitsamma.. Struntsak.. Låt de höras på beatsen ist.

2007-10-23 22:46
haha intresant vändning från att ta det till gatan till att ta de på beatsen !, För de första har jag inga tabbar , jag har hafft fullt upp med andra projekt , spelade in låten i dag men råkade bli nått skumt ljud i mitten av första versen så jag lägger ner lite tid på det i morgon förmidda för att sedan göra nya saker, så håll ögonen öppna på nya projekt ! :).

Jag är inte rädd för dig vill du ta de till "gatan" så kan vi göra det fast  jag tänker då inte göra någonting för att det ska hända , Det som händer i beef stannar i beef vill du mig nått personligen de vill säga på "gatan" typ fristadstorget så får du väl ta det med mig då, fast de hör inte till saken just nu :) Fast du kanske blir upprörd efter mitt svar tillbaka på din 3 och 4 diss =) Haha !
Mr Awesome ..

2007-10-23 22:56

Bra bra .. Men allvarligt.. Nu måste den upp bwooi =) Jag lääängtar tills han sätts på plats ! 

2007-10-23 22:56
Sluta tönta er willy du får pisk av robin på gatan jag vet vilka nui båda er
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep

2007-10-23 22:57
Sluta tönta er, Willy du får pisk på gatan av robin.

2007-10-23 22:57
Sluta tönta er