I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Barnet som ingen såg

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-08 11:02

Robie - Barnet som ingen såg

Sho sho i världen! Jag har skrivit på en text under några dagar & igår tog jag mig friheten till att spela in den. Jag har setat uppe i natt & försökt att fixa till ett någorlunda bra ljud på låten!

Jag har en ny studioutrustning så det var lite ovant att styra upp ett härligt sound på låten men jag hoppas att ni inte är för kräsna!

Länk - http://www.speedyshare.com/140278902.html

Lyssna, tanka, sprid, älska, hata & släng en komentar;)

Peys!

HomeOne

2007-10-08 11:24
grymt bror, detta är ju najs :)

2007-10-08 12:19
Tight brush :)

2007-10-08 12:26
låter fett bra !

2007-10-08 12:37
har inte lyssnat men, namnet låter ju en aning likt bigrobs 'hon som ingen såg' !..
cheeeeeeeeea ;D

2007-10-08 14:50
Jag satte på låten och kände igen rösten sjukt mycket så kom jag på att du vart i studion jag höll till i.. i katrineholm..

vet inte om du kommer i håg men du va bara där några gånger...

det jag har å säga e att din röst e ditt vapen du har en grym röst..

och shit va du har utväcklats. vart nästan slagen av stolen av ditt hårda å lite agresiva text och flowe.. riktigt nice...

fortsätt de här är redan grymt och kommer bli galet grymt....

/Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-08 14:58
Tungt som vanligt. Keep up the good work!

2007-10-08 16:14

Oj:D Vad härligt det känns att låten diggas.. Riktigt kul!
Master86,Bullenflipps,Danzon & Maraan Tack så mycket!

Sussir, Jag hade faktiskt ingen aning om att BigRob släppt en låt som heter Hon som ingen såg. Men jag tror att även om jag hade vetat om det så hade jag nog döpt låten till Barnet som ingen såg endå. Det är ju något som man inte kan undvika för jag menar det finns säkert hur många låtar som hellst som har liknande eller likadana namn. Is not a big deal

Mr Banditen, Vad kul att du skrev mannen! Jo jag var ju i studion några gånger & jag minns två personer som hängde där. Jag måste säga att det du skrev uppskattas välldigt mycket!! Riktigt kul att du diggar! Jag hoppas det går bra för dig!!

Jag får tacka igen för alla komentarer osv! Thanks! Peys

HomeOne

2007-10-08 16:21
Yo, Du har utvecklats ganska mycket, mycke tyngre flow och delivery.
Fast mixxen lät lite knas hehe, kanske lite hög accpalla ibland men annars soft.

bye
http://myspace.com/etownbeats

2007-10-08 16:31
Ok kul att du minns studion.. jag va han långa av dom...

fast vi håller inte till där längre jag har eget hemma.. och jag å krille gör inte så mycket tillsammans längre. bara någon gång då och då...

men det e riktigt kul å höra in utväckling.. ska bli riktigt härligt att få höra mer låtar av dej i framtiden...

och för mej går de bra. jag softar med musiken rappar lite mixar en hel del åt folk. och hjälper fortfarande folk med musiken här hemma.. så allt rullar på
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-08 17:34
Okke, Okey tackar.. Jo jag vet att mixningen inte är den bästa:P
Mr Banditen, Jo jag såg bilden på din sida & jag minns dig:) Okey tråkigt att ni inte är lika aktiva. Självklart kommer du att få höra mer låtar av mig;) Det låvar jag! Okey är du duktig på att mixa? Det är något jag måste lära mig mer..
Kul att allt rullar på! Peys

Tanka låten! Droppa en komentar;) Ciao
HomeOne

2007-10-08 17:52
Jag å krille e inte så aktiva tillsammans längre. men jag håller på för fullt. jag mixar en massa åt mej själv och åt andra å jag hjälper en hel del med mixnings tipps. så vill du ha hjälp med att lära dej så kanske jag kan visa några trix...

Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-08 17:57
har inte lyssnat men, namnet låter ju en aning likt bigrobs 'hon som ingen såg' !..

Helt jävla ärligt, det är en titel. om du kollar i musikvärlden, kommer du finna tusentals låtar med samma titel. vad soekar det för roll? om bigflopp haft en LIKNANDE?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-10-08 18:45
Mr Banditen, Jo det vore riktigt chysst om du kunde lära mig några trix! Om du vill så kan du ju adda mig på msn så kan vi snacka mer där, [email protected] Peys!

Linewise, Okey mannen.. Tråkigt att du inte diggar!

Kopiera, Jag hade inte kunnat säga det bättre själv;)

Komigen då, spela låten, tanka den, älska den, hata den, sprid den :D droppa en komentar

Peys
HomeOne

2007-10-08 19:42
Är det du som kallade dig vilsaSjälar! låter som den rösten iaf..:)

//Kidoo
[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-10-08 19:50
asså!! denna låt är fett nicee!!

ska pumpa denna hela natten ;D

PZ
Kukirumpan

2007-10-08 21:41
Kidoo, Yes det är jag som kallade mig för Vilsna själar ;)
Linus, Ah fett härligt:D Du får dra på volymen så hela kvarteret kan skaka nacken:D haha Thanks män
Ezon, Ja alla har ju sinna åsikter.. Tack mannen;)

Mermermer Lyssna & tanka :) Peys
HomeOne

2007-10-08 21:51
Du dödar mannen! enda man behöver säga=)
www.myspace.com/naturmusic

2007-10-09 00:44
Fyfan vad bra låt! En av Eskilstunas bästa? Ja, lätt!
Hokkar gärna på Collab!

2007-10-09 11:29
För de första! Riktigt skönt beat, men din text låter lite som dom andra känslosamma låtar du gjort , fast tungt endå ! Men byt bana lite de tycker jag! PEACE
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-10-09 14:53
låten va soft och bra text mannen, diggar din röst och dialekt också fan den e tung! fortsätt så. tummen upp! peeys
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2007-10-09 20:05
Natur, Haha tack mannen :)
David, Tackar tackar, riktigt kul att höra:)
Willy, Jo jag vet att texten påminner mycket om annat matrial men det är väll min grejj kanske? Vet inte riktigt.. Jag skriver ju annat också men ja? Haha.. Thanks mäyn
Magna, Okey mannen tack så mycket.. Jag bockar och bugar:D

Jag får tacka för alla komentarer & för att ni tar tid att lyssna! Det uppskattas.. Okey fortsätt tanka!

Peys!!!
HomeOne

2007-10-10 02:46
Öpp
HomeOne

2007-10-10 04:00
Röst & texten & diliveryn är fet mannen!
forsätt såhär, tycker du ska öva på att vara mera tydlig annars e jag nöjd.
Ingen tar mig.

2007-10-10 11:41
Calleman, Tackar tackar mannen. Okey det ska jag tänka på :)

MerMerMer
HomeOne

2007-10-10 12:04
Sussir X77

spelar ingen roll vad den föredettingen har släppt han är en nobdy och de gör dig nog bäst att glömma honom. Bra låt mannen föressten bra flow och väldigt bra teknik på micken :) grattis :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-10 12:48
Galet skön låtar Bruushän ;) sitter här i väntan på Mer :D Pejjs!
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008

2007-10-10 13:19
sure,  i didn't say it was a big deal , jag ba påpeka :)
cheeeeeeeeea ;D

2007-10-10 13:20
meastro P0

eh jaha? han e ingen nobody , alla har vi olika åsikter och du kan ju hålla dina för dig själv så gör jag samma aight!
cheeeeeeeeea ;D

2007-10-10 13:39
det är soft broshan. släpa röven hit till uppsala igen.

2007-10-10 16:54
Meastro, Wörd:D Haha tackar!
Tedi, Tack jo jag vill ju göra det men min ekonomi är inte den bästa.. Langa ditt nr i mejll, har ny mobil.. Så styra upp det där med pengar för jag måste fan komma!

Yes
HomeOne

2007-10-10 19:10

Tantan, Okey.. Jo jag själv har börjat tröttna lite på musiken, allt jag gör känns så enformigt. Jag är kanske slut? Vem vet..

Peys

HomeOne

2007-10-14 13:16
riktigt feet låt mannen lyssnat ugenom den några gånger och den blir bara bättre och bättre för varje gång! :D peac main keep it up!

2007-10-14 15:30
Momiz, Tackar mannen, riktigt kul att höra:)

Peyys
HomeOne

2007-10-14 15:36
beatet var väldigt skönt, nice intro.. Du flyter på bra. Som nån anann sa, Du har utvecklats som fan.. gillade denna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-14 15:48
Du har verkligen utvecklats , Men som sagt , jag tycker du har samma rim jag också i nästan varje känslosam låt . Jag har själv lyssnat på nästan alla dina låtar . och tycker du borde använda en liten mer komplicerad text.Men fett iaf  brooh !

P-Out //Mini-B
Har jag bett om din åsikt ?

2007-10-14 21:31
Klac, Tackar mannen, tack tack:)
Mini, Ja okey tackar, jo jag är medveten om rimmen själv osv eller ska man säga själva temat över texten.. Jag har börjat skriva lite texter med dubbelrim men det är inte min grejj.. Ja men vi får se vad som händer i framtiden & så länge får jag tacka för kritiken!

Peys
HomeOne