This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Någon som fick bil igår eller?
Peace out, get laid !<br><br>
chrillaz är 22 så nej ;P
bland de töntigaste jag har sett
ogh P0 , jag håller med till 1000% , allt i denna låt är lögn ju, du vågar inte en dubba nån på käften.. haha, skit kasst, och crillaz sög.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha det ska ju vara flummigt, tror ni att detta är seiöst?, ajja humor som humor, pözzerndå
hoppas ni skäms över detta, Detta var varken humor eller nått annat. Och snubben med mössa flaxar överdrivet så det blev kul... Varken låten eller videon var något o hurra med:). Prova nått seriöst ist för sånt hära...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klaCC : Håller fullständigt med dig ! tråkig som fan
ROUSU
fan vad stelt
Tråkisqattrgvc
laaaaamt,
Ni e kung :D
Hahah mobboffer som dömmer ut er,
det är bara kassa idioter som gillar va seriös men som är sämst...
Vilka jävla skojjare haha! Särskilt
bazzmedz X77 och klaCC P18 ..
Hhahahahahahha, dom e nästan roligare än videon ...
matzi P18 :Förstår du tycker det, Men som du ser gillar ingen detta.. Kompispropps plz:).. Ut med snoscooter jävla joddlare
ganska roligt hehe
Bögigaste när du hänger vid bilen haha Sämsta på länge på whoa ärligt ni ligger ju förfan offbeat en hel del.
Ingen tar mig.
sluta klaga på dem.. en kul grej bara :) Gör bättre själva istället, visa att ni är bättre om ni nu ska tjaffsat så kärringar !
http://www.myspace.com/micman123
Tack micman, ingen verka ju fatta att det är på skojj, ni ska ju vara så jävla seriösa, svär att jag knullar er på rappen, lyssna på mina seriösta på engelska istället om det ska vara så svårt.
länka låten :D
micman : jag lovar dig att jag kan göra en bättre video med min 3 åriga webbcam... som tom är trasig! och det vet du om själv
ROUSU
rousu: bevisa det då.. kom igen, hooka upp din 3åriga webcam som är trasig och prodda en bättre! Skulle vara jävligt underhållande.
Tyvär så var det nog inget jätter bra, men kul att se att man provar på nya grejjar allafall. Du har gjort mkt bättre låtar.
DU ÄR SÄMST DIN JÄVLA SCOOTERJODDLARE !
Här lever dom som e på gång, det är folk utan någon stil.
DU ÄR SÄMST DIN JÄVLA SCOOTERJODDLARE ! hahahahaha
work some magic
haha.. TomKar driver du? "svär att jag knullar er på rappen, lyssna på mina seriösta på engelska istället om det ska vara så svårt" Du är SÄMST !! haha..dina Engelska låtar är seriöst inget jag skulle ta upp som "bra låtar" om jag vore du.. sluta whajna å ta kritiken att alla tyckte ni sög.. förlåt.. inte alla..eran kompis verkade gilla..
5 fingrar, 4 chanser
Man kanske kan säga att jag drev, när jag och min bror är tillsammans är vi aldrig seriös.. vi tyckte bara att det va en kul grejj det hära asså.. och dom som inte fattar att det är oserri kan ju komma å slicka min röv, get it?
tomkar påminner mej om stanislav :P asso utseende messigt! haha ful video där grabbar xD fast inte ngt ja skratta åt men ja fattar iaf att den va på skojj :D peace!
Sleep is the cousin of death
"Tack micman, ingen verka ju fatta att det är på skojj, ni ska ju vara så jävla seriösa, svär att jag knullar er på rappen, lyssna på mina seriösta på engelska istället om det ska vara så svårt." "Du är SÄMST !! haha..dina Engelska låtar är seriöst inget jag skulle ta upp som "bra låtar" om jag vore du.. sluta whajna å ta kritiken att alla tyckte ni sög.." "Man kanske kan säga att jag drev," hahahaha loool du är ett skämt tomkar!
HAHA, tomkar lite stel när du sitter o rappar? detta sög.
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
tuffa grabbar som trycker ner folk helt i onödan! :) TomKar, skit i dem bara.. inte ditt problem om dem inte förstår skillnaden på seriöst och ICKE seriöst. Sen 90% av alla som klagar kan nog inte ens rapa själva! Säger bara vad ja tkr.. (: chill out
hahaha jag tror faktiskt inte han är så jävla allvarlig.. haha idiot du är tomas
Lookin at you through the glass..
hahahhahaahhahahahahah när robert kommer och lämnar sopor, hahahhaha... haha ganska skön låt ändå
Lookin at you through the glass..
"tomkar påminner mej om stanislav :P asso utseende messigt!" hahahahaha denna tråden is killing me hahaha
work some magic
Haha, Rätt rolig låt man kan ju märka att den inte är så seriös. Iallafall efter man har hört Tomkar - Miss you ;> Peace
Är detta Svensk Hiphop? Isnf suger de...:(
DD Productions 2oo7
coolaste 22 åringen hittils. låten var inge rolig alls
Ha ha ha ha.... Kul att se alla som lägger ner tid på att ge dålig kretik, tror dem seriöst är avis eller nått! Om jag ser nått dåligt här på whoa, då orka jag inte äns slösa tid på skriva en rad.. Jag tycker det är roligt att det nån gång är lite osäriöst här på whoa, för mkt töntar som är dåliga och seriösa! Fortsätt kirra fler sånna här videos!! Peazh!
TomKar e du bög? :P bara undra för du låter söt på nått sätt när du sjunger :D
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
fyfaaan vilken dålig text och vad ful ni är:P men det är kanske det som är meningen inte vet ja.. peace!
Limited e du hora? :P bara undra för du låter så söt ¨på nått sätt när du slickar andras stjärtat :D