Douglas - Så bakfull
Blev lite happy-rap, säg vad ni tycker å vad jag kan bättra på!
http://media.putfile.com/Douglas---Sa-bakfull
Text: mobilen ringer, och jag vill bara somna om vill inte veta vad jag gjorde igår för jag vet natten var lång så jag vill bara kunna stänga av och hålla in pause för mina öron piper hela huvudet är kaos ska jag vakna nu så måste jag väckas med vatten det ringer igen men jag orkar inte trycka på knappen ett sms från något nummer som jag aldrig sett förut det står tack för igår, och vill du följa med mig ut? måste tänka efter nu vad gjorde jag igår? vem var det som jag träffa borde säga förlåt kommer inte upp ur sängen fast jag vrider på ratten har inte ens en aning när jag kommit hem under natten men vad spelar det för när jag har vatten och ipren såjag mår snart som en gud och inte skallad av en sten så jag skiter i luren och puffar fixar till täcket nu ska jag fan somna fy fan va sova knäcker jag är så bakfull uj uj uj uj jag ramlar omkull nöj nöj nöj nöj nöj jag är så bakfull uj uj uj uj jag ramlar omkull nöj nöj nöj okej som ni ser så har jag somnat för dagen å jag ska inte vakna förrän det skriker i magen jag tror fan jag inte ätit sen munchen igår så måste fort in i köket för plåstra om mitt magsår så där står jag på tå för att kunna nå ett paket nudlar blev lite lycklig när jag hittade två kanske borde ringa jobbet o säga till jag ska va hemma idag du får sparka om du vill
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
|