Natur - Världens barn Ny låt har fortfarande knas med att ljudet blir burkigt,behöver dämpning men jobbar på detTexten och rappen står jag förBeatet e proddat av benne!Galet mkt tack till Basilusken som ställde upp för mixningenMen ta den dåLämna gärna en kommentar, vad som helst
jag e väl medveten om det burkiga ljudet och jobbar ständigt med nya och billiga alternativ till att få en hyfsat dämpning som funkar bra.jag kan lätt uttala orden tydligare men tycker inte att de e så otydligt så man knappt hör vad jag säger, men de kanske e för att jag kan texten:Ptack endå Deafmore :)ajaa mer?
och så hade vi texten för dom som vill se
Dags att fatta lägga takten till tonenTända ett ljus för barnen på jordenSom inte har det lätt där ute i världenSom lever på gatan med sprutan i armenMånga e döende utan mor eller farSom tar hand om sina syskon som är det enda dom har kvarVärlds föräldrar behövs men få ställer uppSå ett stort tack till er som valt att ställa uppDom flesta lever på ett hopp som dom själva fått skapaUnder stjärnfri himmel där dom tvingats lega vaknaFolk blir slagna och barn blir soldaterKvinnor våldtagna och stulna på sakerDom sluter sina ögon och hoppas att det ska vändaMen vaknar nästa dag och allt fortsätter händaVarje dag får dom kämpa för att andasTills dagens slut då tankarna samlas
Du kan hjälpa tillAtt rädda ett liv Du kan om du villTänk på tanken det kunde varit duSträck upp din hand och bara hjälp oss nu
Många som inte bryr sig för dom tror inget händerMen du kan hjälpa så mycket med att sända gamla kläderIstället för att slänga och sedan köpa nyttFör en tröja med hål i kan ge dom ett lyftAnnat för er som alltid haft tak över huvetVi kan inte blunda längre för vi lever i nuetNågot måste hända varför inte göra en insatsSäg vad du tycker låt de ske ge dom din chansSom dom aldrig fått för att leva ett bra livFör ingen ser de ur deras egna perspektivDu har det bra dela me dig av din glädjeAtt jag inte såg problemet är något jag vill medgeVill hjälpa till dom e människor som viMed samma rättigheter till ett bra och långt liv
kom igennu!