Neggah - på 10 minuter knullar man dig (diss meastro)
jaja meastro, kom till gävle och hugg mig.. Eller vad du nu skulle göra..
Detta är ett gammaaaaalt tjafs, Som han drog upp för nåndag sen. Sitter och fjantar och skriver bull i mina trådar.
Så han ska komma nu till gävle :) du är värlkommen.. 22år jaadu.. haha
Det är inge specielt att lyssna på kan jag säga.. Seisson diss kan man säga.. text på 5, spela in den inte mer en på 5 min..
LÄNK! LÄNK! LÄNK!
TEXT :
Meastro, visst jag kommer och möter dig ! // Kom till gävle fitta payar din tågbiljett // Fuckade tattare, som tror säg vara rappare // Tung bakom skärmen, din fucking snackare // Mobbad sen du var liten, du har ju sagt det själv // Så meastro mår dåligt, och försöker lägga det på mig // Luffare, snackar bull, du kan hålla dig lungn // "Möt mig mannen" shiet vad du låter tung // Mobbade fitta, vad fick du luft ifrån // Haru alltid haft din helikopter platta med få hårstrån // Snälla smuttsa inte ner mina tråder äckligt // Nått som du saknar inom rappen är utväckling // Snacka om, att jag odlar mitt pubishår, detta är slutet // Du är bara avundsjuk, för du inte har nått hår på huvudet // I landsproblem, att folk gör låtar till sina brudar, men du // Du hadde aldrig nån brud att göra det till ju // 10 mins text, fitta stick nu, alla vet ! // Denna snubbe håller på för uppmärksamhet //
myspace.com/herrolsson026
|