HaxXx och en Johnny Bee - Rockstarsession Hejsan det här var en HaxXx, jag och min bror har gjort en liten session jag vill ni ska kommentera lite på :)den är feett grym asså :DVers 1 & intro HaxXxVers 2 Johnny BeeMix: Johnny BeeBeat: Rockstar Instrumental------> länkishTextHaxXxeyy jag flyger fram, glider fram, precis som ett fartyg//samlas på helger bara för att göra satyg//haxx han är snyggast, starkast och lite cool//grabben orka slåss jag rycker tag i en pistol//jag kör frågesport över instrumental//om du bråkar med mig hur många tänder har du kvar?//kattsmugglarn hobbe haxx och det var hela styrunn//jag far till amsterdam en gång och jag är redan stamkund//men nog om sånt jag söker fortfarande jobb//tar vad som hellst går även bra att skura golv//om du ska köpa nått köp då inte av benne/för innan du fått biten har han kapat den på hälften//Johnny Beedå var det daxXx igen med min brush haxXx min vän//jag kör på dubbelrim och jag kör hela takten//det där var slakten, jag mördar hela trakten//jag går in på klubbar bara för å strypa vakten//med ett beat en haxxx och en johnny Bee//sådär ja då har vi sveriges bästa mc´s//jag skämtar inte varför skulle jag göra de//jag gör bara låtar för att ni ska kunna smöra mer//och detta är uttjatat men jag är faktiskt Johnny bee//köper du benne på stan för du inte all in clusiv//då var det sluttjatat, det här är en session//med denna låten har du fått en rapbattlelessonPz och mycket kärlek :)
www.myspace.com/WenMec