I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

COTOS Crew (Azon! & janish) - Den rätta SMAKPROV EJ FÄRDIG!

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-18 02:37

COTOS Crew (Azon! & janish) - Den rätta SMAKPROV EJ FÄRDIG!

Som rubriken säger ett smakprov på min första vers + reff.. säg vad ni tycker...

Vers1: Azon

Reff: Azon

Mixx: Vollan (ej helt färdig)

Beat: Benne thankz

LÄNKEN!!!

Ge mig kritik, säg vad jag kan ändra på osv.. BTW testade ett nytt flow på denna så hoppas det diggas peys..

Livet är som en spliff, Man röker, sedan försvinner den. Peace

2007-10-18 10:08
kom igen nu whoa UPP

2007-10-18 10:39
Azon, låter mycke bättre om man ska jämnföra med andra låtar, fortsätt de kmr låta bra :)

Reffen va rätt simpel menmen :)

Och beatet är ju helt sönder pumpat hehe.

Pz!

//KelocC

K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc

2007-10-18 10:41
K-Locc tack mannen, jo jag vet kanske sönderpumpat beat + P.S jag la reffen kl. 2-3 inatt ^^ ganska trött, men ingen bortförklaring. thankz anyway : ) peys kom igen whoa kritik? UPP

2007-10-18 11:02
whoa är fan sämst när det gäller kritik när det gäller, sånna som inte är så "kända". kom igen nu då alla vill ju bli bättre försök att hjälpa då!

2007-10-18 11:07
Det bäst jag hört med dig :) Utväckling :D Jo men denna kan nog bli riktigt soft när den är klar :D ! Pzz

2007-10-18 11:09
Eliment tack mannen, jag är ganska nöjd med Vers1 men reffen kan fixas till lite.. peys whoa kom igen nu UPP UPP och en sista fet UUUUUPP!!!!

2007-10-18 13:15
kom igen nu whoa va inte sånna bitches UPP

2007-10-18 15:16
whoa är fan sämst när det gäller kritik när det gäller, sånna som inte är så "kända". kom igen nu då alla vill ju bli bättre försök att hjälpa då!