Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt grabbar ! :)
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA :
Lyssnat på en 5 minuters låt på 1 min ?
www.myspace.com/danielbylund
Jag fick den innan .
soundcloud.com/jerrones
Dettta var tuungt, alla lägger det galet tycker ja. Fast har svårt för da addicts skånska.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppuppuppuppupp! Fetaste jag hört från er fyra, sicket flow! shit. Smack a hoe!
heavy shit.. vad ska man säga.. du har lyckats med mixen på den äss.. riktigt bra mixat.. SMACK-A-HOE ENTERTAINMENT!!!! HÄR FÖR ATT STANNA.. peeeys
glöm det om da addicts skånska, han var visst dansk.
klaCC P18 :
hahahah.. han lägger det på danska :P inte skånska :D
helt okej, men har hört bättre :/
lost in skåne
enda som e värd att nämna e asma.. anta e fet i vanliga fall, men på hans session suger han! resten orkar jag inte lyssna på och vet inte vikka dem e!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
som jag sa på msn! riktigt fet låt!
Låter bra grabbar (y) Ni behöver väl inte någon konstruktiv kritik :)
Ahhhhhhh shiet grääbss. Lätt det fetaste som droppats på hela jävla whoa på länge. Beatet e fan RÅÅÅTT som fan Rappen ifrån er alla e över grym asså :D 10/10 på denna :D Najs o höra ifrån er igen :D Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
det låter fett.. rugged!
grymt! de här va nog de tyngsta jag hört av Asma hittils!
414. Klubb Knutby
Moderator
2007-10-15 23:07
tungt beat.. skön ruggig vibe boys..
Tungt som vanligt :) Diggar inte danska dock
Jaha ?
yaeh booyZ;D denna var tung , alla hade skönt flow , lite för mkt av skåne dialekten för min smak men ;) aja denna var feet, Keepp spittin
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
tack så mycket grabbar. sjukt soft att ni gillar och det uppskattas! ge oss mer feedback. one
jag förstår inte skånska
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
4rmin - Är du lätt förståndshandikappad? Smack-A-Hoe säger jag och dickslappar Asma i pannan. Haha fet session, sjukt länge sen jag hörde Smale! Anta, Asma nice som vanligt, och lätt fett med danska också! Vi e rööööe, vi e viiiide. Och by the way, du är en mongo din mongo.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tack grizzly din mamma är en uggla din skojare.
Jodå. Funkar..Lite lite känsla i det hela tycker jag,Men det är ju en session så what the fuck..Keep it dirty G´s..
Sometimes you win and sometimes you lose!
Nice..
Yeah im a sexy boy im your mama's best toy! d(>-<)b
ruggigt jaevla soft grabbar !!
Bortglömda crew, PEEEAWCE ;Z
thnx: leon kronan jim & flerran.
och groupy overseas - när din kontaktlista ser ut som
Exizt Hubler Kaggen toppen är det kanske inte så konstigt att du hatar din mes. håll dig utanför tråden.
Precis lagom skitigt, inte helt felfritt men ändå toppklass. Big ups ppl´s
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Asma är fet, som fan.
where my smokers at?
Den är fet, Asma mördar denna så där alldeles mysigt som bara han kan!
I got more kicks than Jackie Chan.
Sköön låt. Asma <3, Lätt den fetaste artisten
Anta sa det själv, smack a hoe - här för att stanna, vad mer kan jag säga?=)
tack! KÄRLEK :D btw - så är sometimes singeln ute nu! köp den!
För det första, ni som hatar kan ju för fan bara dra och ägna er åt ert eget. Ni blir inte bättre för att ni spottar hat. Beatet röjde! Asma, aggressiv som aldrig förr, stilen passade, du imponerar. Antagonisten: Delvis snabbt, inte likt dig men det var fett! Bästa du lagt på ett tag tbh, keep it up! Big ups. Da addict, smale och C-ess är för mig okända, men det kan inte hjälpas, ni la det jävligt bra! Lyrik och flow är fett. Big ups! Fortsätt droppa!
thnx gnupp! soft att du diggar! :)
FEEET SKÖÖN låt ni gjorde grabbar
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
haha Grizzly Det va 8 månader sen jag droppade ngt ^^ ;) fan man märker att man är lite rostig men det är bara att börja slipa det igen ;D
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
asma och smale var skönast i låten, tyckte man hörde dem andra lite dåligt, dansken är de inte så mycket att säga om för jag fattar inte vad han säger ändå me tyckte de ändå de var soft skit,hur går de med mixtapet asma? peyzz
Inte min musik smak riktigt, men det låter ju onekligen som musik.
Blood on my dick or shit on my knife
Fett Fett! najs working :D
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Producent
2007-10-16 18:36
Jag gillade faktiskt inte asma så mycket i den här, anta lägger det nice och DA FUCKING ADDICT :D Damn jag älskar danska rappare, låter så jävla coolt! Du är grym på engelska också men fan, hoppas du kör lite danska ibland också! ;D
Riktigt fresh låt! Peace, Icefuzion
Thanx peeps.. Overseas kan ta en resa över sjön.. ditcha tråden din nolla.. Soft att folk gillar Smack-a-hoe här för att stanna.. peeys