Douglas - Lycka till (storytelling)
Nyinspelad låt, har ingen riktig hemmastudio utan jag använder polarens headset så ljudkvalitén på min acapella är som den är..
http://www.speedyshare.com/420317416.html
Kritik! Gärna gällande mixningen, ljud upp/ner
Beat av Benne_ TACK!
Lyric Louise var en flicka hon gick i sjunde klass hon hade en tunga och den var riktigt vass inga killar fick röra dom fick knappt ens se men allting ändrades i gymnasiet, du vet hon fick smak för livet och började mingla hon gick på fester och kröka en riktig pingla så nu ligger hon med många och röker hasch men ingen vet hon går fortfarande sjunde klass som alla säger så kommer vi växa upp men hon är kvar i samma mönster å leker tuff å hon har inte ens nått jobb så det blir väl max där hon hon sliter hårt för sina fyra lax det blir en hård period för denna dam hon kommer sluta upp med absolut inga krav som det ser ut så gräver hon sin egen grav hennes hjärta slår snart sina sista slag . du faller ner du måste växa upp du har nått din gräns dags att stila upp dig vah? . det slutar snart vi kommer snart ge upp det kan va svårt men vi sätter hårt mot hårt så stila upp dig nu min vän . hon vaknar upp och hon har blod på sina lakan hon fick en bra kund igår på långa gatan så nu lever hon ett liv under ett ständigt hot hon kan inte förändra det val hon gjort hon klarar dagen med hjälp av kokain bytt ut sin dropp med vatten mot en påse vin hon kommer aldrig tillbaka till sina vänner ingen som saknar henne ingen som hon känner såren dom bara bränner, hon vill bara byta liv klä upp sig fint och få en helt ny stil hon vill kunna spola tillbaka alla fyra år men dom har satt för djupa spår men hon vet hon vet hon måste vandra hela vägen för hon är trots allt utav mindre värde hon kommer aldrig tillbaka igen, jag kommer sakna dig min vän . du faller ner du har växt upp du har nått din gräns kan inte styra upp det nu . det slutar snart vi har gett upp den kan va svårt men vi satte hårt mot hårt så lycka till min vän
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
|