InHo - Dansk Skalle Till Halvdansken (svar Infinite Struggle)
Svaret till infinite struggle
Rap&Text - InHo Beat - Kaggen Mixning - FoolProof Productions (Johan)
InHo - Dansk Skalle Till Halvdansken (Svar Infinite)
Text: Okej, Låt mig punktera denna landskamp mot den bleka feta fittan innfinite struggle som är halvdansk Du ville battla så jag vässar min blyerts tar och sänker ditt flyt när jag spetsar din flytväst du är en blandning mellan Piff och Puff och Alfons Åberg och din mammas största önskan är att hon hade haft kondomer och du är yngre än mig, jo det hörs tydligt men jag tror mer på puberteten än förkylning du kan inte rappa eller rimma och ändå söker fame men tänker inte till och därför möter mig för min talang är till och med större än din viktökning Så tänk på det nästa gång du försöker dissa Linköping Och dina rader är feta, feta som Paris Hilton och säger lika mycket vettigt och tydligt som Maggie Simpson Så Det är bäst att du håller käft Så det här blir comeback som i Rocky 6 jag klipper till dig med en planka i ansiktet så att jag skickar dig tillbaka till framtiden lutar mig tillbaks, tar nåra kalla öl du kan kalla detta Ragnarrök ---------------------------------------------------------------
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|