Kidoo - Kom och ta mig
Shoooz!Hade lusst och testa en ny liten stil! Hade inte tänkt mig att sjunga men det va rikigt kul ,och tyckte faktiskt själv att den blev niice!Så nu är det upp till folket på whoa ochh ge kritk/Kommentarer!PzLänken är här------>http://www.speedyshare.com/288828972.htmlTexten:Reff x1//Baby kom hit baby kom dit,jag vet att du vill ha mig här brevid//jag vill ha dig du vill mig,varför kommer du inte bara och tar mig//
Vers1:
babygirl jag ser dig i mina tankar,du är så underbar och mitt hjärta det bankar//bara för dig ska gå genom eld och hav,bara du och jag vi kan väll softa idag//vi kan väll mysa tillsammans jag kan smeka dej ljupt,vi kan köra det lungt till jag hör ett lite tjut//du är så vacker att du lyser upp som en stjäna,du är den finaste jag sätt jag lovar//
1minut utan dej känns som ett 1år utan dej,för baby du är den finaste bara för mig//Jag vill alltid finns hos dig jag lovar och svär,om du behöver hjälp så finns jag alltid där//jag ställer alltid upp för dom som jag älskar,respekt till dig bruden du ger mig känsla//när jag skriver låtar så får du mig så mjuk,lyssna på denna låten jag vet jag är sjuk//
Reff x2//Baby kom hit baby kom dit,jag vet att du vill ha mig här brevid//jag vill ha dig du vill mig,varför kommer du inte bara och tar mig//