I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
FEEET, den fattige riddarn är tillbaks, Tungt som fan altså fortsätt såhär=)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
riktigt túng skit :D Bra bra john!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tung som fasen!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
riktigt tung för fan ! ;)
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
nja, rösten var lite småskön. endel små flowmissar här o där, eller att raderna inte räcker till. du drar ut på orden o så. sen låter du lite som han som battlar typ. skudd eller vad han heter.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
tack som fan grabbar! kul o höra att den diggas.. kommer en hel del nytt material i vinter som ska sprida lite värme hehe!
kopiera P19 .. dra ut på orden ska man iofs göra inom hiphop..
annars blir de hackigt men nice att du lyssnade iaf
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
eller så skriver man jämnlika rader :) så det flyter på finfint. tack för mig.
jämnlika? så länge de rimmar e de skönt o lyssna på. tror faktiskt du e den enda som kommer droppa den sortens kritik men vadå! alla tycker olika.. lr hm kanske inte alla hehe
det där var mest idiotiskt skrivet :( haha
fortsätt pumpa denna nu whoa!
tung som vanligt, damn rösten asså fifan säger jag bara
tack meedi! kul o höra, mer shit kommer som sagt snart! pz
De låter bara fult när du inte har jämna rader och du säger typ "gröööööööööönt" för att flowet ska sitta.. men annars var de väl hyggligt.
Peace out, get laid !<br><br>
"gröööööööööönt" hehe.. såg liite väl överdrivet ut de där va :P så långt drar ja inte ut på exakt de ordet.. thx anyway man
Klart de var överdrivet så alla skulle fatta va jag mena, men de är ju inget man bör haka upp sig på, låten i sig är soft mayn! Peace out! : )
Peace out, get laid !<br><br>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack igen grabs! fett kul att den diggas, vet att den inte e felfri men ja vart ändå nöjd hehe. pz!
keep playing this shit booys! ..
:D den va rätt najs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett Najz ! du är riktig tung (Y)
0 523
Yeah! digga den! fett beat du har skön röst ! fortsätt spela in mer
http://www.myspace.com/petter100P
fett skön! sov inte på denna!
haha! fett kul o höra, seriöst! kom ihåg att ja e den sortens rappare som göre från hjärtat o inte för cashen! känns mer äkta då.. stay tuned for more shit soon! pz
Soft mixning, tvärfett beat. Texten va tung, gillade denna. Men vissa ord, när du drar ut på dem. Låter inte bra enligt mig, but keep ya head up! fortsätt. peys!
Klockan är tio över tio.
tack som fan man! ser att de e ett antal som inte gillar utdragna ord, fattar inte varför, de gör de väl mer svängigt o gungigt till beaten? om ja inte har fel hehe. keep playing grabs!
John, det blir gungigt, men gungigt på ett obekvämt sätt. Men du är inne på rätt spår ? :)
Klockan är tio över tio.
hehe definera obekvämt! all kritik e som sagt välkommen, kul o veta hur folk resonerar. pz man!
slagga inte nu! pumpa den här ..
Den var chill, bra kvalitet. Diggar din röst, riktigt nice... Men lite osäker då och då känns det som men inget som fuckar upp låten totalt. Ha de
Anfall är bästa försvar
diggades, gillar din röst! den går rakt in i playlist keep it coming
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
tack grabs! uppskattas.. va redo på mer inom kort! kommer bli bättre o bättre ..
Det som gör dig så speciell enligt mig är när du drar ut sådär på orden.. kanske bara jag som gillar det ? tkr det låter soft! Skönt beat, najs lyric, & flowet på topp! :) Du har en najs delivery me! John Blond, keep it up! Pz
http://www.myspace.com/micman123
faktiskt riktigt skön! fortsätt släppa tungt som du alltid gör, kan bli bra som fan! ciaao
?
Tack booys! jo.. men ja drar inte ut på orden varje mening, haha, de låter på vissa som att de e så, enligt mig e de långt ifrån så o de blir väl lite som min egen grej på nån nivå hehe, tack som fan för kritiken! :)
move this shit uupp!
Texten va väl lite sisådär :/Flowet var ju ganska niceDeliveryn var rätt schysstBeatet va helt okej, eller mer än okej iofsSlutsats ; en schysst låt. Lite fetare text så hade jag sparat den på datorn.
hehe tack för den utförloga kritiken man! jobbar mer o mer me texterna för varje låt så de kommer bli tyngre o tyngre.. pz o tack!
låt inte min fina låt dö ut! :(
denva väll bra. men ja stör mig på att varannan kommentar är från dig :@
köp sex och betala i natura
hmm 2 gånger har de iofs vart andra irad som skrivit.. men ok! hehe. kolla runt i olika trådar så ser du att folk gör identiskt för att uppa sin tråd så mer kan lyssna.. ganska bra idè va? ;)
5 irad**
Riktigt skönt flow å text :) Gillar beatet som fan! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Stenhård??Skön röst? låter som en 5:e klassare på särskola
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
haha inlägget ovan för va lite små kul,men de stämmer inte ja tyckte låten va skön....peace
tack alla! ja asså ni förutom blockmongot JN hehe.. som troligtvis inte e en dedikerad lyssnare näre gäller svensk hiphop :P well well! fortsätt dunka denna..
Jag diggar samplingen, men det tar slut där. Din delivery låter osäker och ängslig. Och nej, det är inte bra när när du ändrar uttalet på ordet för att rädda flowet. om du måste göra ett uppehåll och dra ut på sista stavelsen i en rad har du skrivit den uselt. texten gillar jag inte heller. finns helt enkelt inget att gilla med den.
haha! för o rädda flowet? utveckla de där tack.. skulle väldigt gärna höra dina små låtar.. lust o lägga en länk?
Haha, var det inte du som uppskattade kritik? nåväl. Du känner till begreppet "flow", ellerhur..? Hur orden ligger i förhållande till taktslagen i beatet, styrt av bl a mängden stavelser i raden och uttalet av dem. Det vill säga, en rad med för få ord eller för få stavelser måste alltså kompensera för de outtalade stavelserna raden kräver. Då genom att antingen uttala dem på ett sätt som förlänger raden eller lägga in pauser mitt i raden för att man ska kunna säga det sista ordet på taktslaget. Och när du gör det i den här låten låter det illa, och det är dessutom tydligt att du gjort det oavsiktligt för att det ska bli "mer gung" i låten..? jaja.. Jag förstår inte hur "mina små låtar" har något som helst med min kritik på din låt att göra, men du hittar ett gäng sessions med mig länkade på min presentation.
den var fet:)
Passar en fet!