BrutalaUngjävlar - Siktar mot toppen (smakprov från mixtape)
Shu! Ett smakprov från vårt mixtape som vi precis påbörjat. Släng en kommentar, vore toppen! DIREKTLÄNK!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
härlig låt faktiskt, nice beat och texter. UPP
Thx! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
tung låt ju:) skönaste ni gjort.. lätt! förtsätt i samma anda peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack grabbar :D
www.myspace.com/suspectrap
Jag diggar den här låten mest asså. eller bitches e ju skönast, men lixom efter den ;) grymmast hittils om ja ska vara ärlig. Iaf till att bli "riktiga". Okej såg inte så fint ut men hoppas ni fattaar, PEAACE
Yasse
Ait, tacktack!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
den ela goo ;) men en bit kvar te toppen :P men kämpa på :)
haha chea :)
Skön som fan! skönt beat, sköna texter och skönt flow, måste säja att det är suspects bästa flow! Riktigt bra :D
robster va skön, bästa låten du gjort hittills, bra text,, reffen eller va man ska kalla de är inte godkännd tycker jaa.. suspect va skön, har inte hört mycket av dig men nog en av dom bättre låtarna iaf.. shysst flow men nån miss lät de som,,kanske har fel måste lyssna lite mer, bra text å så annars.. skönt beat också! fred och ut eller nått sånt..
haha, Thx mayn.. Aa asså, Refrängen hade vi inte ens räknat med, men blev bara så jälva tomt där, så slängde ihop nå skit!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Robster Du har utvecklats. Ditt flyt och din inlevelse har blivit bättre. Du hade en del sköna rader: --------- "Till saker som har hänt, men har fått mig & falla Har blivit slagen psysiskt när jag brottas med tankar " Det lät skönt, nice rimmat. --------- "Om man bortser från skolan så är livet en dans Och istället för läxor så skriver jag rapp " Det lät också skönt, även här bra rimmat. Även om jag inte uppmuntrar till att strunta i skolan. ---------Suspect Du har utvecklats mycket. Du är skönare nu. Allting har blivit skönare med dig. Du flyter bättre än du gjort förr, din inlevelse är skönare. Du hade också en del sköna rader: --------- "Samma visa hela tiden, alltid när jag ser på skiten Kommer jag till sans, jag fattar att jag måste le åt livet " Rimschemat var nice. Skönt flyt på dem. ---------Refrängen: Det känns som att refrängen kunde göras mycket bättre faktiskt.Beatet: Väldigt skönt beat. Passar till låten.Texter: De var rätt så sköna överlag, inte erat bästa men absolut inte dåligt.Rappen: Har utvecklats på båda. Ni har blivit skönare helt enkelt.Summering/Övrigt: Skönt av båda. Lite som kunde slipats på och så, men skön. Blev lite otydligt ibland.
Wazaaaa
Nice.. håller med om att de är den bästa ni gjort.
TAck alla uppskattas ;D
Thx chub! aitait 413X :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Denna va helt aight... Beatet va ok... Texterna va bra men inte flowvänliga... Annars gillar jag känslan i det... Ungefär som Fjärde världen när dom började kicka... samma känsla... det ni kan jobba på e mixen... det hörs att ni har använt ok utrustning men försök lägga på mer kompressor iaf... andra effekter är mindre viktiga... första och viktigaste är kompressorn... resten kommer i efterhand...
ait, yah! Mera ? :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Tack som fan Proclaimer :D
Jamen inte är det fy skam det här inte :P Fast tycker suspects röst låter lite konstigt?? Eller är det bara jag som hör dåligt? aja bra iaf!!
^^
haha
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
haha du hör rätt :D tackar!
Shu Är inte så bra på utförlig kretik men som jag sa på msn så låter det fan bra det här, en del saker som skulle kunna förbättras men men. Robster har utvecklat sina texter till det bättre och du verkar kunna kontrolera din röst mycket bättre nu än då. Ett minus är reffen som låter lite lam. Suspect verkar har utvecklats väldigt mycket sedan jag hörde han senast. Texten är mycket mer flowvänlig än vad den va tidigare, det gör att han låter mer säker på rösten.
where my smokers at?
Thanx! Kul å höra :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
UPP!
www.znapmusic.com/blestra
Thx:), UPP!!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
TAck alla :D
Detta lät bra! Helt ok flow från båda. Bra texter från båda! Helt ok låt!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Ait, thx! Uppskattas! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
I like! Skönt beat ;D
Jag vill ha roligt , inte trevligt
det e för lite tryck i rösten asså för lite energi! men texten va najs och så.. den andra samma sak... men najs jobb grabbar :D upp på denna
du borde hängas...
bra flow, bra texter och bra beat MEN jag tycker inte om det...Vet inte varför så fråga inte. men jag har nog en teori till varför jag inte riktigt tyckte om det...det låter likadant som alla andra rappare.. sorry jag hatar inte men jag ville bara säga det...men fortsätt i samma spår så kommer ni nog upp...peace out //FlyB
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
aitait, tack alla! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
mycket kompisprops!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Upp!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
yeah diggar mer och mer ;) keep it up
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
Bronkish, spelar ingen roll, SUUG MIN RÖÖÖÖV FÖRFAN :) Tack alla! :D
UPP! ;D
Ja, upp! Uppskattas :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER