juice - sex liv på en kväll (R.I.P)
tja.
Gjorde en låt igår som handlar om de 5 killar som sprakade ihjäl en 16 årig kille i helgen. jag känner inte han som dog eller de som utförde det. men ja kände att ja ville göra en låt om det ändå.
jag vet att låten inte är den bästa jag gjort och så vidare menmen här är den! pz
RIP Riccardo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sprid den fellas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra låt grabben . R.I.P Riccardo .
054 - KARLSTAD <3
bra låt. rip
Jak älskar ODIN <333
fin låt bra text å har alltid gillat din röst å flow.. men ett stort minus.. reffen : / den gillades inte.. ahde du hatt en knäckande bra reff hade låten vatt skitbra:) menmen överlag va den bra;) keep it up
köp sex och betala i natura
Tycker att verserna va nice, reffen va väl ingen höjdare men en bra låt absolut. Brukar inte gilla dina låtar men där sparas nog hehe.
sådär mannen ;/ Men tycker de e bra att du ägnar en tanke åt omvärlden & killen. flowet va nice.
Ingen tar mig.
Ärligt talat gillade jag inte låten, varför vet jag inte. Men vill inte dissa, väldigt varmt gjort. Rip Riccardo, sörjer grovt med hans mor, far och alla hans vänner.
Klockan är tio över tio.
underbart tänkt o gjort man!! dem där små snorungarna skulle man vilja lägga vantarna / knytnävarna på.. fega små kräk! rip till ricky..
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Moderator
2007-10-09 15:29
Jag gillade reffrängen faktist så där måste jag säga emot, lät dock lite stressigt, men kärlek för att du gör den här låten.. Vila i frid Blessings
fin låt och gillar verkligen texten, men håller med de ovan om reffen. Skit fint att göra en låt om det, hoppas verkligen att dem som gjorde det straffas. RIP Riccardo
riktigt fet låt, jag kommer ihåg mina dagar när man gjorde sådant. men man blir äldre med åren känner igen mig själv som fan i låten mayn. riktigt fet låt. Nu till texten flowet. Flowet riktigt fett. texten helt fucked up grym mannen... peyz
Livet är som en spliff, Man röker, sedan försvinner den. Peace
Väldigt bra låt, du har börjat blivit bra nu.
grymt skön låt! piZ out grabben!
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
skön röst, skönt flow :) ämnet i låten är fettt.. pzz
r.i.p
tackar alla:) jag själv tycker faktiskt att verserna är keffa men jag är mer nöjd med reffen .. men årerigen tack! pz alla!
Den hör var faktist bra. du är bättre på såna här lptar än andra
https://soundcloud.com/mendelsonbits
den va bra asså ! direkt från hjärtat ! R.I.P
http://www.myspace.com/petter100P
Har hört från dej tidigare o de har inte varit så bra men denna va bra faktist jäkligt bra text! Rest In Peace
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Gillar den. Bra budskap som fan. Sånt är ett stort +. Gillar texten och flowet. Verserna är helt klockrena. Refrängen kanske kunde varit bättre men tycker den är helt godkänd. Rösten diggas också. Keep up the good work man! Peace
Don´t mind me, just cruisin´.
en fin tanke, men låten var inte speciellt bra. rip
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
thanx
väldigt bra låt.. Vila i frid. pz.
så jävla fint juice! härliga toner :)
Otrorligt fin låt :), fint att du gjorde en låt omdet.
bra låt som fan, gillade den. :D
Jävligt bra låt. Tack för låten.
bla.
bra låt juice tyckte texten var grymt bra diggar den här låten tkr synd om killen som dog R.I.P Riccardo
peace!
Helt okej, gillade faktiskt reffen. Men känns lite.. för nära inpå.. Att göra en låt när man inte känner personen osv.. aja. Den var bra.
Fy fan vad bra låt, Den här skulle nog föreldrarna till grabben vilja höra, R.I.P Riccardo
Fan detta va bra jö ! bra text! R.I.P
tackar alla!:D
den va fan tung=)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
skön låt män :) bra flow!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
TJOOOOOCKT nice ! up!!
myspace.com/herrolsson026
Riktigt sorglig, gillar den. Texten var good å du flowa på! R.I.P! :'(
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Grymt jävla bra alltså! Bra gjort! Och VilaIFrid Riccardo.
tackar!<3
ingen bra låt enligt mitt tycke, men ett gott hjärta har du!
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
tack tack
Gillade verserna som fan, skön mixning tyckte jag. Sen gillade jag "sångdelen" i refrängen, hade ju förstås kunnat va bättre men ja gillade det :D lätt skönaste du lagt enligt mig
bra låt, bra text och bra flow. bra gjort , rip riccardo
thanx fellas
tkr din röst e liet jobbig på ngt sett men låten e guld värd så jävla skön tanke fan! ja tyckte faktiskt reffen va skön också! big up peace!
Sleep is the cousin of death